LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 probleem

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
natasja-mami
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:29

tele2 probleem

Ongelezen bericht door natasja-mami »

Hallo

Ik heb 30 augustus een aanvraag gedaan voor tv gold met internet en telefonie.
Nu kan ik door omstandigheden die in de tussentijd ontstaan zijn de diensten niet meer aannemen omdat ik het gewoonweg niet kan betalen.
Ik heb 2 keer een mail gestuurd en gebeld maar bleef smsjes krijgen dat de dienst aangesloten gaat worden.
Ik heb de monteur die mij gebeld heeft voor installatie ook gezegt dat ik het nu niet kon en ervan af wou zien.
Nu krijg ik vandaag een bericht dat het vandaag geleverd gaat worden.
Ik gebeld en het enige dat ik te horen krijg is dat er geen berichten van mijn kant zijn ontvangen door tele2 en dat ze er verder niks aan konden doen en ik er een jaar aan vast zit!!
Als ik het toch ga opzeggen dan moet ik voor het hele jaar de abonement gaan betalen en dat is nu juist waarom ik het niet kan nemen. Ik heb geen inkomsten meer!!!!!
Pff kan iemand mij aub helpen??? Ik ben radeloos, blut en straks tot mijn nek in de schulden.

Mvg natasja

natasja-mami
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:29

Re: tele2 probleem

Ongelezen bericht door natasja-mami »

Ik heb trouwens ook totaal geen pakket of wat dan ook ontvangen!!

Terminator
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 sep 2008 21:06

Re: tele2 probleem

Ongelezen bericht door Terminator »

Allereerst, je hebt een respijtperiode van 7 dagen. Tijdens die respijtperiode kan je kosteloos opzeggen. Zodra die periode afgelopen is zit je er (helaas) aan vast.

Ten tweede, de monteur neemt alle materiaal, dus modem, decoder en alle bekabeling mee. Dus het is logisch dat je geen pakket ontvangen hebt.

Gesloten