LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 punten die je moet weten.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
masterD

tele 2 punten die je moet weten.

Ongelezen bericht door masterD »

Eindelijk internet van tele 2,niet te geloven ik heb internet wat raar is, precies op de dag dat ik uiterlijk internet moest hebben van tele 2 (de dag dat ik mog opzeggen) (een maand te laat) :wink: nu maar iss een speedtest uitgevoeren van upc :twisted: 13mb dacht dat ik betaalde voor 20 mb bij upc is 20 mb gewoon 20 mb of meer. Nu moet ik het doen met een verbinding van 13 mb . ze zeggen dat de centrale ver van mijn huis is LOL. Ik woon in haarlem centrum Hoofdstad van noord holland) nu weet ik waarom tele 2 zo goedkoop is, ik zeg een ding Goedkoop is duurkoop en dat is als je naar tele 2 gaat .Nu na een maand te hebben gewacht veel kosten aan belletjes en een sevice die niet was stop gezet van upc ,wat extra kosten zijn bellen ze me vandaag terug voor een vergoeding(als ze me daadwerkelijk bellen).Dan laat ik jullie het allemaal weten wat deze vergoeding was :lol: en nog even wat puntjes.
Tele 2 Doe hier wat aan>>>>
punt 1 slechte service
punt 2 ze komen afspraken niet na
punt 3 Traag internet
Punt 4 als u gebruik maakt van hun overstap diensten Waarin ze zeggen wij regelen allen voor u (is ook niet waar, vaak moet u diensten daarna ook zelf opzeggen (zoals digilate televisie van upc).
punt 4 Ze kijken niet of er daadwerkelijk een internet verbinding op dat adrest geleverd kan worden dus let goed op het kan zomaar zijn dat je maanden moet wachten zolang het duurd hoewen ze je aan het lijntje>Nog een tip bel niet naar 0900 want die wachtijden van hun zijn bizar van tele 2, maar ze heebn wel een altanatief nummer hun 06-40191602 nummer :wink: stukken goedkoper als je beld met mobiel.

Als ze zo door gaan lijkt hun enige intesse te zijn zieltjes winnen. Maar voor hoelang voor een jaar of is het de insteek om mensen tevreden te houden en langer voor juilie te winnen ik neem contact op met zweden waar juilie bedrijf vandaan komt om deze punten met ze te bespreken. Groeten ui haarlem anoniempje

_Hans_

Re: tele 2 punten die je moet weten.

Ongelezen bericht door _Hans_ »

masterD schreef:Als ze zo door gaan lijkt hun enige intesse te zijn zieltjes winnen. Maar voor hoelang voor een jaar of is het de insteek om mensen tevreden te houden en langer voor juilie te winnen ik neem contact op met zweden waar juilie bedrijf vandaan komt om deze punten met ze te bespreken. Groeten ui haarlem anoniempje
Dat idee heb ik ook, gewoon klanten wegkapen bij andere providers,
zonder diensten te leveren en aan de klant te denken.

Ik heb nog emails voor je van onder andere een hoge leidingevende
van Tele2 in Zweden en andere email adreesen en een paar websites van
Tele2.
Stuur me een pb als je de adressen wilt.

Gesloten