LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort maakt je belachelijk!!
Telfort maakt je belachelijk!!
wij zijn sinds 14 aug klant van telfort....wij hebben direct op 15 aug gebeld naar telfort dat de telefoon steeds weg valt...we kunnen eigenlijk geen gebruik maken ervan..maar we konden ons in principe beroepen op de 7 dagen herroepingsrecht...ze hebben ons aan het lijntje gehouden en nu laten ze ons stikken...ze komen steeds weer met reden waarom de telefoon het niet doet zoals nieuw kabeltje,resetten,downgrade...wat we dus keurig gedaan hebben maar we hebben nog steeds geen telefoon zoals behoren. ook hebben ze ons belooft dat wij dus na het onderzoek ons contract toch konden beeindigen wat ze dus in hun scherm hadden gezet maar op de 1 of andere manier is dat zeker gewist...en nu mail ik ze maar iedere dag even om ze er aan te herinneren omdat de kosten hoog oplopen met de mobiel..eerlijk gezegd wordt je gewoon belachelijk gemaakt bij dit bedrijf..
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
E mail werkt dus wel en is gratis...
Ik bel nooit een 0900 nummer omdat het duur is (vooral bij prepaid) en ik heb na gesprek en lang wachten geen bewijs.
Dus mail Uw probleem en bij niet oplossen binnen redelijke termijn mag je Ontbinden dus niet opzeggen (dan moet je contract vol maken namelijk) kun je na deze ontbinding er zonder kosten vanaf en naar andere gaan.
Dus dreig met ontbinden overeenkomst als het binnen 1 week niet is opgelost.
Pas na 2 weken Ontbinden en dan werken ze wel harden en mail die beantwoord word bij niet werken die beantwoorden dus niet steeds nieuwe maken want dan zien zij dat eerste antwoord niet goed was.
Bij bellen of opnieuw mailen beginnen ze meestal met standaard antwoorden..
Ook je verhaal telkens vertellen is dan niet nodig en de langere (meer dan 4x) gaan meestal naar meer ervaren helpdesk medewerkers die het wel oplossen.
Dit is zo bij vrijwel alle aanbieders dus niet alleen deze.
Ik bel nooit een 0900 nummer omdat het duur is (vooral bij prepaid) en ik heb na gesprek en lang wachten geen bewijs.
Dus mail Uw probleem en bij niet oplossen binnen redelijke termijn mag je Ontbinden dus niet opzeggen (dan moet je contract vol maken namelijk) kun je na deze ontbinding er zonder kosten vanaf en naar andere gaan.
Dus dreig met ontbinden overeenkomst als het binnen 1 week niet is opgelost.
Pas na 2 weken Ontbinden en dan werken ze wel harden en mail die beantwoord word bij niet werken die beantwoorden dus niet steeds nieuwe maken want dan zien zij dat eerste antwoord niet goed was.
Bij bellen of opnieuw mailen beginnen ze meestal met standaard antwoorden..
Ook je verhaal telkens vertellen is dan niet nodig en de langere (meer dan 4x) gaan meestal naar meer ervaren helpdesk medewerkers die het wel oplossen.
Dit is zo bij vrijwel alle aanbieders dus niet alleen deze.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
Vervelend dat de telefoonverbinding voor u niet direct naar behoren werkt. Dat is niet zoals het hoort. Dit is vaak het resultaat van een wegvallende internet verbinding maar dat merkt u mogelijk zelf niet.
Als u hier uw klantnummer plaatst zal ik uw probleem direct onderzoeken. (Derde kunnen niets met dit nummer.)
Hugo
Telfort webcare team
Als u hier uw klantnummer plaatst zal ik uw probleem direct onderzoeken. (Derde kunnen niets met dit nummer.)
Hugo
Telfort webcare team
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
de klantcode is TVA6SOFJ79
ik hoop dat dit het juiste is en bedankt voor het reageren
ik hoop dat dit het juiste is en bedankt voor het reageren
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
stofzuigertje schreef:E mail werkt dus wel en is gratis...
Ik bel nooit een 0900 nummer omdat het duur is (vooral bij prepaid) en ik heb na gesprek en lang wachten geen bewijs.
Dus mail Uw probleem en bij niet oplossen binnen redelijke termijn mag je Ontbinden dus niet opzeggen (dan moet je contract vol maken namelijk) kun je na deze ontbinding er zonder kosten vanaf en naar andere gaan.
Dus dreig met ontbinden overeenkomst als het binnen 1 week niet is opgelost.
Pas na 2 weken Ontbinden en dan werken ze wel harden en mail die beantwoord word bij niet werken die beantwoorden dus niet steeds nieuwe maken want dan zien zij dat eerste antwoord niet goed was.
Bij bellen of opnieuw mailen beginnen ze meestal met standaard antwoorden..
Ook je verhaal telkens vertellen is dan niet nodig en de langere (meer dan 4x) gaan meestal naar meer ervaren helpdesk medewerkers die het wel oplossen.
