LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 service

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
AdR
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2009 21:15

Tele2 service

Ongelezen bericht door AdR »

Problemen overstappen van KPN naar tele2. Naar jaren ellende met internet en bellen bij kpn waarbij wij steeds de schuld krijgen of de computers enz. maar blijkt dus in de modem te zitten zijn wij overgestapt naar Tele2.
Vanaf het begin steeds goede begeleiding en uitleg. Maar doordat ik geen opzegging verkreeg van kpn er maar achteraan gegaan. KPN wist van niets terwijl wij de code nummers hadden gekregen van tele2. Kpn bleef alles maar ontkennen. er volgde een zware mail wisseling en meer. Wij kwamen er niet uit. Tele2 had alles goed gedaan maar kpn bleef maar wijzen dat zij niet de schuldige waren. Via webservice in contact gekomen met Niels. Deze was vast beraden en belde met kpn. nu pas gaf kpn aan dat ze fout waren en dat het lag aan bepaalde mensen en afdelingen. Tele2 ging zelfs voor ons achter de teveel betaalde aan zodat wij door de afdeling administratie werden gebeld. (Nog steeds kregen wij verkeerde mails en rekeningen van KpN. Service Tele2 ging zelfs zover dat als KPN te veel gingen berekenen dat zij ons wouden compenseren ondanks dat zij niet fout zaten. (dit wilde ik niet ik wilde dat kpn het te veel terug storten). Na maanden stres en problemen belde Tele2 weer. Ze hadden weer contact gehad met kpn en melde dat eind oktober kpn alles geregeld zou hebben en dat zij 1 week later weer zouden bellen als alles goed is verlopen. 2 dagen later belde kpn weer dat alles geregeld was......
Door inzet van Tele2 en pluimpje voor Niels is het toch goed gekomen.
Het valt mij op dat mensen eerst dingen op het net melden en dan pas in contact komen. Als je gewoon in contact blijft en bv. via webservice contact hebt doen ze hun stinkende best. Zelfs meer dan dat je kan en mag verwachten. Niet eerst klagen maar de kans geven. Ook bij anderen vragen kregen wij meestal een duidelijke antwoord. Soms ook wel zoals gewent standaard antwoorden via de callcenter maar dan mail ik de webservice.
Wij hebben jaren problemen gehad met KPN en Ziggo en nooit een oplossing of anders gehad van deze en pas naar dreigen en rekeningen blokkeren komen ze met reacties.
Voor mij geld dat Tele2 wel een warme douche mag krijgen.
Dit is onze ervaring met Tele2 vanaf augustus 2009.

KPNEE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:19

Re: Tele2 service

Ongelezen bericht door KPNEE »

Zie de overige berichten op dit forum waaruit blijkt dat KPN opzeggingen niet goed registreerd en rekeningen blijft sturen na overstappen.

Het lijkt dus lucratief te zijn.

Gesloten