LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort is slecht
Telfort is slecht
Hallo,
Ik wil iedereen even waarschuwen om niet met Telfort in zee te gaan.
Het probleem met Telfort is dat ze geen problemen kunnen oplossen, voordat je het weet zit je ruim twee maanden zonder internet en ben je meer dan 90 euro belkosten aan hun dure helpdesk kwijt.
Daarnaast komt er ook geen zinnig woord uit de medewerkers van de helpdesk, let wel, als je ze al na lang wachten te spreken krijgt. Kijk niet vreemd op als er na 25 minuten wachten, à 30ct per minuut, wordt opgehangen terwijl er nog maar 1 wachtende voor je was.
Voor mij is het duidelijk dat hun helpdesk hun grootste inkomstenbron is.
Het probleem dat ik heb, is dat ik sinds de oplevering eind december, niet kan activeren op het activatiescherm. Ik heb gewoon verbinding met het adsl-netwerk, maar kom niet verder dan een leeg activatiescherm.
Telfort is ook heel goed in de schuld dan afschuiven naar KPN, er zou in de centrale iets niet goed zitten. KPN is eindelijk na weken wachten gaan kijken en beweert nu dat alles wel goed zit en dat de fout toch echt door Telfort opgelost moet worden... Maar ja, Telfort en oplossen, dat gaat niet samen.
Ondertussen zit ik nu al drie maanden zonder internet en heb ik al meerdere keren gesmeekt of ze alsjeblieft de lijn weer vrij willen maken voor een andere provider, maar ik zit volgens hun tot het eind van het jaarcontract vast aan ze.
Ik wil iedereen even waarschuwen om niet met Telfort in zee te gaan.
Het probleem met Telfort is dat ze geen problemen kunnen oplossen, voordat je het weet zit je ruim twee maanden zonder internet en ben je meer dan 90 euro belkosten aan hun dure helpdesk kwijt.
Daarnaast komt er ook geen zinnig woord uit de medewerkers van de helpdesk, let wel, als je ze al na lang wachten te spreken krijgt. Kijk niet vreemd op als er na 25 minuten wachten, à 30ct per minuut, wordt opgehangen terwijl er nog maar 1 wachtende voor je was.
Voor mij is het duidelijk dat hun helpdesk hun grootste inkomstenbron is.
Het probleem dat ik heb, is dat ik sinds de oplevering eind december, niet kan activeren op het activatiescherm. Ik heb gewoon verbinding met het adsl-netwerk, maar kom niet verder dan een leeg activatiescherm.
Telfort is ook heel goed in de schuld dan afschuiven naar KPN, er zou in de centrale iets niet goed zitten. KPN is eindelijk na weken wachten gaan kijken en beweert nu dat alles wel goed zit en dat de fout toch echt door Telfort opgelost moet worden... Maar ja, Telfort en oplossen, dat gaat niet samen.
Ondertussen zit ik nu al drie maanden zonder internet en heb ik al meerdere keren gesmeekt of ze alsjeblieft de lijn weer vrij willen maken voor een andere provider, maar ik zit volgens hun tot het eind van het jaarcontract vast aan ze.
Re: Telfort is slecht
klopt telford isecht slecht
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 feb 2008 18:51
Re: Telfort is slecht
bij mij gaat alles probleemloos
Re: Telfort is slecht
probeer eens je en andere browser of zet je popup blokker uit en probeer dan als nog te activeren.
Kan namelijk ook aan jouw kant liggen.
Kan namelijk ook aan jouw kant liggen.
Re: Telfort is slecht
Bedankt voor je bijdrage Queenfan!
Dit heb ik al gebropeerd, in Firefox op XP, Explorer op XP, Explorer op Vista, Firefox op Vista en Firefox op Yellow Dog 5.1 (PS3).
Helaas overal hetzelfde resultaat.
Dit heb ik al gebropeerd, in Firefox op XP, Explorer op XP, Explorer op Vista, Firefox op Vista en Firefox op Yellow Dog 5.1 (PS3).
Helaas overal hetzelfde resultaat.
Re: Telfort is slecht
Zelf geen enkel probleem ondervonden, overgang van zowel internet als telefonie geruisloos verlopen
Re: Telfort is slecht
Hallo,
Ik wil iedereen even waarschuwen om niet met Telfort in zee te gaan.
