Ik ben vorig jaar december van abonnement veranderd. Van Telfort 8 MB naar 20 MB € 19,95 p/mnd met vast bellen € 9,95 p.mnd.
Dit is vanaf het begin al fout gegaan! Ik moest veel te veel betalen en werd niet omgezet naar 20 MB. Omdat ik 8 MB had moest ik € 7,50 voor netwerkkosten extra betalen en met 20 MB niet. Ik heb div. keren de klantenservice aan de telefoon gehad maar ik moest dit maar schriftelijk allemaal bewijzen. Dus gedaan. Tot dat ik het bericht kreeg dat dit wel 10 tot 15 werkdagen kon duren eer dat dit na de aanvraag omgezet zal worden. Het zal in februari omgezet zijn.... is dus maart geworden! En wat zag ik op de rekening???? U raad het al: Eenmalige omzetkosten voor internet abonnement van € 20,97 !! Moet ik wéér gaan bellen of schrijven!! Wat voor blik medewerkers hebben zij geopend??
Nou ik ben Telfort ZAT en bedank mij als abonnee omdat er óók nog eens een prijsverhoging te wachten staat.
HELFORT!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT
-
michaelz1981
Re: TELFORT
Het is moeilijk meetbaar. Ik heb altijd 20mb telfort, maar volgens mij nooit die snelheid kunnen halen.