Ik heb een klacht over Tweak.
wij hebben in aug bedacht dat we het alles in 1 pakket wilde van Tweak voor de glasvezel
netjes alles aangevraagd ging helemaal goed
maar toen alles geinstalleerd moest worden begon dus de ellende voor ons
het begon al dat de monteur niet eens wist hoe hij de tv moest aansluiten tja moeilijk he met een hd en sd setup-box
deze kende hij nl helemaal niet. uiteindelijk is de tv aangesloten en de telefoon
de laatste heeft het 3 dagen niet gedaan
maarja internet dat ging niet dus hebben we maar weer eens gebeld en ze hadden het steeds over een router maar die hebben we niet omdat alles via de glasvezelkabel gaat
uiteindelijk is dan toch nog maar eens een monteur geweest en die bleek het dus zo aangesloten te hebben
maarja toen begon de tv moeilijk te doen steeds stilstaand beeld en voorts helemaal niks meer
weer bellen en we moesten maar de adapter eruit halen en weer er in doen
nou dat 6x op een avond gaat snel vervelen
dus weer bellen maar er kwam geen monteur
inmiddels waren we zo boos dat we er eigenlijk helemaal geen zin meer in hadden
maargoed uiteindelijk na 4 maanden deed de tv het goed
we hadden een nieuw kastje gekregen eindelijk...... dus willen wij nu vergoeding maar dat krijgen we niet......!!!!!!! het kan ze helemaal niks schelen aan de service desk wat er aan de hand is en je krijgt gewoon zelf de schuld in je schoenen geschoven
we gaan nu dus ook andere stappen ondernemen om toch evengoed ons geld terug te krijgen. ben benieuwd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tweak is niet klantvriendelijk
Re: Tweak is niet klantvriendelijk
juliette40
Je hebt groot gelijk, dat je een bepaalde genoegdoening wilt hebben. Het zou hier dan wel informatief zijn, welke stappen je van plan bent te gaan nemen?
Maxiem.
Je hebt groot gelijk, dat je een bepaalde genoegdoening wilt hebben. Het zou hier dan wel informatief zijn, welke stappen je van plan bent te gaan nemen?
Maxiem.