Vandaag sinds lange tijd weer eens ingelogd op mijn T-Mobile Thuis. Een onaangename verrassing : bij Rekeningen stond dat ik een betalingsachterstand had van € 352. Waarschijnlijk is daardoor mijn internet snelheid terug gezet. Maar alle bedragen zijn gewoon geincasseerd van mijn bankrekening, dus niks betalinsachterstand!
Zijn er meer mensen die hetzelfde is overkomen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Thuis onterechte betalingsachterstand
Re: T-Mobile Thuis onterechte betalingsachterstand
heb je T-Mobile al gebeld?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Mag ik aannemen dat u ook een GSM hebt met T-Mobile als provider? Dan ontvangt u toch maandelijks 2 facturen? Zijn deze beide betaald heeft u een punt. Dit zal T-Mobile beslist uitzoeken waar het fout gaat, tenminste als het automatische incasso's zijn.
Komen de openstaande bedragen, per factuur, overeen met de bedragen die u betaald heeft en wat uw internet moet kosten?
Internet is doorgaans een vast bedrag per maand.
Internet is doorgaans een vast bedrag per maand.
Komkommertijd
vindt dit leuk
EN, oja...
(Aangezien ik mijzelf niet mag quoten....maar even zo)
Kunt u ook even aangeven als het probleem opgelost is.
Anders blijven we wellicht denken dat T-Mobile echt verkeerd bezig is.
(Aangezien ik mijzelf niet mag quoten....maar even zo)
Kunt u ook even aangeven als het probleem opgelost is.
Anders blijven we wellicht denken dat T-Mobile echt verkeerd bezig is.
-
Je kunt soms tegen extra betaling TV kijken en als er iets fout gaat + incasso kosten zou dit bedrag eruit kunnen komen.
Bel niet, mail ze met de vraag voor bewijs van deze niet bij U te vinden achterstand.
Als ze het kunnen aantonen betaal je of je kreeg bericht foutje en we gaan corrigeren...
Bel niet, mail ze met de vraag voor bewijs van deze niet bij U te vinden achterstand.
Als ze het kunnen aantonen betaal je of je kreeg bericht foutje en we gaan corrigeren...
-
Je kan ze tot 10 uur 's avonds gratis bellen:
080-00092
080-00092
Komkommertijd
vindt dit leuk