ik heb sinds 2005 een abonoment bij tele2 {versatel}.
in dat pakket had ik televisie en voetballen live eredevisieen 20mb internet en gratis telefonie doordeweeks na 20:00 en in het weekeind.
toen kreeg ik een aan bieding van tele2 afgelopen zomer.
met als enige verandering dat ik altijd gratis bellen zou hebben .
en ik zou het eerste half jaar 39,95 betalen en daarna 44,95.
ik vroeg nog aan de medewerker aan de telefoon is dit met voetbal waarop hij ja zei.
toen moest ik het bandje van het contract inspreken.
toen vroeg ie of het klopte dat ik tele2 tv gold abonoment met gratis bellen wou.
daarop heb ik ja gezegd omdat in het begin zo het pakket heten wat ik had.
en nu blijkt dat tele2 tv gold met eredevisie te zijn.
nadat ik het bandje had ingesproken vroeg ik hem nog hier zit wel voetballen bij ja zij de medewerker.
toen het nieuwe voetbal seizoen begon kwam ik erachter dat ik geen voetbal kon kijken.
dus heb ik gebeld met de klanten service.
die zijden dat ze het zouden uitzoeken en dat ik tot die tijd het voetbal kon huren en later vergoed zou krijgen.
toen heb ik nog vele malen gebeld met de klanten service.
en iedere keer kreeg ik het zelfde te horen ze zijn op zoek naar het bandje .en u kunt de wedstrijden huren en krijgt ze later vergoed.
na ongeveer 3 maanden wachten probeerden ze me een nieuwe contract aan te smeren waarin ik 54.95 moest betalen .
waarop ik zij nee ik heb al een cotract.
en daar moeten jullie je aan houden .
tot gister 09/11/2008 toen zeiden ze dat als ik voetbal wou kijken ik een nieuwe contract moest afsluiten.
het eerste half jaar 54,95 en daarna 64,95 per maand moest betalen .
en alle voetbal wedstrijden die ik gehuurd heb niet vergoed krijg.
omdat alles per telefoon is gegaan en hun mij niet het bandje van het cotract gesprek willen geven heb ik geen bewijs .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2
-
WebServiceTele2
Re: tele2
Geachte yashess.
Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.
Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.