Goedemiddag,
Het blijkt dat ik sinds de overname van Tiscali door Telfort, 25 euro per maand teveel aan Telfort betaal (abo Tiscali € 55, abo telfort € 30) en wil dit natuurlijk omzetten naar het abonnement van Telfort.
Ik heb Telfort gebeld en gevraagd wat het verschil is met het abonnement wat ik nu heb (Via Tiscali) en die van hun. Er zit geen verschil in, alleen dat het bedrag 25 euro lager.
Als ik dit wil wijzigen, moet ik wel 25 euro wijzigingskosten betalen, wat ik ronduit belachelijk vind, want ten eerste veranderd er verder niks en ten tweede hebben ze al sinds de overname genoeg van me ontvangen.
Kunnen ze dit doen, zijn ze niet in gebreke gebleven door me niet te wijzen op andere tarieven, ik vind het nogal naar oplichterij rieken nl. omdat het nu allemaal onder Telfort valt, maar blijkbaar toch ook weer niet (in hun voordeel). Ze weigeren ook die wijzingskosten te laten vervallen, blijkbaar willen ze me tot het bittere eind uitmelken....
Ook vraag ik me af, wanneer een contract afloopt, na een wijziging of het allereerste contract wat ik heb afgesloten?
Heeft iemand anders hier ervaringen mee?
Alvast bedankt!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tiscali/Telfort
-
Bob Schurkjens
Re: Tiscali/Telfort
Tiscali abonnement bestaat niet meer. Je hebt sinds januari dit jaar een Telfort abonnement. Er valt dus ook niets over te zetten. De prijs had Telfort destijds al moeten verlagen naar 30 euro per maand.
Integriteit hoef je van Telfort (=KPN) niet te verwachten; opportunisme des te meer. Ik neem aan dat je in je e-mail maandelijks een factuur krijgt van Telfort? Wat staat daar precies als specificatie aangegeven onder Producten/Diensten?
Kijk het Tiscali forum er eens op na; daar moet ervaring aanwezig zijn:
http://forum.tiscali.nl/viewforum.php?f ... f4b2594aa2
Je kan een geschil indienen bij de Geschillencommissie waar Telfort bij aangesloten is en het prijsverschil terugeisen. Tot nu toe zo'n 300 euro. Plus schadevergoeding voor tijd en moeite (50 euro wordt sowieso gehonoreerd als je gelijk krijgt).
Integriteit hoef je van Telfort (=KPN) niet te verwachten; opportunisme des te meer. Ik neem aan dat je in je e-mail maandelijks een factuur krijgt van Telfort? Wat staat daar precies als specificatie aangegeven onder Producten/Diensten?
Kijk het Tiscali forum er eens op na; daar moet ervaring aanwezig zijn:
http://forum.tiscali.nl/viewforum.php?f ... f4b2594aa2
Je kan een geschil indienen bij de Geschillencommissie waar Telfort bij aangesloten is en het prijsverschil terugeisen. Tot nu toe zo'n 300 euro. Plus schadevergoeding voor tijd en moeite (50 euro wordt sowieso gehonoreerd als je gelijk krijgt).