LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
JJGHWULL
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:05

Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door JJGHWULL »

Beste allemaal,

Op 15 Juli jl. heb ik het alles-in-1-pakket aangeschaft. Het zou tot 21 september duren voordat ik aangesloten zou worden / de diensten zouden ingaan.

Ik zou van tevoren mijn doe-het-zelf aansluitingspakket ontvangen, deze heb ik nog steeds niet. Een paar dagen geleden heb ik dan ook gebeld naar de klantenservice.

Na een te lange wachttijd (15 minuten) heb ik te horen gekregen dat er vertraging/problemen waren met de oplevering van deze producten/diensten. De aardige mevrouw wist mij helaas niet te voorzien van verdere info.

De volgende dag (gister) heeft Tele2 contact met mij opgenomen om eea te verduidelijken, de televisiekant van het pakket was vertraagd en zou pas in november worden opgeleverd. Ter compensatie zou ik t/m december geen kosten hebben en kreeg ik tot die tijd digitenne aangeboden. Mijn doe-het-zelf pakket zou z.s.m. alsnog komen, internet en bellen zou immers wel actief zijn vanaf 21 september. Dit is op band door Tele2 opgenomen, ik ben hier mee akkoord gegaan, een prima regeling van Tele2.

Nu heb ik nog steeds geen doe-het-zelf aansluitpakket ontvangen, na wederom lang wachten om telefonisch de klantenservice te spreken is mij verteld dat de gehele oplevering nog onbekende vertraging heeft, en dat ook het internet en het doe-het-zelf aansluitpakket niet kan worden geleverd. Meer consumenten zouden hier de dupe van zijn, dit probleem wordt helaas niet gemeld en toegelicht op de website.

Aangezien ik weet dat Tele2 op dit forum actief is, ben ik benieuwd waarom deze informatie niet op de website wordt gemeld.
Ook ben ik benieuwd waarom Tele2 geen informatie heeft over deze problematiek en wanneer dit opgelost zou zijn. Ik weet dat het heeft te maken met de oplevering in zogenoemde off-shore locaties, maar als er vertraging is dan zou men mij iedergegval moeten kunnen melden wanneer dit verholpen is of tenminste een datum kunnen noemen wanneer ik hier meer informatie over zou kunnen krijgen, beide niet het geval.

Zijn er meerder personen met deze ervaring?


M.v.g.

Jan Wullems

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste JJGHWULL,

Mijn excuses voor deze vervelende situatie! Ik zie dat je je klacht ook op het Tele2 Forum hebt geplaatst. Daar heb ik op je bericht gereageerd. Om het overzicht te bewaren zal ik het probleem verder via dat forum afhandelen en op zoek gaan naar een (alternatieve) oplossing.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door jolanda77 »

oh oh wat een onzin van tele2 ze maken er de laatste weken een zooi van beeld hapert internet te traag help desk onkundig
onzin verhalen vaktuuren die niet deugen op zeggen is een probleem aansluiten is een probleem kort op zal zeggen zeg die troep op voor uw nog meer elende krijg met dat schaap
stap aub naar een andere over uw krijg aleen maar elende

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door ciske »

stap aub naar een andere over uw krijg aleen maar elende

hier moet ik Jolanda gelijk ingeven, ach naar alice ken je niet meer want die hoort nou bij dat flutzooitje wat tele2 heet,

JJGHWULL
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:05

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door JJGHWULL »

In Wateringen, mijn woonplaats, kan ik alleen kiezen voor Caiway, daar hoor ik ook geen goede dingen over. Tele2 leek mij een goed alternatief.

Niet dus...

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door jolanda77 »

nee zeker niet doen kijk dan voor een andere maar neem geen tele2

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door ciske »

@JJGHWULL


kies dan kpn ook al zijn hier ook topics over maar die zijn altijd beter dan dat flut tele2.

JJGHWULL
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:05

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door JJGHWULL »

Na kort op de site van KPN gekeken te hebben kom ik erachter dat ik wel degelijk aangesloten kan worden bij KPN.

Mijn contract van Tele2 zou ingaan op moment dat ik de diensten/producten zou krijgen, als dit nog langer gaat duren kan ik het contract toch ongeldig maken?

Of behoor ik Tele2 nu eerst in gebreken te stellen alvorens ik dit kan doen?

Als ik nu KPN zou aanschaffen zou ik dat pakket eerder hebben dan Tele2! Dat is toch van de zotte!

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door jolanda77 »

uw heeft totaal nog niets van tele2 dus er is geen contract
stel ze gelijk in gebreken en eis dat alles ongedaan word gemaakt en laat je niet gek maken door die gasten van tele2
stuur ook een berichtje naar de opta wegen het niet naar komen van de algemenen voorwarden telecom
en laat even weten hoe het af loopt mocht je het paket toch krijgen weiger dit dan als als uw geen modem van hun heb dan kan uw ook niets kort om laat dat zooitje maar gaarkoken
met dat schaap het word tijd dat dat schaap geslacht word lekker broodje shoarma

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door ciske »

JJGHWULL schreef:Na kort op de site van KPN gekeken te hebben kom ik erachter dat ik wel degelijk aangesloten kan worden bij KPN.

Mijn contract van Tele2 zou ingaan op moment dat ik de diensten/producten zou krijgen, als dit nog langer gaat duren kan ik het contract toch ongeldig maken?

Of behoor ik Tele2 nu eerst in gebreken te stellen alvorens ik dit kan doen?

Als ik nu KPN zou aanschaffen zou ik dat pakket eerder hebben dan Tele2! Dat is toch van de zotte!

