LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Televisie Tele2
Televisie Tele2
Sinds augustus een nieuwe decoder ontvangen van tele2. Nu hebben we vanaf die tijd last.Geen beeld wel geluid.Geen geluid wel beeld.Soms beide niet.Gebeld met tele2, wat ook een flinke kostenpost wordt.Na de nodige telefoontjes wordt er een monteur gestuurd.Heeft alles doorgemeten maar kan verder niets doen.Weer gebeld naar tele 2 , wordt er een wijkresette gedaan.Nu dus helemaal niets geen beeld geen geluid.
Word er gek van.Maar wel de rekening afhouden en geen product krijgen.
Wie o wie helpt.
Word er gek van.Maar wel de rekening afhouden en geen product krijgen.
Wie o wie helpt.
-
Re: Televisie Tele2
Beste john55,
Wat vervelend dat je televisie niet naar behoren werkt.
Zou je je postcode en huisnummer of klantnummer naar danielle@tele2.com kunnen sturen o.v.v. john55?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat je televisie niet naar behoren werkt.
Zou je je postcode en huisnummer of klantnummer naar danielle@tele2.com kunnen sturen o.v.v. john55?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
ook wij hebben sinds kort HDtelevisie aangeschaft van Tele2. Decoder boven en beneden. Wat een ellende!!!
Beeld hapert en staat stil. Vooral als je wat aan het opnemen bent met de HD decoder van Tele2. Vele telefoontjes gepleegd, ze hebben nu gezegd dat de decoder gereset is en dat het nu goed moet werken. Ze bellen ons over een paar dagen terug, en als het niet goed is krijgen we restitutie. Nou, ik zeg kom maar op met het geld! Nog steeds drama!! altijd spannend of je een film/serie of wat dan maar ook daadwerkelijk af kunt zien. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is van HD TV?? Betaal er voor, wil dan ook kwaliteit. Zo heb je er ook niks aan. Dus, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Internet en Telefonie niks over te klachten trouwens, alleen HD TV is PRUT!!
Beeld hapert en staat stil. Vooral als je wat aan het opnemen bent met de HD decoder van Tele2. Vele telefoontjes gepleegd, ze hebben nu gezegd dat de decoder gereset is en dat het nu goed moet werken. Ze bellen ons over een paar dagen terug, en als het niet goed is krijgen we restitutie. Nou, ik zeg kom maar op met het geld! Nog steeds drama!! altijd spannend of je een film/serie of wat dan maar ook daadwerkelijk af kunt zien. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is van HD TV?? Betaal er voor, wil dan ook kwaliteit. Zo heb je er ook niks aan. Dus, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Internet en Telefonie niks over te klachten trouwens, alleen HD TV is PRUT!!
-
Beste Jeda24,
Ik zie dat je HDtelevisie-dienst niet optimaal werkt en dat er ook na het resetten van de decoder nog problemen zijn.
Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.
Stuur je postcode en huisnummer en/of je klantnummer naar danielle@tele2.com o.v.v. jeda24, dan kan ik je beter van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik zie dat je HDtelevisie-dienst niet optimaal werkt en dat er ook na het resetten van de decoder nog problemen zijn.
Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.
Stuur je postcode en huisnummer en/of je klantnummer naar danielle@tele2.com o.v.v. jeda24, dan kan ik je beter van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste Jeda24,
Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit voor je oppakken.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit voor je oppakken.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
-
Laatst gewijzigd door Rick Waters op 25 nov 2010 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
klopt. ze hebben wel gebeld nav deze klacht, maar ja toen was ik aan t werk. ze zouden me dezelfde avond terugbellen, maar ja, ik wacht nog steeds.........ZUCHT!!!!!!!!!!!!
-
Beste Jeda24,
Ik heb begrepen dat mijn collega zojuist contact met je heeft gehad en dat er een nieuwe decoder naar je onder weg is.
Omdat je in het draadje 'HD tv van Tele2' als laatst hebt gepost, pak ik het via dat draadje verder met je op.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb begrepen dat mijn collega zojuist contact met je heeft gehad en dat er een nieuwe decoder naar je onder weg is.
Omdat je in het draadje 'HD tv van Tele2' als laatst hebt gepost, pak ik het via dat draadje verder met je op.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2