LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 dec 2017 08:08
Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
Ik heb T-Mobile opgezegd omdat ik niet volledig gebruik kon maken van mijn 'alles in een' abonnement.
Ik heb zelfs getracht of men bereid was om dit tussentijds op te zeggen, omdat zij niet leverden wat ik nodig had.
Het antwoord was NEE; ik moest mijn contract uitzitten, ondanks dat zij in gebreke bleven.
Na het opzeggen en terugsturen van de routers en aansluitingen, brachten zij mij - na vele waarschuwingen - toch Euro 125 in rekening. Zij erkenden meerdere malen hun fout, maar konden daar helaas niet aan doen. Pas na 7 maanden dit bedrag teruggestort gekregen.
Daarnaast boden zij mij een bedrag aan voor de niet geleverde diensten. Eenzijdig, en zonder te communiceren, veranderden zij dit bedrag, maar hebben tot op heden nog niet teruggestort. Vele malen contact opgenomen en zij erkenden hun fout, maar doen vervolgens helemaal niets.
Ik heb T-Mobile meerdere malen gevraagd om mijn dossier ter inzage op te sturen, maar dat weigeren zij gewoon. Geen reactie en geen oplossing.
Ik heb zelfs getracht of men bereid was om dit tussentijds op te zeggen, omdat zij niet leverden wat ik nodig had.
Het antwoord was NEE; ik moest mijn contract uitzitten, ondanks dat zij in gebreke bleven.
Na het opzeggen en terugsturen van de routers en aansluitingen, brachten zij mij - na vele waarschuwingen - toch Euro 125 in rekening. Zij erkenden meerdere malen hun fout, maar konden daar helaas niet aan doen. Pas na 7 maanden dit bedrag teruggestort gekregen.
Daarnaast boden zij mij een bedrag aan voor de niet geleverde diensten. Eenzijdig, en zonder te communiceren, veranderden zij dit bedrag, maar hebben tot op heden nog niet teruggestort. Vele malen contact opgenomen en zij erkenden hun fout, maar doen vervolgens helemaal niets.
Ik heb T-Mobile meerdere malen gevraagd om mijn dossier ter inzage op te sturen, maar dat weigeren zij gewoon. Geen reactie en geen oplossing.
-
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
En in mijn glazen bol zie ik precies
* waarom uw alles in een abonnement niet werkte
* dat u geen klacht heeft ingediend bij de geschillencommissie
* en dat u alleen uw verhaal dumpt zonder vraag
* waarom uw alles in een abonnement niet werkte
* dat u geen klacht heeft ingediend bij de geschillencommissie
* en dat u alleen uw verhaal dumpt zonder vraag
Re: Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
En wat wilt u alleen uw verhaal doen of verwacht u hulp omdat u met een vraag zit? zo ja welke vraag
Wat was het probleem uberhaupt?
Wat was het probleem uberhaupt?
Re: Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
Vaag verhaal.vanosdeman11 schreef:Ik heb T-Mobile opgezegd omdat ik niet volledig gebruik kon maken van mijn 'alles in een' abonnement.
Ik heb zelfs getracht of men bereid was om dit tussentijds op te zeggen, omdat zij niet leverden wat ik nodig had.
Het antwoord was NEE; ik moest mijn contract uitzitten, ondanks dat zij in gebreke bleven.
Na het opzeggen en terugsturen van de routers en aansluitingen, brachten zij mij - na vele waarschuwingen - toch Euro 125 in rekening. Zij erkenden meerdere malen hun fout, maar konden daar helaas niet aan doen. Pas na 7 maanden dit bedrag teruggestort gekregen.
Daarnaast boden zij mij een bedrag aan voor de niet geleverde diensten. Eenzijdig, en zonder te communiceren, veranderden zij dit bedrag, maar hebben tot op heden nog niet teruggestort. Vele malen contact opgenomen en zij erkenden hun fout, maar doen vervolgens helemaal niets.
Ik heb T-Mobile meerdere malen gevraagd om mijn dossier ter inzage op te sturen, maar dat weigeren zij gewoon. Geen reactie en geen oplossing.
Vraag: als zij eenzijdig en zonder te communiceren een bedrag aanpassen en niet terugstorten, hoe weet jij dan überhaupt dat het bedrag aangepast zou zijn?
Re: Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
Ik heb T-Mobile opgezegd omdat ik niet volledig gebruik kon maken van mijn 'alles in een' abonnement. (Wanneer aangemeld/wanneer opgezegd?)
