LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 21 apr 2011 21:47
tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Ben vorige week dinsdag afgesloten van telefoon, tv en internet. rekening betaald, betalingsbewijs laten faxen en smiddags keurig geholpen en aangesloten, alles was geregeld. Tot afgelopen dinsdag wederom afgesloten, terwijl er geen cent betalingsachterstand is. Tig x (betaald) gebeld, steeds ander antwoord maar nergens ook maar bereidheid tot oplossing. Woensdag wederom gebeld afspraak gemaakt om weer betalingsbewijs op te sturen, bij hoge uitzondering gekregen en op tijd gemaild. Zou smiddags terug gelbeld worden, weer niet dus. Donderdags weer bellen nergens ook maar de wil tot oplossing te komen. Geen achterstand, betalingsbewijzen zijn al 3x opgestuurd maar aansluiten ho maar, en jij maar lekker betaald blijven bellen naar hun zonder oplossing te krijgen. En dat voor abonnement met slecht ontvangst en niet goed werkende apparatuur vanaf dag 1, service ho maar en de klant lekker laten opdraaien voor hun slechte administratie, en vooral beloftes doen die ik netjes nakom maar hun keer op keer niet. Kan het iedereen ten zeerste afraden, tenzij je houdt van onrecht en problemen dan zit je hier helemaal top.
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
brief sturen dat ze niet leveren waar je om gevraagd hebt.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
wat tiptoo zegt,
brief sturen en ze een redelijke termijn stellen de boel te herstellen inc. de storingen.
indien ze dit niet nakomen het contract laten ontbinden wegens wanprestatie.
en dan heel snel een andere provider zoeken.
tele2 is sowieso bagger.
brief sturen en ze een redelijke termijn stellen de boel te herstellen inc. de storingen.
indien ze dit niet nakomen het contract laten ontbinden wegens wanprestatie.
en dan heel snel een andere provider zoeken.
tele2 is sowieso bagger.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Beste Rinaldovana,
Vervelend dat je bent afgesloten!
Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit precies zit.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Rinaldovana.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat je bent afgesloten!
Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit precies zit.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Rinaldovana.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 21 apr 2011 21:47
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
ben ondertussen nog niks verder gekomen als dagen terug. Betalingsbewijzen gemaild en gefaxt, binnen 24 uur antwoord, laat me niet lachen gebeurt nu nog niet. Of je nu mailt, faxt, of belt maakt niks uit, reageren doen ze toch niet, laat staan helpen een oplossing te zoeken. Geen cent achterstand, bewijzen maar blijven sturen en niks krijgen. Onderneem dinsdag verdere stappen en ga aangifte doen van oplichting, iets anders is het niet. Niet leveren, niet naar oplossing zoeken en lekker betaald laten bellen zonder dat het iets uithaalt. Alls opzeggen gebeurt sowieso dit weekend en dinsdag drukke dag naar rechtswinkel, advocaat en politie, maar ga dit sowieso heel hoog opspelen. Echt te belachelijk voor woorden, heb nog nooit zo iets absurds meegemaakt.
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
opzeggen is wel een goede optie, naar een rechtswinkel gaan ook maar politie doet hier niks aan hoor. gewoon weg bij tele2 , die spannen echt de kroon.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 21 apr 2011 21:47
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Lekkere instelling daar, heb diverse keren gevraagd waar dan t probleem zit zodat we het op kunnen lossen. Gaan ze totaal niet opin, willen het gewoon niet oplossen, ja mooie loze praatjes keer op keer op keer ...... heb het al opgezegd, van mijn part meer betalen waar ik wel fatsoenlijke ontvangst heb en vooral normale service.
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
zorg wel dat je een schriftelijke bevestiging krijgt dat je opgezegd hebt.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 21 apr 2011 21:47
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
hoor nog steeds niks van ze, ook van die "Danielle" van tele2 die heir en overal reageert. Zodra t lastig wordt zijn ze allemaal weg. Was de enige waar ik nog vertrouwen in had daar en die laat t nu ook al afweten. Zoals ik al eerder zei, willen ze gewoon totaal geen oplossing zoeken. Als het geld er al lang is zijn betalingbewijzen gefaxt, gemaild naar creditcontrol, betalingsbewijzen staat bedrag op, datum, rekeningnummer van tele2 en dan is oh zo simep, een telefoontje oid en t is boven water, maar is schijnt veel te moeilijk te zijn voor ze. Pure onwil en minachting voor klant.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Beste Rinaldovana,
Bedankt voor je mail.
