Tweak, overgenomen door Odido, berekent onterecht apparatuur door

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jannelesen
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2023 15:02

Re: Tweak, overgenomen door Odido, berekent onterecht apparatuur door

Ongelezen bericht door jannelesen »

@thefab4 Ben zeer benieuwd hoe het afloopt en denk meerdere behulpzame mensen hier, zou fijn zijn als je dat nog even zou willen melden.

thefab4
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2024 10:12

Re: Tweak, overgenomen door Odido, berekent onterecht apparatuur door

Ongelezen bericht door thefab4 »

Hallo jannelesen, ja het is oprecht fijn en erg handig voor mij, dat zo veel mensen hebben gereageerd. Hun adviezen geven mij een steun in de rug en ik voel me daardoor gesterkt in mijn verder handelen.
Ik heb de incasso gestorneerd, ik heb alle bewijzen, e-mails veilig bewaard en een overzicht in chronologische volgorde aangemaakt. Ook op andere websites heb ik soortgelijke meldingen aangetroffen. Laat dit een waarschuwing zijn voor alle ex-leden, die op het punt staan apparatuur terug te sturen via de aangeboden retourdoos van Tweak.
Tweak kan binnenkort een aangetekende brief verwachten.

thefab4
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2024 10:12

Re: Tweak, overgenomen door Odido, berekent onterecht apparatuur door

Ongelezen bericht door thefab4 »

Hallo jannelesen, ja het is oprecht fijn en erg handig voor mij, dat zo veel mensen hebben gereageerd. Hun adviezen geven mij een steun in de rug en ik voel me daardoor gesterkt in mijn verder handelen.
Ik heb de incasso gestorneerd, ik heb alle bewijzen, e-mails veilig bewaard en een overzicht in chronologische volgorde aangemaakt. Ook op andere websites heb ik soortgelijke meldingen aangetroffen. Laat dit een waarschuwing zijn voor alle ex-leden, die op het punt staan apparatuur terug te sturen via de aangeboden retourdoos van Tweak.
Tweak kan binnenkort een aangetekende brief verwachten.

alfatrion
Berichten: 21959
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Tweak, overgenomen door Odido, berekent onterecht apparatuur door

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat overzicht in chronologische volgorde is handig om te hebben.

ZeerPrivé
Berichten: 5770
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Tweak, overgenomen door Odido, berekent onterecht apparatuur door

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ziggo en KPN nemen genoegen met het bewijs (foto) dat het pakket is afgeleverd door de pakketbezorger. De apparatuur wordt door hun dan als ontvangen beschouwd.

Geef je groot gelijk dat je met de factuur niet akkoord gaat.

thefab4
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2024 10:12

Re: Tweak, overgenomen door Odido, berekent onterecht apparatuur door

Ongelezen bericht door thefab4 »

Ik ben in afwachting van een schriftelijk antwoord van Tweak op mijn aangetekende brief.
Daarin staat o.a. de volgende zin, een citaat van Tweak aan mij:

“Zoals u mogelijk wel kan voorstellen is het door de overname van Odido erg druk, en krijgen wij door deze drukte een gigantisch volume aan retour zendingen, hierdoor kan het zijn dat uw zending incorrect is verwerkt.”.[/b]

In de tussenliggende tijd hebben ze opnieuw geprobeerd om een incasso van 189 euro te vorderen. Maar doordat ik de automatische incasso had ingetrokken, is dat niet gelukt.
Misschien dat ze gaan inzien, dat de zending inderdaad incorrect is verwerkt?

Plaats reactie