Mijn zoon is in december telefonisch benaderd door het net, aanbieding internet plus bellen plus televisie voor een x bedrag, waardoor mijn zoon misleid werd dat hij goedkoper uit zou zijn dan met UPC hij ging akkoord, Het net zou voor hem het abonnement internet plus bellen afzeggen en hijzelf zou de kabel van UPC op moeten zeggen.
verleden week kreeg hij het pakket thuisgestuurd, jawel zonder televisie aansluiting. voor een bedrag van 29,95euro p.m. plus eenmalige kosten Het net surfen en bellen.à 39,00 euro
Dit was een misleidend telefoontje, ik als moeder zijnde heeft opgebeld naar het net met het verzoek deze bestelling te annuleren, dit omdat er helemaal geen opzegging was gedaan bij UPC, met andere woorden mijn zoon zit nu vast aan 2 abonnementen waar hij financieël door in de problemen komt.
Wordt ik met een onbeschofte manier te woord gestaan door ene Patrick Janssen van Het Net, dit alleen omdat ik vroeg naar zijn naam omdat ik al vele malen doorverbonden was (45 eurocent per minuut.)
Hij mij te kennen gaf het dan geen nut te hebben om namen te noteren, en mijn zoon zelf maar moest bellen omdat ik als moeder dit niet mocht doen.
En van annuleren was geen sprake daar had hij 7 dagen de tijd voor na aanmelding. ????????
Dit noem ik schandalig en bewust mensen in de problemen brengen.
Want op het moment dat je een pakket thuisgestuurd krijgt(die niet compleet is volgens de afspraak)kan je niet meer annuleren.
Ik ben hier boos over héééél erg boos
Wie o wie heeft ook zulke problemen met die concurrentiestrijders??? heel veel mensen denk ik zo, en dan maar zeggen blijven lachen
een boze moederl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefonisch benaderd door het net
Re: telefonisch benaderd door het net
mijn zoon heeft vanavond teruggebeld naar HetNet, met de mededeling dat er diensten zijn geleverd die niet helemaal compleet waren en hem in financieële problemen breng, dit omdat HetNet hem beloofd had zijn huidige abonnement op te zeggen en dit niet heeft gedaan. }Hij zou graag de experiabox terug sturen en vroeg om een retourennummer, maar kreeg als antwoord dat dit niet mogelijk was, hij moest daarvoor naar KPN bellen omdat de experiabox van KPN was, en wat denk je, had het nummer 0900-0244 dit is nl. het nummer voor HetNet kost maar 10 cent p.minuut. moest ik een ander nummer bellen voor KPN, je raad het al 0900-0244 voor KPN wwooeehhaaaa, kreeg iemand van KPN en gaf mij een retourennummer.
Nu morgen maar naar het postkantoor en de experia terug sturen, volgens HetNet kan dit niet moet ik toch de abonnementskosten betalen, maar wij beroepen ons toch op de misleidende verkooppraatjes via de telefonische enquette, nu zit mijn zoon vast aan dubbele kosten alleen door de concurrentiestrijd van de internetproviders, wie oh wie geeft mij advies wat we eraan kunnen doen om de schade zoveel mogelijk te beperken.
Nu morgen maar naar het postkantoor en de experia terug sturen, volgens HetNet kan dit niet moet ik toch de abonnementskosten betalen, maar wij beroepen ons toch op de misleidende verkooppraatjes via de telefonische enquette, nu zit mijn zoon vast aan dubbele kosten alleen door de concurrentiestrijd van de internetproviders, wie oh wie geeft mij advies wat we eraan kunnen doen om de schade zoveel mogelijk te beperken.
Helaas is KPN/ Het Net synoniem voor oplichting. Ik wens je veel sterkte in de strijd met die roversbende.
-
Bewijs dit soort dingen maar dat je telefonisch dit gesprek heb gehad. Wees voortaan slim en zorg dat ze een bevestiging mailen van de afspraken desnoods per post laten doen! eerder niet in de val stappen.
Daarnaast is het logisch dat je binnen 7 dagen kosteloos de boel kan annuleren en na die 7 dagen niet meer. Heet gewoon de wet op koop op afstand.