Ik heb het doorgegeven aan mijn collega. Zij zal contact met je opnemen hierover zodat dit verder uitgezocht kan worden.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je mail.
Ik heb het doorgegeven aan mijn collega. Zij zal contact met je opnemen hierover zodat dit verder uitgezocht kan worden.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Het doorgeven van een klacht.......dat is blijkbaar alles wat je hier van webcare mag verwachten. Is er ook nog zo iets als een stuk voortgangscontrole?
Ik kan me hier wel voorstellen dat een klant hier opgefokt van raakt. Zelf geloof ik dat ik er iets sneller mee klaar was geweest. Uiteraard zouden hierbij de extra kosten vergoed moeten worden door Tele 2.
Ik kan me hier wel voorstellen dat een klant hier opgefokt van raakt. Zelf geloof ik dat ik er iets sneller mee klaar was geweest. Uiteraard zouden hierbij de extra kosten vergoed moeten worden door Tele 2.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Beste Rinaldovana,
Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat er uitleg is gegeven over betalingen en facturen.
Inmiddels ben je weer aangesloten en heb je voor de zekerheid het juiste rekeningnummer gekregen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat er uitleg is gegeven over betalingen en facturen.
Inmiddels ben je weer aangesloten en heb je voor de zekerheid het juiste rekeningnummer gekregen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
vandaag opgezegt werd zeer ombeschoft te woord gestaan op 28 april loop alles af en zij zeggen nee in aug nou ik denk het niet heb all printscreen gemaakt
dus ik betaal tot 28 mei en dan kunnen ze hoog en laag springen bij dat bedrijf wat een drama zeg dat tv en internet bellen heb ik geen klachten over
maar als je ombeschoft te woord word gestaan dan kunnen ze van mijn het bos in
dus ik betaal tot 28 mei en dan kunnen ze hoog en laag springen bij dat bedrijf wat een drama zeg dat tv en internet bellen heb ik geen klachten over
maar als je ombeschoft te woord word gestaan dan kunnen ze van mijn het bos in
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 21 apr 2011 21:47
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
is op het allerlaatste moment opgelost, had alles al in gang gezet.Snap niet waarom het niet direct kan, moet zeggen dat die Danielle van tele2 een van de weinige is die nu goed haar best heeft gedaan om als enige naar oplossing te zoeken. Zoude heel veel daar wel een voorbeeld aan kunnen nemen.
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Kost te veel geld. Danielle, zo goed als dat ze haar best doet, word alleen betaald om damage control uit te voeren. Ze heeft iets meer kunde en toegang tot bepaalde delen van hun systeem, zodat er al sneller wat opgelost kan worden. Als iedere simpele bij dat callcenter van een internet provider dat zou kunnen doen, zou het ze te veel geld kosten.Rinaldovana schreef:... moet zeggen dat die Danielle van tele2 een van de weinige is die nu goed haar best heeft gedaan om als enige naar oplossing te zoeken. Zoude heel veel daar wel een voorbeeld aan kunnen nemen.
Sinds dat publieke fora zoals deze bekender worden, gebruiken steeds meer bedrijven 1 of 2 van die figuren die ze wel fatsoenlijk opleiden en betalen om ervoor te zorgen dat klachten die publiek uitkomen, zo snel mogelijk "opgelost" worden, teneinde slechte publiciteit te beperken of te voorkomen.
Geloof nou niet dat daar snel een einde aan komt, want dan zouden een hoop van die simpelen zonder werk komen te zitten, en je abonnement twee keer zo duur worden -.-
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 mei 2011 11:01
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Sinds januari probeer ik nu werkende diensten van Tele2 te krijgen. Volgens Tele2/KPN zelf zou ik op mijn adres gebruik kunnen maken van Tele2 en zou Tele2 ook zorgdragen voor de overstap en mijn huidige, relatief dure provider opzeggen middels een overstapservice.
