Ik ben zeker wel op de hoogte van de ellende die mensen meemaken met UPC. Ook ik heb diverse malen contact gehad met UPC via de servicelijn en in UPC centra waarna ik de neiging kreeg om UPC-medewerkers over de toonbank te trekken. Omdat ze klanten behandelen alsof ze stom zijn terwijl de medewerkers zelf net van de domme school komen. Ik ken de service van UPC: die is ronduit slecht. Ik ken ook genoeg mensen die een verbinding hebben die trager is dan mijn analoge 28k8 uit 1994. Ik werk niet bij UPC. Maar ik ben wel van mening dat men niet op alle slakken zout moet leggen.Dat het al 10 jaar ellende is weet je zeker niet.
Om eerlijk te zijn zag de brief er nu niet bepaald uit alsof hij naar mij persoonlijk was gericht. Het leek gewoon op reclame. Een massabrief die naar iedereen verstuurd is. Ik krijg zat reclame binnen van bedrijven waar ik al jaren diensten van afneem. Reclame heeft toch spam-kenmerken en is niet altijd van toepassing. Ik las het woord overstappen en dacht meteen: "Ik wil niet overstappen, dus geldt het niet voor mij." Denken jullie soms ook alle "u heeft gewonnen" brieven te claimen die in de bus vallen?Keesjan, een verkeerde brief versturen is menselijk, maar een verkeerde brief versturen naar vrijwel alle al je klanten is een grote blunder.
Dat is heel begrijpelijk, maar in deze topic ging het specifiek om de verstuurde brief. We weten nu wel dat UPC veel slechte kanten heeft, maar om al die kanten nu in elk topic naar voren te laten komen is overdreven.Als mensen zeuren is het vaak niet omdat ze slechts 1 vervelend dingetje met UPC hebben meegemaakt maar het is veelal een aaneenschakeling van blunders waar ook nog eens op een foute manier door UPC mee wordt omgegaan.
Nee, dat kan niet. Mensen, het crusiale woord is hier overstappen. Goed lezen, dan begrijp je dat je eerst iets moet doen voordat je het krijgt. Je hebt het niet gedaan, dus krijg je het niet. Hoe simpel wil je het hebben?Ik vroeg me af of UPC niet verplicht is of verplicht kan worden om de producten die ze (op naam) aanbieden ook te leveren?
Dit is een normale manier van marketing: klanten lokken met lokkertjes. Als je goed oplet bij acties bij diverse bedrijven dan merk je op dat veel bedrijven cadeau'tjes aanbieden als je als nieuwe klant abonnee wordt. Dat doen ADSL providers ook: gratis modem, geen aansluitkosten, eerste 3 maanden gratis.Verder blijft het natuurlijk vreemd dat niet-abonnees betere aanbiedingen krijgen dan abonnees.