Ik heb zelfs getracht of men bereid was om dit tussentijds op te zeggen, omdat zij niet leverden wat ik nodig had. (wat had u nodig en leverden ze niet?)
Het antwoord was NEE; ik moest mijn contract uitzitten, ondanks dat zij in gebreke bleven. (Onduidelijk dit)
Na het opzeggen (na 1 jaar of anders?) en terugsturen van de routers en aansluitingen, brachten zij mij - na vele waarschuwingen - toch Euro 125 in rekening. (Met welke omschrijving?) Zij erkenden meerdere malen hun fout, maar konden daar helaas niet aan doen. Pas na 7 maanden dit bedrag teruggestort gekregen.
Daarnaast boden zij mij een bedrag aan voor de niet geleverde diensten. (Welke diensten en hoeveel over welke termijn?) Eenzijdig, en zonder te communiceren, veranderden zij dit bedrag, maar hebben tot op heden nog niet teruggestort. Vele malen contact opgenomen en zij erkenden hun fout, maar doen vervolgens helemaal niets.(als u dit zwart op wit heeft staan, stuur ze een memo)
Ik heb T-Mobile meerdere malen gevraagd om mijn dossier ter inzage op te sturen, maar dat weigeren zij gewoon. (Dat hoeven zij ook niet) Geen reactie en geen oplossing. (Aub antwoorden op de vragen dit is niet te snappen)
Ik heb zelfs getracht of men bereid was om dit tussentijds op te zeggen, omdat zij niet leverden wat ik nodig had. (wat had u nodig en leverden ze niet?)
Het antwoord was NEE; ik moest mijn contract uitzitten, ondanks dat zij in gebreke bleven. (Onduidelijk dit)
Na het opzeggen (na 1 jaar of anders?) en terugsturen van de routers en aansluitingen, brachten zij mij - na vele waarschuwingen - toch Euro 125 in rekening. (Met welke omschrijving?) Zij erkenden meerdere malen hun fout, maar konden daar helaas niet aan doen. Pas na 7 maanden dit bedrag teruggestort gekregen.
Daarnaast boden zij mij een bedrag aan voor de niet geleverde diensten. (Welke diensten en hoeveel over welke termijn?) Eenzijdig, en zonder te communiceren, veranderden zij dit bedrag, maar hebben tot op heden nog niet teruggestort. Vele malen contact opgenomen en zij erkenden hun fout, maar doen vervolgens helemaal niets.(als u dit zwart op wit heeft staan, stuur ze een memo)
Ik heb T-Mobile meerdere malen gevraagd om mijn dossier ter inzage op te sturen, maar dat weigeren zij gewoon. (Dat hoeven zij ook niet) Geen reactie en geen oplossing. (Aub antwoorden op de vragen dit is niet te snappen)
-
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
Mahadma
Daarom probeerde ik het al via een glazen bol, maar die werd alleen maar wit.
Daarom probeerde ik het al via een glazen bol, maar die werd alleen maar wit.
Re: Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
Niets nieuws onder de zon ik heb eenzelfde ervaring met T-mobile. Zijn doen precies wat ze willen. Zijn totaal niet klantvriendelijk.
Re: Terugbetaling van niet geleverde diensten (T-Mobile)
Mijn persoonlijke ervaring met 'Alles in Een diensten' van een totaal andere provider is, dat 'Alles en Geen' dienst een betere omschrijving is. Ooit TV, internet en telefoon via één provider afgenomen. Werkte prima, behalve dat er maar één dienst gelijktijdig werkte, omdat de verbinding te traag was (technisch gezien kon het ook niet sneller, 10 MBits was de maximaal haalbare snelheid over ADSL toen). Klacht ingediend bij de geschillencommissie en die verloren. De internet aanbieder was niet verantwoordelijk voor de krakkemikkerige infrastructuur van KPN.
Zelfs niet als die aanbieder KPN zelf bleek te zijn. Verschillende werkmaatschappijen met eigen verantwoordelijkheden.
Dus als het 'niet kunnen aanbieden' is door de onderliggende netwerkstructuur, geef ik je weinig kans.
Zelfs niet als die aanbieder KPN zelf bleek te zijn. Verschillende werkmaatschappijen met eigen verantwoordelijkheden.
Dus als het 'niet kunnen aanbieden' is door de onderliggende netwerkstructuur, geef ik je weinig kans.