Op 25 november zou ik naadloos overgaan van 20 mb naar een snelheid van 50 MB. De lijn 20 MB werd afgesloten, waardoor ik geen telerfoon en geen internet meer heb.
Klantenservice gebeld en dan begint de ellende.
45 minuten in de wacht tegen 10 € p/min is toch 4,50 euro en als er dan nog een oplossing zou komen.
Maar dan wordt er heen en weer geschoven van KPN naar tele2 en andersom.
Maar een oplossing blijft uit. Als ik dan vraag zet me terug naar 20 MB dan is dat niet mogelijk. KPN is bij me thuiis geweest en die deelde mij mee dat het aan tele2 ligt waarschijnlijk kunnen ze op 1383 JL helemaal geen 50 MB leveren. Wie weet er een snelle oplossing???????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 maakt belofte niet waar
-
Tele2 Webcare
Re: tele2 maakt belofte niet waar
Beste admarijn,
Vervelend om te lezen dat je afgesloten bent van je diensten. Ik wil dit graag voor je oppakken. Kun je me je postcode en huisnummer en/of klantnummer naar [email protected] o.v.v. admarijn/trosradar mailen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend om te lezen dat je afgesloten bent van je diensten. Ik wil dit graag voor je oppakken. Kun je me je postcode en huisnummer en/of klantnummer naar [email protected] o.v.v. admarijn/trosradar mailen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2