Reeds meerdere maanden, wanneer ik inlog op Mijn KPN (internetplusbellen + interactieve tv, word ik automatisch doorgeleid naar "mijn mobiel" hoewel ik al 11/2 jaar geen mobiel abonnement bij KPN meer heb. Ik kan vervolgens op geen enkele wijze bij mijn persoonlijke gegevens komen. Ik heb dit reeds enige malen aangegeven bij KPN. Er blijkt intussen niets te zijn gebeurd. Ik kan nog steeds niet bij mijn gegevens. Ik wordt bij de helpdesk (standaard net als vroeger 5-10 minuten wachttijd a 10 eurocent per minuut en dan het gesprek nog) van het kastje naar de muur gestuurd. Hoe los ik dit op en hoe krijg ik het gedaan dat KPN mij een vergoeding aanbiedt voor de door mij gemaakte telefoonkosten. Ik stel daarbij dat ik niet wens te betalen voor fouten die niet mijn schuld zijn of waaraan ik niets zelf kan doen.
Greetz, testiturtle
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toegang tot account bij KPN
Re: Toegang tot account bij KPN
Ah dat heb ik ook gehad was even zoeken maar....."
Bij mij was een wachtwoord reset via de site de oplossing.
dus ipv inloggen wachtwoord vergeten doen als je thuis bent!!!
En kan je die meteen doorvoeren.
Niet ergens anders want dan komt er een "brief" met een Wachtwoord!!
Ik hoop dat dit ook voor jou werkt
Bij mij was een wachtwoord reset via de site de oplossing.
dus ipv inloggen wachtwoord vergeten doen als je thuis bent!!!
En kan je die meteen doorvoeren.
Niet ergens anders want dan komt er een "brief" met een Wachtwoord!!
Ik hoop dat dit ook voor jou werkt
Re: Toegang tot account bij KPN
Ik weet dat er een storing is op MijnKPN. Probeer eens een andere internetbrowser. Bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox.
Het resetten van je wachtwoord kan ook helpen. Dat kan via kpn.com en dan rechts boven in "wachtwoord vergeten" invullen.
Het resetten van je wachtwoord kan ook helpen. Dat kan via kpn.com en dan rechts boven in "wachtwoord vergeten" invullen.