4 maanden, talloze dure telefoontjes en een 7 tal ( ) KPN en Tele2 monteurs later blijkt dat KPN eerst een nieuwe ISRA aansluiting moest realiseren. Deze blijkt na 6 keer meten niet te werken (goh ) De aansluiting is vervolgens op een verkeerd adres opgeleverd en moest middels een administratieve handeling `verhuisd` worden hetgeen nóg 3 weken zou duren. Hier ging ik uiteraard na zo lang wachten niet mee akkoord.
Nu betaal ik sinds januari al voor niet werkende diensten van Tele2 en tevens ook nog voor mijn oude provider, ondanks de zogenaamde overstapservice van Tele2. Je snapt natuurlijk wel dat ik mijn contract voor de niet werkende diensten bij Tele2 opzeg. Zelfs het zoeken naar het adres waar ik mijn opzegging naartoe moest sturen was voor de callcentermedewerker een hele opgave (Dik 5 minuten ). Ik verwacht dat de opzegging niet zonder slag of stoot zal gaan maar waarschuw bij dezen Tele2 als ik ook nog eens een boete voor contractbreuk zal krijgen!
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Kost te veel geld. Danielle, zo goed als dat ze haar best doet, word alleen betaald om damage control uit te voeren. Ze heeft iets meer kunde en toegang tot bepaalde delen van hun systeem, zodat er al sneller wat opgelost kan worden. Als iedere simpele bij dat callcenter van een internet provider dat zou kunnen doen, zou het ze te veel geld kosten.Athoz schreef:Rinaldovana schreef:... moet zeggen dat die Danielle van tele2 een van de weinige is die nu goed haar best heeft gedaan om als enige naar oplossing te zoeken. Zoude heel veel daar wel een voorbeeld aan kunnen nemen.
Sinds dat publieke fora zoals deze bekender worden, gebruiken steeds meer bedrijven 1 of 2 van die figuren die ze wel fatsoenlijk opleiden en betalen om ervoor te zorgen dat klachten die publiek uitkomen, zo snel mogelijk "opgelost" worden, teneinde slechte publiciteit te beperken of te voorkomen.
Geloof nou niet dat daar snel een einde aan komt, want dan zouden een hoop van die simpelen zonder werk komen te zitten, en je abonnement twee keer zo duur worden -.-[/quote]
zo de beuk gaat er weer in, de werkende call centre mensen worden afgedroogd
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Henri42 schreef:
zo de beuk gaat er weer in, de werkende call centre mensen worden afgedroogd
Dit draagt weer eens niks bij Henri....misschien heb je ooit gehoord van mensen helpen in plaats van mensen hier afzeuren.
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Tsja ik breng 't misschien wat bot.. Maar eerlijk is eerlijk, de meeste mensen bij zo'n callcenter krijgen een standaardscript, werken ze er al even dan zijn ze veelal niet te genieten als je met tegenargumenten komt, en zul je het minimaal een stap hoger moeten zoeken wil je dat je probleem opgelost word. Als ze allemaal een degelijke opleiding krijgen, en wat meer toegang om problemen op te lossen, zouden er zoveel klachten niet op internet staan denk ik...
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: tele2 het meest hopeloze wat ik ooit heb meegemaakt
Henri slaat de spijker op zijn kop. Misverstand is dat het bij bedrijven als Tele2 om "de klant" gaat. Uiteraard gaat het alleen maar om het geld van de klant. Als je niet op dit forum komt klagen, laat Tele2 je gewoon in de prut zakken en sturen ze een incassobureau op je dak als Tele2 daar zin in heeft. Elke euro die Tele2 meer uitgeeft aan "klantenservice" gaat direct van de winst af. Tele2 doet er alles aan om dát te voorkomen. Daarom zullen de bestaande problemen bij Tele2 nooit opgelost worden. En is dit forum ook over 10 jaar nog in de lucht om mensen die problemen hebben met Tele2 een platform te geven.