LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 NIET DOEN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
10eke
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2009 12:03

TELE2 NIET DOEN

Ongelezen bericht door 10eke »

Wat een ellende zeg met Tele2. Heb begin juli Tele2TVGold afgesloten (bellen, internet, tv). Tijdens gesprek bij het afsluiten nog extra gevraagd of het allemaal goed in elkaar overliep met de overstapservice, natuurlijk werd mij verzekerd dat dit zo was.
Gelijk kreeg ik de opleverdatum door 13 aug. Monteur zou contact opnemen en overstap zou geregeld worden. Vorige week kreeg ik opeens een mail dat overstap van Ziggo TV naar Tele2 niet door Tele2 opgezegd kon worden, gevolg voor mij 1 maand extra Ziggo. Ik heb gereageerd en kreeg mededeling dat iets fout was gegaan en dat ik de extra maand Ziggo vergoed kreeg. 11 aug werd ik gebeld door installatiebedrijf om afspraak te maken voor monteur. Dit kon niet eerder dan 28 augustus. Vervolgens krijg ik dezelfde dag een brief inde bus dat oplevering 13 aug is en dat ik 10 dagen voor de opleverdatum een afspraak moet maken met monteur (met e-mail adres van installatiebedrijf wat niet bestaat!!!!) en als ik dat niet ik tot komst monteur geen toegang tot internet heb en niet kan bellen. Ik gebeld met klantenservice, ja er was wat fout gegaan, heel vervelend maar er was niets aan te doen, de brief was te laat verstuurd, de monteur had het te druk en was iets mis met registratiesysteem en ja het klopt u heeft dan ruim 2 weken geen telefoon en internet. De oplossing bellen als monteur geweest is en dan kijken we wat voor vergoeding wij u kunnen geven. Ik wil helemaal geen vergoeding, ik wil gewoon kunnen bellen en internetten zoals mij bij het aangaan van contract is beloofd en ik wil al helemaal niet nog eens zelf moeten bellen voor vergoeding wat een flauwekul. Aangegeven dat ik van het contract wil afzien aangezien ik niet geleverd krijg waar ik om gevraagd heb maar ze hebben voor alle mogelijke dingen die fout kunnen gaan wel iets in de algemene voorwaarden staan dus zo makkelijk is dat ook weer niet.
Ondertussen zit ik dus vanaf vandaag zonder telefoon en internet en baal ik enorm dat ik ben overgestapt naar TELE2. Ik zou zeggen NIET DOEN, GA NIET NAAR TELE2, EEN EN AL ELLENDE!

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: TELE2 NIET DOEN

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  10eke,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens en de link naar dit topic. Ik ben een medewerker van Tele2 en ik kan kijken wat ik voor u kan doen. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: TELE2 NIET DOEN

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

Geachte 10eke,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens en de link naar dit topic. Ik ben een medewerker van Tele2 en ik kan kijken wat ik voor u kan doen. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
een reactie in gebiedende wijs, ook al staat er alstublieft. Beetje jammer natuurlijk. Zowiezo vreemd dat je eerst op een forum moet posten voor je serieus genomen word.

stofzuigertje

Re: TELE2 NIET DOEN

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze webservice werkte beter dan de dure 0900 lijnen en als niet opgelost oude antwoord opnieuw de vraag stellen dus niet steeds een nieuwe mail want hoe langer de mail des te eerder een deskundige!

Verder is het altijd beter ruimte tijd tussen de overstap te nemen want bij snelheid gaat het eerder fout omdat de oude niet zo snel kan opzeggen!

Dus vraag altijd 2 maanden later aan en dan is de kans op foutloze overstap vele malen groter!
Ziggo en Tele2 zijn allebei groot en traag en als je daar rekening mee houd is de kans op fouten nihil.

10eke
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2009 12:03

Re: TELE2 NIET DOEN

Ongelezen bericht door 10eke »

Stofzuigertje, je hebt gelijk met opmerking van 2 maanden voor overstap, maar ik heb het bij het aanmelden nog gezegd, dat ik niet het risico kon nemen om zonder telefoon en internet te zitten aangezien ik voor mijn werk ook afhankelijk ben van telefoon en internet. Mij werd verzekerd dat het echt geen probleem is en dat ik zelfs nog 2 weken overlap zou hebben. Misschien ben ik te goed van vertrouwen maar ik ga er vanuit dat ik juiste informatie krijg.

Vanochtend nog naar installatiebedrijf gebeld en gevraagd of als er iemand afbelt, ze mij MOBIEL kunnen bellen zodat ik toch eerder aangesloten kan worden. Ook dit is niet mogelijk, want hun systeem heeft niet de mogelijkheid om dit te registeren maar ik kon ipv van 28-8 nog wel een afspraak 31-8 krijgen. Nou dat is nog eens service het kan nog later!!!!!!!!

10eke
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2009 12:03

Re: TELE2 NIET DOEN

Ongelezen bericht door 10eke »

Zelf heb ik zo'n idee dat ze het woord service bij Tele2 helemaal nog niet ontdekt hebben.

Gesloten