Daarnaast is het logisch dat je binnen 7 dagen kosteloos de boel kan annuleren en na die 7 dagen niet meer. Heet gewoon de wet op koop op afstand.
Heb gisteren toch de experiabox terug gestuurd naar een antwoordnummer, en daarnaast naar het net een aangetekende brief gestuurd, nu maar afwachten, geloof niet dat ze ene cent van mijn zoon zullen krijgen, dat wordt dan onrechtmatig geld afhalen van een rekening voor iets wat hij niet heeft. noemen ze dit geen diefstal????
We gaan de strijd aan, en hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Op de site staan enkele regels als je te laat bent met telefonisch annuleren kan je altijd nog de experiabox weigeren als ze het pakket aan komen bieden op je adres, mijn zoon was niet thuis, hebben ze hem bij de buren afgegeven, DUSSSS< hoe bedoel je weigeren aan te nemen!!!!!!!!!!!!
Ik wordt ziek van die hele concurrentiestrijd tussen de providers, in welke vorm dan ook of het nou televisie telefoon of internet is, ze beseffen niet hoe ze mensen in deze toch al zo"n moeilijke tijd in de problemen helpen. om over energieleveranciers nog maar te zwijgen.
eigenlijk moest daar eens wat kamervragen over komen, of vind het kabinet misschien een oplossing om de mensen een extraatje te geven
van zo"n 1000 euro per jaar ofzo???? om de schade te dekken die mensen aangedaan worden, we hebben zoveel voorbeelden gezien bij radar, dat enkele jongelui gewoon ingehuurd worden om mensen te benaderen volgens een opgesomd lijstje. kunnen ze provisie verdienen voor elke klant die ze aan brengen (over jouw rug)
We gaan de strijd aan, en hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Op de site staan enkele regels als je te laat bent met telefonisch annuleren kan je altijd nog de experiabox weigeren als ze het pakket aan komen bieden op je adres, mijn zoon was niet thuis, hebben ze hem bij de buren afgegeven, DUSSSS< hoe bedoel je weigeren aan te nemen!!!!!!!!!!!!
Ik wordt ziek van die hele concurrentiestrijd tussen de providers, in welke vorm dan ook of het nou televisie telefoon of internet is, ze beseffen niet hoe ze mensen in deze toch al zo"n moeilijke tijd in de problemen helpen. om over energieleveranciers nog maar te zwijgen.
eigenlijk moest daar eens wat kamervragen over komen, of vind het kabinet misschien een oplossing om de mensen een extraatje te geven
van zo"n 1000 euro per jaar ofzo???? om de schade te dekken die mensen aangedaan worden, we hebben zoveel voorbeelden gezien bij radar, dat enkele jongelui gewoon ingehuurd worden om mensen te benaderen volgens een opgesomd lijstje. kunnen ze provisie verdienen voor elke klant die ze aan brengen (over jouw rug)
Even inhaken op het antwoord van de politieagent, inderdaad hebben we nagelaten om de bevestiging per email te vragen, dat is ook een fout van mijn zoon, maar hij is nog jong en goed van vertrouwen, en moet inderdaad nog veel leren, dat de maatschappij niet alleen uit eerlijke en aardige mensen bestaan, dat er ook mensen zijn die je moedwillig een pootje willen lichten, helaas de tijden zijn veranderd, normen en waarden is tegenwoordig ver te zoeken in de maatschappij, en dan heb ik het niet over de woorden van Balkenelllende, maar meer over mijn woorden gevoelsmatig.
Dit is heel erg maar Het Net mag het abonement bij UPC niet opzeggen dat meot de klant doen.
Maak hier op uit dat Het Net dat niet verteld heeft aan uw zoon of hij heeft het niet gehoord laat ik in het midden.
Schrijf even een brief naar de geschillencommisie, weet even zo niet het adres enz. hiervan.
Trouwens volgens de site is het abonnement geen jaarabonnement maar per maand op te zeggen.
Maak hier op uit dat Het Net dat niet verteld heeft aan uw zoon of hij heeft het niet gehoord laat ik in het midden.
Schrijf even een brief naar de geschillencommisie, weet even zo niet het adres enz. hiervan.
Trouwens volgens de site is het abonnement geen jaarabonnement maar per maand op te zeggen.