LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort "vastbellen" STORING

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
remisc
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 feb 2008 14:34

telfort "vastbellen" STORING

Ongelezen bericht door remisc »

deze duurt nu al 2 dagen! wordt het niet eens tijd dat ze er wat aan gaan doen??
Waar stoort het allemaal ? dit is regio Apeldoorn

Dirkie
Berichten: 2956
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: telfort "vastbellen" STORING

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ook in Regio Rotterdam was er eergisteren (23-04) 's ochtends een storing gedurende een aantal uur. Gelukkig kan ik bij storing nog gewoon gebruik maken van de KPN-lijn.

Wat mij als ex-Tiscali klant opvalt, is dat er binnen 2 weken nu al 2 maal storing met bellen geweest is in Regio Rotterdam. In 2007 heb ik bij Tiscali nooit een storing gehad met bellen (althans niet dat ik gemerkt heb).

linkingpin
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:39

Re: telfort "vastbellen" STORING

Ongelezen bericht door linkingpin »

Ik heb al sinds dinsdag 22 april geen vaste lijn van Telfort (023).
Maar je hoort of leest er nergens iets over behalve op forums.
Vraag mij af hoe het zou zijn als KPN er 5 dagen uit zou liggen.

madalton
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 mar 2006 23:07

Re: telfort "vastbellen" STORING

Ongelezen bericht door madalton »

ik heb het net al hiernaast geschreven....
toen bij tiscali heb ik een keer de kosten voor mobiel bellen declareerd en vergoed gekregen....
ik heb een specificatie van mijn telefoonrekening opgestuurd en hun de kosten in rekening gebracht die ik moest voren omdat hun lijn 2 dagen eruit lag....
en dat blijf ik doen, want ja de storingen zijn regelmatig aan de oorde......
en nee -niets is het zelfde als toen bij tiscali......

zijn-wij-correct
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2007 21:52

Re: telfort "vastbellen" STORING

Ongelezen bericht door zijn-wij-correct »

afgelopen woensdag was het weer eens raak een z.g.n. Landelijke internet bellen storing
mijn vraag is was dit wel een landelijke storing
want tot mijn verbazing komt dit soort storingen vaker voor (waarschijnlijk met zekerheid ) dat deze storingen veroorzaakt worden door ondeugdelijk digitaal materiaal in samen werking met ondeskundig personeel
want als ik per recovery cd mijn modem laat onderzoeken kan hij geen modem vinden
als mijn modem weer installeer met de mij bekende gegevens dat doet hij het weer en kan ik weer BELLEN
ZELF IS HET ZO ERG DAT FACTUREN KRIJGT HJET LIJKT WEL CHINEES

DUS TELFORT SPEEDLINQ (K) U BEDONDERD schijnbaar DE ZAAK
OF MAG DAT ZO NIET ZIEN

HOE GROTER EEN BEDRIJF WIL WORDEN : HOE ONCORRECTER HOE MEER LEUGENS OM DE WAARHEID TE VERDOEZELEN

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: telfort "vastbellen" STORING

Ongelezen bericht door TdeHond »

Telfort maakt wel eens een fout, zie mijn laatste bijdrage in thread: Telfort maakt fout op fout.

Sterkte.

Gesloten