Het probleem met Telfort is dat ze geen problemen kunnen oplossen, voordat je het weet zit je ruim twee maanden zonder internet en ben je meer dan 90 euro belkosten aan hun dure helpdesk kwijt.
Werkt gewoon goed.
En daarbij, als ik alle klachten serieus moet nemen, dan deugd er geen ene provider.
We moeten niet zo zeuren.
-
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 07 jul 2007 10:25
Re: Telfort is slecht
Je bent gewoon een mafkees!BBCS schreef:
We moeten niet zo zeuren.
Lees het bericht van de TS eens.
Dus volgens jou is het zeuren als je iets over de wanprestaties van de provider schrijft.
We moeten juist met zijn allen niet meer zoveel pikken van dit soort bedrijven, want het wordt zo steeds erger.
Re: Telfort is slecht
Werkt gewoon goed.
En daarbij, als ik alle klachten serieus moet nemen, dan deugd er geen ene provider.
We moeten niet zo zeuren.
Naar boven
Jij spoort echt niet, Mr. Floppy heeft gelijk.
Ik heb de afgelopen tijd eens wat zitten lezen op deze site en als er nou één grote zeikerd op deze site zit dan bij jij het zelf wel.
Heel mooi en leuk voor je dat het bij jou dan wel werkt, betekent ook dat je de Helpdesk van deze ballentent niet nodig gehad hebt.
Hou dan gewoon je commentaar voor je.
Je moet echt een debiel zijn om te zeggen "dat het goed gaat" omdat het toevallig bij jezelf goed gaat. Je mag bij mij thuis komen kijken en dan zul je zien DAT HET NIET GOED GAAT!!!
Dat jij het geen bezwaar vindt als je drie maanden zonder internet zit en je ook nog eens meer dan 90 euro aan bellen naar de Helpdesk kwijt bent, is prijzenswaardig. Alleen geloof ik dat niet.
Als jij alle klachten serieus zou moeten nemen???
Waar haal je het vandaan? Is er iemand die jou wel serieus neemt? Als ik zo eens de gemiddelde reactie op jou onzin bijdragen lees, dan krijg ik niet die indruk.
Even kort samengevat: dat er iets fout gaat, dat kan altijd gebeuren, maar dat ze het probleem gewoon weigeren op te lossen, zelfs rekeningen sturen terwijl je geen seconde online bent geweest, dat is misselijk en ronduit klantonvriendelijk. En daarom waarschuw ik iedereen om niet aan Telfort te beginnen, want ze kunnen problemen niet oplossen.
Re: Telfort is slecht
Als ik op het forum lees, dan deugd er geen één provider.Jij spoort echt niet, Mr. Floppy heeft gelijk.
Ik heb de afgelopen tijd eens wat zitten lezen op deze site en als er nou één grote zeikerd op deze site zit dan bij jij het zelf wel.
Van allemaal wordt er afgeraden om er mee in zee te gaan.
Vandaar mijn reactie.
Re: Telfort is slecht
@BBCS Telfort deugt in ieder geval niet!
En op een forum als dit kan je dat natuurlijk wel verwachten dat je berichten van gefrustreerde klanten te lezen krijgt.
Nogmaals, dat er een probleem is, dat kan altijd gebeuren.
Het niet oplossen van het probleem, dat is het probleem bij Telfort.
De overdreven lange wachttijden bij de helpdesk, het verbreken van de verbinding na ruim 20 minuten wachten, dat is niet goed.
Ik heb hiervoor andere providers gehad en die enkele keer dat ik een probleem had, dan kon ik dat voor een klein bedrag doorgeven aan de helpdesk en raad eens: er werd nog wat mee gedaan ook! Zoals het hoort.
Dat er genoeg Telfort klanten zijn die geen probleem hebben, dat geloof ik best wel, maar ik hoop wel voor ze dat ze nooit een probleem gaan krijgen, anders hebben ze echt vette pech.
Jou wens ik van harte een probleem bij Telfort toe en dan spreek ik je nog wel daarna.
En op een forum als dit kan je dat natuurlijk wel verwachten dat je berichten van gefrustreerde klanten te lezen krijgt.
Nogmaals, dat er een probleem is, dat kan altijd gebeuren.
Het niet oplossen van het probleem, dat is het probleem bij Telfort.
De overdreven lange wachttijden bij de helpdesk, het verbreken van de verbinding na ruim 20 minuten wachten, dat is niet goed.
