LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 en verhuizen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Rummikup
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:15

Tele2 en verhuizen

Ongelezen bericht door Rummikup »

Beste lezer,

Afgelopen donderdag heb ik een verhuizing ingediend bij Tele2 om mijn internet per 3 september over te schrijven naar mijn nieuwe woning. Vandaag ben ik erachter gekomen dat er in mijn nieuwe woning geen ISRA punt zit en dat betekend geen aansluiting voor ADSL wel voor kabel.

Vandaag bel ik de klantenservice van Tele2 om uit te leggen hoe en wat en krijg als antwoord: "Belt u de KPN maar waar het ISRA punt zit". KPN gebeld zegt: "Ik kan het helaas niet zien." Ik moest zelfs maar even bij de buren kijken/vragen hoe hun het hadden aangesloten het is toch belachelijk!

Nu bel ik weer naar Tele2 en zeg dit is een gevalletje dat jullie niet kunnen leveren en wil mijn contract opzeggen krijg doodleuk als antwoord: "Meneer, volgens ons systeem kunnen wij leveren, u bent zelf verantwoordelijk voor het ISRA punt.". Ze kunnen wel monteurs sturen maar de rekeningen zijn voor ons.

Contract afkopen geen optie: €399,05 ik zie graag toch een oplossing met Tele2 zodat ik mijn contract evt. kan afkopen tegen een fatsoenlijk bedrag.

Iemand ervaring met dit soort gevallen!?

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Tele2 en verhuizen

Ongelezen bericht door SirPeter »

Als er inderdaad geen isra punt is dan kan die aangevraagd worden bij https://www.aansluitingen.nl/aanvrager/.
Als er wel een isra punt is maar niet gevonden of door vorig bewoner onder een laag beton is gestort dan is provider daar niet verantwoordelijk voor.
Misschien een telefoontje naar vorige bewoner of makelaar om te vragen waar de isra punt zich bevindt?

Gesloten