LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telenet internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Katharina1

Telenet internet

Ongelezen bericht door Katharina1 »

Hallo,

Ik ben een halfjaar geleden naar België (Maaseik) verhuisd en heb Telenet gehaald als internet provider. Absolute afrader! Alleen maar problemen gehad.. Slechte verbinding, te hoge telefoon rekening en vreselijke klantenservice. Probleem: ik zit er een jaar aan vast. Heeft iemand ervaringen met betere internet providers in België? Ik overweeg om gewoon KPN ofzo te halen, maar weet niet of die wel verbindingen toestaan in Belgie. Ik heb me onlangs bij deze: internet-providers-belgie.be website geïnformeerd over providers in België, maar ik moet eerlijk zeggen dat geen vertrouwen meer heb in Belgische providers. Heeft iemand al ervaring met providers die wel goed zijn? Alle hulp is welkom.

Groet,

Katharina
Laatst gewijzigd door Radar op 11 apr 2017 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwjderd

NeoDutchio

Re: Telenet internet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U zit hier op een Nederlands forum, dus veel mensen met ervaring in België zult u niet vinden. En of KPN in België kunt krijgen? Dat kunt het beste bij KPN vragen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Katharina1 schreef:Hallo,

Ik ben een halfjaar geleden naar België (Maaseik) verhuisd en heb Telenet gehaald als internet provider. Absolute afrader! Alleen maar problemen gehad.. Slechte verbinding, te hoge telefoon rekening en vreselijke klantenservice. Probleem: ik zit er een jaar aan vast. Heeft iemand ervaringen met betere internet providers in België? Ik overweeg om gewoon KPN ofzo te halen, maar weet niet of die wel verbindingen toestaan in Belgie. Ik heb me onlangs bij deze: internet-providers-belgie.be website geïnformeerd over providers in België, maar ik moet eerlijk zeggen dat geen vertrouwen meer heb in Belgische providers. Heeft iemand al ervaring met providers die wel goed zijn? Alle hulp is welkom.

Groet,

Katharina
geen idee wat er zo slecht aan is. Zoals gezegd, ervaringen met belgische providers zult u op een nederlands consumentenforum niet snel vinden. KPN op het belgische netwerk? Het kan. Of u dezelfde ervaringen zult hebben als met kpn nederland zou ik niet weten. KPN is hier behalve provider ook eigenaar van het grootste deel van het telefoonnetwerk, in Belgie zijn ze dat niet. Of ze nog leveren in Belgie zou ik ook niet zeker weten, dat weet kpn wel. Ik weet alleen wat ik lees, en dat is dat ze in 2012 een 5-jarige overeenkomst hebben gesloten om vdsl te leveren via het netwerk van Belgacom. Of ze dat nog steeds doen weet ik niet, wel lees ik dat ze in Belgie gekozen hebben voor de positie van prijsvechter, dat in tegenstelling tot hoe ze hier in Nederland werken.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

KPN zit al een paar jaar niet meer in Belgie. Ze hadden nog BASE als mobiele provider maar die is vorig jaar overgenomen door Telenet.

wamwam123

Ongelezen bericht door wamwam123 »

Hallo Katharina,

Wat grappig om iemand te vinden die dezelfde problemen heeft gehad. Ik moet u inderdaad gelijk geven dat de Nederlandse internet providers een stuk betrouwbaarder en sneller zijn dan de Belgische. Ik heb onlangs Scarlet internet in huis gehaald en dat bevalt prima om eerlijk te zijn! Ik heb even op uw aangeven website http://internet-providers-belgie.be/ gekeken en het ziet er uit als een normale Belgische site. Veel verstand heb ik er eerlijk gezegd niet van. Ik kan u alleen maar aanbevelen om Scarlet in huis te halen.. Zoals de anderen al schreven lijkt het mij niet handig om KPN in huis te halen aangezien zij niet in Belgie leveren.
Succes Ermee!

Gesloten