Ik heb hiervoor andere providers gehad en die enkele keer dat ik een probleem had, dan kon ik dat voor een klein bedrag doorgeven aan de helpdesk en raad eens: er werd nog wat mee gedaan ook! Zoals het hoort.
Dat er genoeg Telfort klanten zijn die geen probleem hebben, dat geloof ik best wel, maar ik hoop wel voor ze dat ze nooit een probleem gaan krijgen, anders hebben ze echt vette pech.
Jou wens ik van harte een probleem bij Telfort toe en dan spreek ik je nog wel daarna.
Re: Telfort is slecht
@BBCS Telfort deugt in ieder geval niet!
En op een forum als dit kan je dat natuurlijk wel verwachten dat je berichten van gefrustreerde klanten te lezen krijgt.
Ik snap heus wel dat je dat zegt.
Alleen wil ik aangeven dat dat van iedere provider gezegd wordt.
Vandaar ook mijn opmerking dat dus géén één provider deugd.
Ik heb van de mobiele telefoon Telfort als provider.Jou wens ik van harte een probleem bij Telfort toe en dan spreek ik je nog wel daarna.
En van internet heb ik van Planet.
Als computermonteur spreek ik ook wel eens de helpdesken.
En toegegeven, daar zit nog wel eens van die kneusjes waarvan je afvraagt waar die die vandaan hebben gevist.
Aan de andere kant is het ook logisch dat de helpdesken het zo slecht doen.
Want het mag niks kosten, en in de race om de goedkoopste, vallen er nu eenmaal slachtoffers.
Ik ben van mening dat we moeten stoppen met dat gezeik van de goedkoopste.
De provider is daar niet bij gebaat, maar ook de consument niet.
Re: Telfort is slecht
Het probleem is dat bij iedere wel dingen fout gaan (de een meer dan de andere), mijn zusje heeft ook Telfort en heeft geen problemen, ik ga ook over.
Het is een forum waar jij je problemen openbaar kan maken hopend op een reactie die er voor zorgt dat het probleem opgelost kan worden.
Ik heb enorm vel problemen met @Home maar kan ook mensen die niets ander meer willen dan @Home.
Het is altijd al zo geweest en zal het ook zo blijven, maar is wel enorm balen dat je problemen hebt met een bepaalde provider. Maar een waarschuwing dat je niet met Telfort in zee moet gaan laat ik in het midden, moet ik nog ondervinden en aangezien ik in mijn omgeving goede dingen hoor moet ik dit even ondervinden.
Maar terug komend op het probleem van de TS, het probleem ligt in mijn ogen duidelijk bij Telfort. Ja hebt wel verbinding zeg je maar je komt niet verder dan een leeg activatiescherm.
Dus lijkt mij dat de verbinding goed is, een brief schrijven naar de geschillencommissie en Telfort in gebreken stellen mischien gaat dat helpen.
Succes er mee en sterkte.
Het is een forum waar jij je problemen openbaar kan maken hopend op een reactie die er voor zorgt dat het probleem opgelost kan worden.
Ik heb enorm vel problemen met @Home maar kan ook mensen die niets ander meer willen dan @Home.
Het is altijd al zo geweest en zal het ook zo blijven, maar is wel enorm balen dat je problemen hebt met een bepaalde provider. Maar een waarschuwing dat je niet met Telfort in zee moet gaan laat ik in het midden, moet ik nog ondervinden en aangezien ik in mijn omgeving goede dingen hoor moet ik dit even ondervinden.
Maar terug komend op het probleem van de TS, het probleem ligt in mijn ogen duidelijk bij Telfort. Ja hebt wel verbinding zeg je maar je komt niet verder dan een leeg activatiescherm.
Dus lijkt mij dat de verbinding goed is, een brief schrijven naar de geschillencommissie en Telfort in gebreken stellen mischien gaat dat helpen.
Succes er mee en sterkte.
Re: Telfort is slecht
Wat voor een modem heb je dan wel?Telfort is ook heel goed in de schuld dan afschuiven naar KPN, er zou in de centrale iets niet goed zitten. KPN is eindelijk na weken wachten gaan kijken en beweert nu dat alles wel goed zit en dat de fout toch echt door Telfort opgelost moet worden... Maar ja, Telfort en oplossen, dat gaat niet samen.
Is het een speedtouch?
