LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2, onbeschoft en eigen administratie niet op orde

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Slatkacura
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:07

Tele2, onbeschoft en eigen administratie niet op orde

Ongelezen bericht door Slatkacura »

Ik had sinds mei dit jaar geen diensten meer van Tele2, Ik had in mei voor 2 rekeningen betaald e nog niet terug aangesloten worden. Toen ik besloot om in augustus over te stappen naar UPC heb ik daarvoor nooit wat van Tele2 gehoord, nadat ik bericht kreeg dat het nummer ook was overgezet lag er de volgende dag gelijk een incasso brief, of ik even de rekening wilde betalen. Ik heb daarop gereageerd dat ik nooit meer na mijn betaling in mei iets heb gehoord van tele2 of van een incasso bureau. Nu willen ze dat ik het als nog ga betalen.
Wat ik niet natuurlijk ga doen, ik ga niet voor diensten betalen die ik niet heb ontvangen, ook stond ik de brief van het incassobureau dat ik het via de website heb kunnen zien welke brieven ze hebben verstuurd en over mijn facturen. Nou heb ik nooit mijn facturen online kunnen bekijken en dat heb ik ook toendertijd aangegeven bij Tele2. Wat werdt er aan gedaan...NIKS! Nu heb ik nog steeds hun modem en mediabox hier. Tot op heden heb ik ook nog steeds geen reacties gehad van Tele2 op mijn brieven. Als ik bel wordt ik onbeschoft geholpen door iemand die het allemaal van een scherm moet aflezen en als ze het niet weten dan worden ze onbeschoft.
Ik vindt het belachelijk hoe je wordt behandeld, alsof ik de crimineel ben.
Ik ging laatst even op de website kijken en wilde inloggen in mijn account, krijg ik de melding dat onder mijn adres meerdere aliassen zitten, hoe kan dat nou??? vraag ik jullie...

Ik wordt helemaal gek hiero van al dat gedoe met Tele2, al vanaf het begin niks dan ellende en als je het opzeg sturen ze een incassobureau op je af. SCHANDALIG!!!!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tele2, onbeschoft en eigen administratie niet op orde

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit is geen incident, maar standaard werkwijze bij Tele2. Je kan het beste per e-mail een klacht indienen bij Tele2 en Tele2 daarbij veertien dagen de tijd geven de vordering stop te zetten en alle betalingen van jou aan Tele2 terug te storten. Na die veertien dagen ben je gerechtigd een geschil aan te spannen tegen Tele2 bij de Geschillencommissie. Zie ook:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=76361

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2, onbeschoft en eigen administratie niet op orde

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Slatkacura

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

zsazsa42
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 nov 2009 23:41

Re: Tele2, onbeschoft en eigen administratie niet op orde

Ongelezen bericht door zsazsa42 »

Dit is geen incident, maar standaard werkwijze bij Tele2.

Oh ja, hoe weet u dat?

Gesloten