Ik heb op de website van Ziggo en Tele2 het één en ander vergeleken en kom tot de conclusie dat Ziggo de prijzen van hun alles-1-pakketten inclusief BTW vermeld. Dit in tegenstelling tot Tele2.
Tele2 is omgerekend nog steeds de goedkoopste, maar het verschil is miniem.
Behoorlijk misleidend, lijkt me.
Als ik het niet bij het rechte eind heb, graag uw reactie.
groet,
Dennis
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 vs Ziggo
Re: Tele2 vs Ziggo
Bij mij worden de prijzen gewoon inclusief BTW getoond als ik op de website van Tele2 kijk, dus ik weet niet waar jij zit te kijken...........dvanvlaardingen schreef:Ik heb op de website van Ziggo en Tele2 het één en ander vergeleken en kom tot de conclusie dat Ziggo de prijzen van hun alles-1-pakketten inclusief BTW vermeld. Dit in tegenstelling tot Tele2.
-
Ik heb Televisie, Internet + bellen (34,95)
HD + programma gemist (5,00)
Totaal 39,95 zoals het op de website wordt vermeld
Op mijn factuur en bankafschrijving wordt er wel degelijk 19% BTW Bijgerekend. Dus de bedragen op de website zijn volgens mij dan toch ex BTW.
Op mijn factuur en bankafschrijving wordt er wel degelijk 19% BTW Bijgerekend. Dus de bedragen op de website zijn volgens mij dan toch ex BTW.
Als dat zo is dan is het inderdaad erg misleidend, maar eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat het zo is. Ik denk dat die 39,95 toch echt incl. BTW is. (Ik heb het zelf ook onlangs aangeschaft en de eerste factuur moet nog komen, betaal echter niet meer dan 39,95 want consumentenprijzen moeten gewoon inclusief BTW genoemd worden.)dvanvlaardingen schreef:Ik heb Televisie, Internet + bellen (34,95)
Wellicht is het verschil in prijs met Ziggo minimaal, Ziggo staat wat service betreft echter erg slecht bekend: Dus ik zou (ook) Tele2 nemen!
-
Vreemd, ik zal de volgende factuur nog even afwachten en anders even bellen waar het probleem zit.
ik ging er inderdaad ook vanuit dat alle prijzen inclusief waren.
Misschien staat mijn verhaal op zich, althans dat hoop ik dan maar
In ieder geval erg bedankt voor de reacties!
groet,
Dennis
ik ging er inderdaad ook vanuit dat alle prijzen inclusief waren.
Misschien staat mijn verhaal op zich, althans dat hoop ik dan maar
In ieder geval erg bedankt voor de reacties!
groet,
Dennis
Prijzen van tele2 zijn gewoon inc. btw. Zul je op de facturen ook zien, ze rekenen dan keurig terug.