Log in in de modem door in het adresbalk van internet explorer het volgende te typen: 10.0.0.138
ga dan naar <ADVANCED>
Klik op <EASY SETUP>
Je moet dan op <NEXT> klikken.
Dan op <Routed PPoA - DHCP - NAPT>
En nu komt het:
Het getal van UPI/VCI moet op 8.48 staan. Deze zal waarschijnlijk op 8.35 staan of 8.38.
Deze moet echt op 8.48 staan.
en ga dan verder.
Misschien dat het daar aan ligt, zo te zien wel.
Succes!
Re: Telfort is slecht
Hartelijk dank voor jullie reacties Queenfan en BBCS.
Ik probeer de hele tijd duidelijk te maken dat ik ook kan begrijpen dat er een probleem kan optreden.
Maar dat ze je gewoon niet goed helpen, eerste maand gewoon straal negeren, dat vind ik belachelijk. Je wordt gedwongen om te bellen, maar het helpt allemaal niets. Ik ben echt belachelijk veel geld kwijt aan bellen met de helpdesk. Uiteindelijk ben ik gaan mailen, maar geen reacties.
Ik ben ervan overtuigd dat als het goed werkt, dat je dan een goede dienst voor een mooie prijs hebt. Maar mocht er een probleem zijn, dan wordt je niet goed geholpen en zit je heel erg lang zonder internet.
Voor hetzelde geld gaat het nu nog eens 4 maanden duren.
Dat Telfort van KPN is, dat gaf mij een goed gevoel, maar helaas kom ik bedrogen uit.
Ik heb al enige tijd geleden een brief gestuurd dat ze nog 3 weken hadden om het probleem op te lossen en dat ik ze anders in gebreke zou stellen. Een week later ben ik gebeld door Telfort en werd mij verteld dat Telfort een andere termijn heeft om het probleem op te lossen. In ieder geval is er toen na bijna drie weken een monteur van KPN geweest, die niet kon begrijpen dat Telfort het probleem bij KPN legt, aangezien ik verbinding heb en Telfort zelfs mijn modem online kan zien. Het probleem was er nog steeds na drie weken.
Daarna heb ik een brief gestuurd dat ik ze in gebreke stel en dat ik mijn lijn weer terug wil. Maar sindsdien weer niets meer van vernomen.
De modem die ik heb is een Zyxel basismodem.
Ik heb van alles geprobeerd, maar blijf het lege activatiescherm houden. Ik kan zien dat de modem met 7 Mb download intraint.
Als ik het modem reset, dan staat hij automatisch weer met de goede instellingen.
Ik probeer de hele tijd duidelijk te maken dat ik ook kan begrijpen dat er een probleem kan optreden.
Maar dat ze je gewoon niet goed helpen, eerste maand gewoon straal negeren, dat vind ik belachelijk. Je wordt gedwongen om te bellen, maar het helpt allemaal niets. Ik ben echt belachelijk veel geld kwijt aan bellen met de helpdesk. Uiteindelijk ben ik gaan mailen, maar geen reacties.
Ik ben ervan overtuigd dat als het goed werkt, dat je dan een goede dienst voor een mooie prijs hebt. Maar mocht er een probleem zijn, dan wordt je niet goed geholpen en zit je heel erg lang zonder internet.
Voor hetzelde geld gaat het nu nog eens 4 maanden duren.
Dat Telfort van KPN is, dat gaf mij een goed gevoel, maar helaas kom ik bedrogen uit.
Ik heb al enige tijd geleden een brief gestuurd dat ze nog 3 weken hadden om het probleem op te lossen en dat ik ze anders in gebreke zou stellen. Een week later ben ik gebeld door Telfort en werd mij verteld dat Telfort een andere termijn heeft om het probleem op te lossen. In ieder geval is er toen na bijna drie weken een monteur van KPN geweest, die niet kon begrijpen dat Telfort het probleem bij KPN legt, aangezien ik verbinding heb en Telfort zelfs mijn modem online kan zien. Het probleem was er nog steeds na drie weken.
Daarna heb ik een brief gestuurd dat ik ze in gebreke stel en dat ik mijn lijn weer terug wil. Maar sindsdien weer niets meer van vernomen.
De modem die ik heb is een Zyxel basismodem.
Ik heb van alles geprobeerd, maar blijf het lege activatiescherm houden. Ik kan zien dat de modem met 7 Mb download intraint.