Dit is zo bij vrijwel alle aanbieders dus niet alleen deze.
u ook erg bedankt voor de reactie...voel me zo machteloos
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
Dat is inderdaad de juiste en de lijn is nog steeds instabiel. Dit is ook de reden dat de telefoon er steeds uit ligt.powerless schreef:de klantcode is TVA6SOFJ79
ik hoop dat dit het juiste is en bedankt voor het reageren
Ik ga er mee aan de slag en zal u op de hoogte houden.
Hugo
Telfort webcare team
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
Een update voor de lezers;
De lijn is sinds gisteren volledig stabiel en werkt op een 3x hogere snelheid dan voorheen. (van 4 naar 14Mbit) De telefonie problemen zijn hiermee ook opgelost.
Het bleek dat de vorige bewoner de bedrading in het telefoon stopcontact niet helemaal correct had aangesloten.
Hugo
Telfort webcare team
De lijn is sinds gisteren volledig stabiel en werkt op een 3x hogere snelheid dan voorheen. (van 4 naar 14Mbit) De telefonie problemen zijn hiermee ook opgelost.
Het bleek dat de vorige bewoner de bedrading in het telefoon stopcontact niet helemaal correct had aangesloten.
Hugo
Telfort webcare team
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
Bedankt Hugo voor deze update want het technische gedeelte is niet mijn sterke kant...
Dus zoals jullie hebben kunnen lezen is het probleem opgelost maar ook op een hele goede manier....Hugo heeft ons gisteren meerdere malen gebeld[mobiel] en hij is net zo lang doorgegaan tot het probleem opgelost was en inmiddels was het al tegen 18.30 uur. En bij deze vind ik dat hij in ieder geval een grote pluim verdiend...want ook dat mag gezegd worden!
Nogmaals hartstikke bedankt Hugo!!
Dus zoals jullie hebben kunnen lezen is het probleem opgelost maar ook op een hele goede manier....Hugo heeft ons gisteren meerdere malen gebeld[mobiel] en hij is net zo lang doorgegaan tot het probleem opgelost was en inmiddels was het al tegen 18.30 uur. En bij deze vind ik dat hij in ieder geval een grote pluim verdiend...want ook dat mag gezegd worden!
Nogmaals hartstikke bedankt Hugo!!
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
En zoals zo vaak bij problemen is de provider niet de schuldige.
Hulde trouwens aan de poster ( Powerless ) en Hugo van Telfort.
Hulde trouwens aan de poster ( Powerless ) en Hugo van Telfort.
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
haha ja het werkt. de mails worden verzonden. maar een fatsoenlijk antwoord blijft uit.stofzuigertje schreef:E mail werkt dus wel en is gratis...
je kunt het beste een brief sturen. lekker analoog! maar dat werkt echt het beste met telfort. en uiteraard niet een antwoord verwachten binnen 2 weken
ik wens u veel sterkte!
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
@ Capsoft,
Ik zie hier boven het bewijs dat Webservice wel gratis via mail en terug bellen dit kan oplossen dus zonder 0900 kosten!
Dus postzegels hoeven niet...
Per 1 december stap ik ook van Compuserve naar Telfort over en dus kan ik het dan ook zo oplossen.
Ik zie hier boven het bewijs dat Webservice wel gratis via mail en terug bellen dit kan oplossen dus zonder 0900 kosten!
Dus postzegels hoeven niet...
Per 1 december stap ik ook van Compuserve naar Telfort over en dus kan ik het dan ook zo oplossen.
Re: Telfort maakt je belachelijk!!
Ik wordt ook geacht via de overname van compuserve naar telfort te gaan, mooi niet dus. Ik heb al zoveel ellendige ervaringen met de service (eigenlijk geen) van Telfort. Zelfs hier het forum kan ik zien hoe men communiceert. Het kan dus kennelijk niet anders.
Er is dus niets veranderd bij telfort waar ik sinds afgelopen April-2009 met hééél vééél plezier van weg kon.
De service is niet alleen selchter maar ook de kosten duurder dan bij compuserve. een mooi voorbeeld hoe men u om de tuin probeert te leiden is dat de service niets duurder wordt, echter men vermeld als je doorklikt wel dat er een starttarief gaat gelden voor compuserve klanten, m.a.w. de service is duurder geworden.
En dus zeg ik die op!
Telfort en ik, nee!
Er is dus niets veranderd bij telfort waar ik sinds afgelopen April-2009 met hééél vééél plezier van weg kon.
De service is niet alleen selchter maar ook de kosten duurder dan bij compuserve. een mooi voorbeeld hoe men u om de tuin probeert te leiden is dat de service niets duurder wordt, echter men vermeld als je doorklikt wel dat er een starttarief gaat gelden voor compuserve klanten, m.a.w. de service is duurder geworden.
En dus zeg ik die op!
Telfort en ik, nee!