Wat een leuke actie leek van tele2 bleek grote oplichting.
In januari 2008 krijg ik van tele2 een mooie brief met folder,
speciaal voor mij als trouwe klant van tele2 compleet hebben ze een mooie aanbieding de tele2 visionbox helemaal gratis en zonder maandelijkse abonnementskosten, wel 1 malig aansluitkosten van 29.95 de voordelen op een rij: direct films, series tele2 eredivisiewedstrijden, eenmalig 75 euro videotegoed voor 2 mnd geldig , toegang tot programma gemist, meer dan 70 tv en radio kanalen en tele2 eredivisievoetbal de eerste 2 mnd gratis daarna pay per vieuw. extra internetsnelheid, aangezien ik erg achterdochtig ben, toch eerst maar even gebeld of die voetbal echt wel gratis is de eerste 2 maanden, en ja hoor dat was zo dus oke. nu krijg ik 2 weken geledeneen brief dat tele2 achterstand had met facturen maar of ik even 99 euro wil betalen voor de ere divisie wedstrijden die ik zou hebben gekeken, nou dat kan dus niet want heb dat alleen gedaan in de 2 mnd gratis periode. dus even gebeld dacht is gewoon foutje, zeg die man ja mevr die folder had nooit versturd mogen worden is onze fout maar kan er niks aandoen u moet gewoon betalen, viel bijna van me stoel dus ik ga daar niet mee accoord natuurlijk toen ging hij overleggen komt hij terug met een voorstel ze gaan 75 euro crediteren dus hoef ik nog maar 24 euro te betalen, was ik het nog steeds niet mee eens maar goed, afgelopen donderdag zie ik op me rekening dat ze gewoon die 99 euro hebben afgeschreven, ik weer bellen, zeg dat mens ja dat heeft mijn collega gedaan maar dat kan niet zomaar en u heeft een ander pakket dus ik de folder voorgelezen maar nee hoor je praat gewoon tegen de muur, vraag op een gegeven moment maar naar adres voor klacht brief maar ook dat kan niet. Is toch niet te geloven heb nooit problemen gehad met tele2 en nu dit.
Weet iemand raad je komt daar niet verder en ben niet van plan om het te gaan betalen dus heb betaling terug gehaald maar ben wel bang dat als ik zo terug kom van vakantie ik geen internet en telefoon heb.
ga namelijk morgenavond weg
Kan iemand mij een advies geven
alvast bedankt
Mitsha
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 wat een ellende
Re: tele2 wat een ellende
U kunt binnen een maand de onjuiste incasso door de bank laten storneren.
U kunt als het bedrag op uw rekening staat en dus weet dat u succesvol gestorneerd heeft, een aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen waarin u de reden van storneren vermeldt.
U voegt bij een KOPIE van uw bewijs dat 2 maanden kijken gratis was ( nooit origineel uit handen geven)
U schrijft dat u verwacht dat het bedrijf zich aan deze aanbieding houdt en dat hiermee de zaak is afgedaan.
Mocht dit niet het geval zijn, dan verwacht u dat het bedrijf binnen een termijn van uiterlijk 4 weken u schriftelijk bewijs stuurt van de reden waarom u wel had moeten betalen.
Mocht u binnen 4 weken geen antwoord hebben, maar wel aanmaningen tot betaling, dan moet u weer schriftelijk reageren en kunt u aangeven dit aan de geschillencommissie voor te leggen.
Tevens dient u een klacht hierover in bij Consuwijzer. nl
U kunt als het bedrag op uw rekening staat en dus weet dat u succesvol gestorneerd heeft, een aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen waarin u de reden van storneren vermeldt.
U voegt bij een KOPIE van uw bewijs dat 2 maanden kijken gratis was ( nooit origineel uit handen geven)
U schrijft dat u verwacht dat het bedrijf zich aan deze aanbieding houdt en dat hiermee de zaak is afgedaan.
Mocht dit niet het geval zijn, dan verwacht u dat het bedrijf binnen een termijn van uiterlijk 4 weken u schriftelijk bewijs stuurt van de reden waarom u wel had moeten betalen.
Mocht u binnen 4 weken geen antwoord hebben, maar wel aanmaningen tot betaling, dan moet u weer schriftelijk reageren en kunt u aangeven dit aan de geschillencommissie voor te leggen.
Tevens dient u een klacht hierover in bij Consuwijzer. nl