Werd vanmiddag gebeld door tele 2.
>"U bent nog tevreden met Tele 2?"
<euuh, ja
>"IVM nieuwe wetgeving per 1 januari bellen we mensen die klant bij ons zijn op om het abonnement te verlengen. en volgens onze gegevens loopt uw abonnement bijna af. We mogen het nu niet meer stilzwijgend verlengen, dus vandaar dit telefoontje zodat wij kunnen regelen om het in orde te maken."
<Stuur de aanbieding maar via de post of via de e-mail. dan kan ik er even over nadenken
> Nee meneer, we sturen niks op via de mail of post.
< Maar wat nou als ik nu niet reageer, wat gebeurd er dan?
> Dan heeft u straks geen internet meer
< Nou dat vind ik een hele rare gang van zaken. kan me niet voorstellen dat die nieuwe wet zo in elkaar zit.
> Dan moet u het zelf maar weten meneer. Goedenmiddag. <Klik>
Heb vervolgens zelf met de klantenservice van Tele 2 gebeld om over deze verkooptruuk een klacht in te dienen, en de medewerker vond het ook een verkeerde voorstelling van zaken die die verkoopmedewerker aan de telefoon doorgaf.
U BENT DUS GEWAARSCHUWD!
U hoeft dus NIET op dit aanbod in te gaan...
Abonnement blijft gewoon doorlopen en is PER maand opzegbaar!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonisch Verlengen Tele2 abonnement *PAS OP!*
Re: Telefonisch Verlengen Tele2 abonnement *PAS OP!*
Call Center probeerde opnieuw 2 jaren contract te verkopen wegens provisie verkoper dus koop nooit iets per telefoon!
Dit was geen Tele2 maar verkoper die voor hun contracten moet sluiten!
Dit was geen Tele2 maar verkoper die voor hun contracten moet sluiten!
Re: Telefonisch Verlengen Tele2 abonnement *PAS OP!*
Ze opereren onder de vlag van Tele 2...
Die moet daar wat aan doen.
Nou ben ik gelukkig zo wijs dat ik door had dat het een truuk was, maar kan me zo voorstellen dat er zat andere zijn die wel in het verhaal van deze meneer meegaan en vervolgens weer een langere tijd vast zit.
Vind het niet erg, heb geen klachten over tele 2, maar de manier waarop dit gaat vind ik schandalig!
Die moet daar wat aan doen.
Nou ben ik gelukkig zo wijs dat ik door had dat het een truuk was, maar kan me zo voorstellen dat er zat andere zijn die wel in het verhaal van deze meneer meegaan en vervolgens weer een langere tijd vast zit.
Vind het niet erg, heb geen klachten over tele 2, maar de manier waarop dit gaat vind ik schandalig!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 30 jan 2009 14:36
Re: Telefonisch Verlengen Tele2 abonnement *PAS OP!*
Wil hierbij aangeven dat dit kennelijk nog steeds gebeurt. Al weken probeert iemand mij namens TELE2 te bellen en me over te halen om mijn contract voor 1 of 2 jaar te verlengen.
Ik hou de boot steeds af en zeg dat ik erover zal nadenken, vandaag is mijn vrouw weer gebeld en er wordt redelijk agressief en stellig beweert dat ik wel moet verlengen omdat anders per datum x mijn abonnement vanzelf zal stoppen.
Dit is klinkklare leugens en klopt niet met de algemene voorwaarden.
Voor mij een reden maar eens naar een andere provider te gaan overstappen. Heb weinig vertrouwen in een provider die mij op oneerlijke gronden probeert langer te binden.
Wat is hier in het algemeen tegen te doen?
Ik hou de boot steeds af en zeg dat ik erover zal nadenken, vandaag is mijn vrouw weer gebeld en er wordt redelijk agressief en stellig beweert dat ik wel moet verlengen omdat anders per datum x mijn abonnement vanzelf zal stoppen.
Dit is klinkklare leugens en klopt niet met de algemene voorwaarden.
Voor mij een reden maar eens naar een andere provider te gaan overstappen. Heb weinig vertrouwen in een provider die mij op oneerlijke gronden probeert langer te binden.
Wat is hier in het algemeen tegen te doen?
Re: Telefonisch Verlengen Tele2 abonnement *PAS OP!*
ophangen zodra iemand zegt dat die namens tele2 belt.Wat is hier in het algemeen tegen te doen?
Re: Telefonisch Verlengen Tele2 abonnement *PAS OP!*
zeggen dat je handelingsonbekwaam bentwim hoeijenbos schreef: Wat is hier in het algemeen tegen te doen?
-
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26
Re: Telefonisch Verlengen Tele2 abonnement *PAS OP!*
Da's ook frapant, een kennis vertelde mij ook dit zelfde verhaal m.b.t. TeleNee.
Wettelijk verplicht enz. enz.
Een 1e maand minder abonnementskosten en een hogere snelheid in ruil voor een Ja.
Ik greep gelijk naar mijn voorhoofd, maar heb er verder maar geen woorden over vuil gemaakt.
Het kwaad was al geschied.
Een mens gaat anders nog denken dat een weduwe-vrouw kennelijk het ultieme slachtoffer is van Nuon, T-Mobile en TeleNee met allerlei rare (verkoop-)praatjes.
Verkoop van allerlei diensten en producten lijken de laatste jaren wel steeds agressiever geworden te zijn.
Best schandalig.
Wettelijk verplicht enz. enz.
Een 1e maand minder abonnementskosten en een hogere snelheid in ruil voor een Ja.
Ik greep gelijk naar mijn voorhoofd, maar heb er verder maar geen woorden over vuil gemaakt.
Het kwaad was al geschied.
Een mens gaat anders nog denken dat een weduwe-vrouw kennelijk het ultieme slachtoffer is van Nuon, T-Mobile en TeleNee met allerlei rare (verkoop-)praatjes.
Verkoop van allerlei diensten en producten lijken de laatste jaren wel steeds agressiever geworden te zijn.
Best schandalig.