LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tarief direct adsl lite zonder vast telefoon

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rambelje
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 aug 2006 15:52

tarief direct adsl lite zonder vast telefoon

Ongelezen bericht door rambelje »

Wie weet wat ik hier mee moet.

Ik heb sinds januari 2006 direct adsl lite zonder vaste telefoon van KPN daar betaal ik 35,95 per maand voor. Nu lees ik op hun site dat de prijs nu is 30 euro per maand.

Ik heb net met kpn gebeld en nu zeggen ze dat ik gewoon 35,95 moet betalen omdat het een actie van hun is. Dit staat er op hun site 1 jaar lang van € 30,- voor € 20,- /mnd**
Het is na telezen op hun site http://www.kpn.com/kpn/show/id=1171751

ik krijg het gevoel dat ze zelf niet weten hoe duur het is . Of ik lees het verkeerd.

Wij kan mij hier bij helpen. Wat ik moet doen. En wie zit met het zelde probleem

unknown
Berichten: 62
Lid geworden op: 27 mei 2007 22:38

Re: tarief direct adsl lite zonder vast telefoon

Ongelezen bericht door unknown »

Ik zou terug bellen en vertellen dat het actie bedrag 20 euro is en niet 30 euro. En iemand vragen die er verstand van heeft en die de prijzen weet. Laat je vooral niet afschepen, want jij betaald nu gewoon te veel.

rambelje
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 aug 2006 15:52

Re: tarief direct adsl lite zonder vast telefoon

Ongelezen bericht door rambelje »

ik ben al klant bij hun dus heb ik gen recht op de actie van 20 euro dat kan ik nog begrijpen dat heb ik ook tegen hun gezegt. Ik heb ook tegen hun gezegt dat ik toch echt moeite heb met lezen. Ik kon praten wat ik wou maar ze willlen gelijk hebben. Maar volgens mij moeten ze gewoon het tarief verlagen voor hun vaste klanten van 35,95 naar 30 euro per maand.

unknown
Berichten: 62
Lid geworden op: 27 mei 2007 22:38

Re: tarief direct adsl lite zonder vast telefoon

Ongelezen bericht door unknown »

Ja, zeker dat is de prijs van nu, dus moeten ze die ook aanpassen voor jou. Heb je al een klacht ingediend? Dan wordt er meestal wel contact met je opgenomen door andere van kpn, in plaats van het call center.

Gesloten