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

wat is je tijd die je nog moet hebben via een brief? je krijgt 7 dagen bedenk en annuleertijd, is die om dan zit je helaas aan tele2 vast.

pardotje
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jun 2009 22:18

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door pardotje »

Tele2 is slim!
In de eerste 7 dagen bedenktijd gebeurt er niets, nada noppes. 0,0%

Pas als de bedenktijd verlopen is begint men met het realiseren van de aansluiting. Ik bedoel eigenlijk zouden ze moeten beginnen.

Helaas zit ik in de zelfde sitautie als in dit topic omschreven.
Na 2 maanden aansluittijd heeft tele2 nog niets gerealiseerd.

"Klantenservice" kan geen tijdelijke internet voorziening regelen.
Levering van internet kan nog wel eens 1,5 tot 2 maanden duren.

Hadden ze mij maar eerder op de hoogte gesteld, dan was ik met aan andere aanbieder in zee gegaan.

Mijn laatste hoop is nu gevestigd op Daniellë van tele2.
Hopelijk heeft zij wel genoeg bevoegdheden om de problemen op te lossen. Anders gezamelijk een actie starten tegen tele2?

Wat betreft de tv aansluiting is een nette oplossing gevonden.
Ze leveren kosteloos digitenne tot het einde van dit jaar.
Tenminste dat is toegezegd, wanneer dit daadwerkelijk geleverd gaat worden is onbekend. Maar goed, er gebeurt iets, en er is bereidheid. Doe dan aub ook zo'n actie voor internet!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door ciske »

@ pardotje

krijg je straks hier weer Danielle van tele2 die je zogenaamd helpt.

van de regen in de drup noemen ze dat :lol:

JJGHWULL
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2010 13:05

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door JJGHWULL »

Ik heb net gebeld naar Tele2 voor het opzeggen van mijn contract.
Dit was geen punt, de diensten/producten waren nog niet geleverd.

Gelukkig dat ik er zo van af kan komen, toch nog een lichtpuntje bij Tele2.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door ciske »

JJGHWULL schreef:Ik heb net gebeld naar Tele2 voor het opzeggen van mijn contract.
Dit was geen punt, de diensten/producten waren nog niet geleverd.

Gelukkig dat ik er zo van af kan komen, toch nog een lichtpuntje bij Tele2.

als alles goed gaat dan ben ik blij voor je , maar hou je rekening in de gaten.

gefeliciteerd.

corsonja
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 feb 2005 19:43

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door corsonja »

Onnozel toch dat ik op het forum van tele2 er achter kom dat mijn alles in 1 pakket niet geleverd zal worden, tot nu toe taal nog teken gehoord van Tele2 zelf.

Ik heb op 14 juli dit pakket besteld met als ingangsdatum 1 oktober.

Dit slaat gewoon nergens op, minachting van de klant weer door Tele2.
Ze weten al maanden dat ze niet kunnen leveren maar ze blijven gewoon doorgaan met hun reclamecampagne en het verkopen van iets wat ze niet waar kunnen maken.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat ze je veel vertellen maar de informatie die er toe doet even vergeten te vertellen, zo kwam ik er vorige week achter dat de internet snelheid aanmerkelijk lager komt te liggen bij het gelijktijdig gebruiken van de TV.
Had ik dat toen geweten dan was ik nooit ingegaan op de aanbieding.

De boel dus weer een beetje moedwillig lopen belazeren.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door ciske »

De boel dus weer een beetje moedwillig lopen belazeren.

ze hebben niet voor niks een schaap in die stomme reclame van ze.

pardotje
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jun 2009 22:18

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door pardotje »

Inmiddels ben ik meerdere malen door Tele2 gebeld.
Ze hebben mij een tijdelijke oplossing geboden in de vorm van digitenne en internet via een dongle.

Uiterlijk vrijdag zouden deze bij mij binnen moeten zijn.
Ik ben ontzettend tevreden met deze oplossing.
Gelukkig zijn we redelijk snel tot deze oplossing kunnen komen.

hzaza
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 feb 2007 20:27

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door hzaza »

Wacht maar even. Tele2 heeft u nog niet binnen. Zodra u binnen bent, dan bent u de klos. Ik heb enorm spijt van dat ik over ben gestapt naar Tele2. Ze beloven van alles, maar komen niets na. door de zwakke snelheid van Tele 2 kan ik niet meer op mijn pc thuis werken. brieven, emails, worden niet beantwoord. U wordt verwezen naar helpdesk die alleen maar geld kost en geen hulp biedt omdat ze onkundig zijn. Ik zou iedereen afraden om naar Tele 2 toe te stappen...
Mijn abo is internet + bellen

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door ciske »

U wordt verwezen naar helpdesk die alleen maar geld kost en geen hulp biedt omdat ze onkundig zijn. Ik zou iedereen afraden om naar Tele 2 toe te stappen...
Mijn abo is internet + bellen
vandaar dat alice nu ook bij tele2 zit, die doen precies hetzelfde is ene rotzooi.

pardotje
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jun 2009 22:18

Re: Tele2 Alles-in-1-pakket opleveringsvertraging + problematiek

Ongelezen bericht door pardotje »

Ik krijg sterk de indruk dat de helpdesk is uitbesteed aan een extern bedrijf.
Bij de helpdesk werdt ik immers niet verder geholpen.
Ik heb dan ook de reguliere paden omzeild.

Die konden niet meer vertellen dan "we zijn er mee bezig".
Als je vervolgens zelf om informatie vraagt na het uitblijven van een reactie van hun kant, dan krijg je als antwoord "We hebben u alles al verteld".

Ik heb nog geen enkele ervaring met Tele2, ik ben benieuwd naar de mogelijkheden.
Hopelijk blijf ik maar een week communicatie loos.

(internet nu bij mijn ouders)

Gesloten