Nou Nou....wat ik allemaal lees over Tele 2 hier op het forum..mmmmm...scheelt niet veel met hetgene wat wij op dit moment ondervinden...
Ook wij zijn verhuisd en hebben Tele 2 dus genomen als een nieuwe provider..beloven van alles maar NAKOMEN!!! niet dus!!!!
Op 2 maart inderdaad ..de monteur kom langs en installeer modem-decoder etc in de huiskamer bij telefooncontactdoos...prima toch zou je denken??Totdat hij dus allerlei lampjes niet zag branden, okay een foutje van KPN..de anologe lijn was niet opgelast..inmiddels wel gebeurd en monteur nr 2 kom langs..wat schets onze verbazing..modem etc mag niet huiskamer staan, moest in meterkast!!! Wat voor monteurs lopen daar rond zeg..je zou zeggen dat nr 1 dus dit had moeten doen wat nr 2 zeg tegen ons..maar afijn hij wilde dus kabels trekken door het hele huis waar we dus altijd tegen aan zouden kijken terwijl we een alternatief aan boden aan nr 2...nee dat deed ie dus niet en vertrok weer met alles...wat is het resultaat voor ons... geen internet tv etc..modem etc staat nog opde zelfde plaats namelijk huiskamer..en we hebben een conflict volgens tele 2 {na vele bellen met tele 2} met Imtech { dat is het installatiebedrijf die tele 2 inhuurt voor installeren} en die moeten
gewoon dus in feite "het groene licht geven"en dan hebben we heel misschien dus weer alles...
Maar nu komt het he.....we hebben in de kennissen kring dus mensen die best wel veel verstand hebben van modems etc installeren..wat hebben we dan al wel?? Alles lig volgens iedereen { die dan maar Leken zijn}gewoon klaar, zelfs met versatel gebeld die dus het modem etc levert aan Tele 2 en die zag eigenlijk al dat er gewoon iets geactiveerd moest worden...maar nog steeds nada- niks op de lijn..en volgens gegevens bij tele 2 is alles technisch geinstalleerd??
Wat is nu volgens ons 'het hele eieren eten" tele2 heeft Imtech- Versatel ingehuurd om hun product te verkopen aan de telefoon en die vertikken het gewoon om hun werk goed te doen...we zitten nu al 2 maanden zonder internetten met alle gevolgen van dien...alleen kunnen we bellen met tele 2 over het nu gaat en wanneer we eindelijk dus weer eens normaal kunnen gaan surfen.
Hopelijk gaat Radar hier een topic over doen in hun uitzendingen want ook tele 2 beloof gouden bergen maar je krijg alleen maar rotzooi..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2
Re: tele 2
Dan sluit je toch alles zelf aan. Zo moeilijk is het niet om het zelf te doen. Mij is het ook gelukt en ik heb er echt niet zoveel verstand van. Gewoon volgens het boekje doen en je hebt internet. Bij mij werkt het al vanaf mei 2006 perfect. Internet en telefonie werken zonder storing en ik heb er geen omkijken naar en het is echt niet zo moeilijk.
Succes ermee.
Succes ermee.
Het lag weer aan KPN .Als je het niet kan dan zeg je dat gewoon.
Misschien die monteurs nog eens opnieuw aansluiten .
Of aan Minister Plassterk vragen om het beroepsonderwijs weer te laten terug keren.Met 100 dagen stagelopen heeft die in ieder geval wel ervaring.
Zelf aansluiten stelt niks voor als je maar de juiste tang hebt en de gebruikershandleiding leest.
Misschien die monteurs nog eens opnieuw aansluiten .
Of aan Minister Plassterk vragen om het beroepsonderwijs weer te laten terug keren.Met 100 dagen stagelopen heeft die in ieder geval wel ervaring.
Zelf aansluiten stelt niks voor als je maar de juiste tang hebt en de gebruikershandleiding leest.
Ik ben eindelijk na 2 maanden weer "in de lucht". Nadat ik mijn tele2 adsl abonnement om had laten zetten na een Tele2 compleet lite abonnement kwam ik tot de ontdekking dat ik maandelijks voor beide abonnementen moest betalen. Toen ik hierover mijn beklag deed werd de fout toegegeven en eea zou opgelost worden en eea zou verrekend worden. Dit was het begin van alle ellende. Eerst werd mijn e-mailaccount verwijderd (want abonnement was opgezegd) na een telefoontje van mij werd dit weer hersteld. Twee dagen later geen telefoon en geen internet meer........ Ik weer bellen, vraag nb of ze me niet in zijn geheel verwijderd hadden naar aanleiding van het feit dat ze ook al eens mijn emailaccount hadden verwijderd?? Nee dat kon niet........ Precies 14 dagen later (volgens klantenservice de uiterste datum dat men zal reageren) werd ik na 10tallen telefoontjes van mijn kant teruggebeld. Binnen enkele minuten was het duidelijk. Men had mij inderdaad in zijn geheel verwijderd!!! Dus nieuwe KPN aansluiting aanvragen. Op dit antwoord moest ik dus 14 dagen wachten. Een week later had ik dan eindelijk een nieuw KPN nummer en kon Tele2 weer aan de slag om mij "in de lucht" te krijgen. Precies 1 maand later werkte alles weer. Ik heb gelukkig mij "oude telefoonnummer" teruggekregen en alle kosten zoals nieuwe KPN aansluiting + verplicht 1 jarig abonnement KPN , mobiele telefoonkosten (ik kon niet meer bellen) zullen vergoed worden. Ook zou ik voor alle ellende 3 maanden gratis abonnement krijgen.............. Ik heb vandaag een overzicht van alle kosten gestuurd en ben benieuwd.
De verrekening van de dubbele abonnementskosten (waar het allemaal mee begon) is inmiddels wel afgehandeld. Ik ga er dan ook vanuit dat ondanks alle tegenslagen dit ook correct zal worden afgehandeld. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in. De jaren dat ik alleen een adsl abonnement had, heb ik nooit klachten/problemen met ze gehad.
De verrekening van de dubbele abonnementskosten (waar het allemaal mee begon) is inmiddels wel afgehandeld. Ik ga er dan ook vanuit dat ondanks alle tegenslagen dit ook correct zal worden afgehandeld. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in. De jaren dat ik alleen een adsl abonnement had, heb ik nooit klachten/problemen met ze gehad.
Wat een gedoe om niks zeg!
Als je toch alles in huis hebt(dus decoder/modem,kabels enzo) dan sluit je alles toch zelf aan?
Is gewoon een kwestie van stekkertjes steken,account activeren en klaar is Kees!Daar laat ik geen monteur voor komen hoor
Ik heb nu al een hele poos telefoon,internet en tv van Tele 2 en totaal geen problemen.
Als je toch alles in huis hebt(dus decoder/modem,kabels enzo) dan sluit je alles toch zelf aan?
Is gewoon een kwestie van stekkertjes steken,account activeren en klaar is Kees!Daar laat ik geen monteur voor komen hoor
Ik heb nu al een hele poos telefoon,internet en tv van Tele 2 en totaal geen problemen.