Als ik het modem reset, dan staat hij automatisch weer met de goede instellingen.
Re: Telfort is slecht
Beste HelFort,
Probeer dit nummer eens!,
Link: http://www.vraagalex.nl/V3/index.php?op ... act&id=158
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Probeer dit nummer eens!,
Link: http://www.vraagalex.nl/V3/index.php?op ... act&id=158
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Telfort is slecht
Geplaatst op 11 Feb 2008 21:07 door TdeHond
Het wondert bij Telfort. 11-2-08
Vandaag kreeg ik per email de bevestiging dat de opzegging per 10 december 2007 succesvol is verlopen. - 12move werd op die datum Telfort -
Ik kon de mail ook als schriftelijke bevestiging beschouwen. Ook wordt beweerd dat er een brief gestuurd is op 17 januari die tot op heden nog niet door mij is ontvangen.
Nu nog afwachten of het onterecht afgeboekte bedrag op 8 januari 2008 teruggestort wordt op mijn rekening.
Het wondert bij Telfort. 11-2-08
Vandaag kreeg ik per email de bevestiging dat de opzegging per 10 december 2007 succesvol is verlopen. - 12move werd op die datum Telfort -
Ik kon de mail ook als schriftelijke bevestiging beschouwen. Ook wordt beweerd dat er een brief gestuurd is op 17 januari die tot op heden nog niet door mij is ontvangen.
Nu nog afwachten of het onterecht afgeboekte bedrag op 8 januari 2008 teruggestort wordt op mijn rekening.
Re: Telfort is slecht
Hartelijk dan Ulbe.
Helaas werken geen van deze nummers om de Internet Helpdesk te spreken te krijgen.
Een paar dagen geleden een aangetekende brief verzonden dat ik er klaar mee ben. Ook weer 6 zoveel... #@$%@##^&
Helaas werken geen van deze nummers om de Internet Helpdesk te spreken te krijgen.
Een paar dagen geleden een aangetekende brief verzonden dat ik er klaar mee ben. Ook weer 6 zoveel... #@$%@##^&
Re: Telfort is slecht
Alles netjes op tijd in orde gemaakt (dachten wij) in dec 2007
maar naar veel bellen 20 x in aantal weken 0900 laaaaaaaang wachten
Denk nu al 30 euro,s minder en nog niks wijzer
Was eerst verstuurd de modem (lang gewacht er op) toen maar weer bellen waar die blijft,daarna was alles afgwezen,en nu weer
kreeg ik te horen vanavond naar heeeel erg boos worden gisteren door de 0800 maar gebeld (anders niet te bereiken)
Zei die gene... vanavond de boot waar de modem,s op zou moeten liggen leggen nu op de oceaan bodem ergens bij china!!!
Ik was zo kwaad dat ik uiteindelijk maar ben ga lachen!
Nee nu word de modem v.w. maandag afgeleverd gegaradeerd zei ze .
Ik weet niet hoor maar gaan ze ze nu ff opduiken of zo
WAT EEN SPIJT VAN DEZE PROVIDER!!!
tja (niet geweten na vandaag anders ..)Ach is een dochter van de KPN he denk ik nu maar
Re: Telfort is slecht
INDERDAAD
Mijn advies bij overstappen van provider naar Telfort:
blijf je afschriften controleren. Tot mijn grote verbazing heeft Telfort ondanks mail dat het contract m.i.v. 10 december 2007 succesvol is beëindigd weer geld van mijn rekening geboekt.
De bank heeft deze mail vanmorgen toegestuurd gekregen van mij en gaat nu uitzoeken hoe Telfort erin slaagt om - ondanks 2 x opzetten van een selectieve blokkade - om hier langs te glippen en toch onterecht geld af te boeken
Twisted Evil
Morgen ga ik langs bij de bank
Mijn advies bij overstappen van provider naar Telfort:
blijf je afschriften controleren. Tot mijn grote verbazing heeft Telfort ondanks mail dat het contract m.i.v. 10 december 2007 succesvol is beëindigd weer geld van mijn rekening geboekt.
De bank heeft deze mail vanmorgen toegestuurd gekregen van mij en gaat nu uitzoeken hoe Telfort erin slaagt om - ondanks 2 x opzetten van een selectieve blokkade - om hier langs te glippen en toch onterecht geld af te boeken
Twisted Evil
Morgen ga ik langs bij de bank