LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 geen internet, telefoon of televisie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Marretjuhh

Tele2 geen internet, telefoon of televisie

Ongelezen bericht door Marretjuhh »

Hallo,

Wij hebben nu al een jaar of 2 een totaalpakket van tele2, en eigenlijk is het al vanaf het begin een hoop gedonder. Dan weer geen internet, dan weer geen telefoon, dan weer niet kunnen opnemen. Als we gingen opnemen, en we wilden een programma kijken sloeg alles op hol en hadden we helemaal niks meer, dan moest ik het modem weer resetten enz enz.....
Uieindelijk hebben ze dan iemand langsgestuurd die het een of ander vervangen heeft,maar nog steeds problemen met het opnemen. Maar weer met de klantenservice gebelt, om te horen te krijgen dan je geen meerdere programma's tegelijk kan opnemen, terwijl er in de papieren staat dat dat wel kan. Loze beloftes dus.
Naar een hoop gebel, en €7,90 gesprekskosten(die ze overigens wel verrekend hebben) hadden ze het dan opgelost zeiden ze, maar niet naar mijn tevredenheid.
Nu heb ik helemaal niks meer. Afgelopen maandag heb k nog met m'n vader gebelt, en heb nog met mijn foon over de wifi gezeten. Na 13:00u had ik inene niks meer. Dus met mijn mobiel gebelt naar Tele2(dure kosten, die na een uitdrukkelijke wens van mij vergoed worden), nou een hele hoop heissa, ruim een half uur aan de telefoon, sorry mevrouw wij van de klantenservice weten het niet, en kunnen niks voor u doen. We sturen het naar de desbetreffende afdeling, en binnen 5 werkdagen nemen we contact met u op. Nou sorry dat vind ik dus geen service. Alles moet ik via mijn mobiel doen, wat flink in de kosten loopt. En het is nu woensdag, en ik zou het toch fijn vinden als ik voor het weekend weer alles werkend heb. Als ik weer een provider zou moeten kiezen wordt het besist geen Tele2!

ciske

Re: Tele2 geen internet, telefoon of televisie

Ongelezen bericht door ciske »

Waarom zeg je ze niet op en zoek een andere provider?

Har06

Re: Tele2 geen internet, telefoon of televisie

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Waarom zeg je ze niet op en zoek een andere provider?
na 2 jaar aan troublen zou ik allang overgestapt zijn,er zijn best goede kabelaars providers :mrgreen:

Gesloten