LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC aanbieding, extra kosten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jsschaap
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2013 13:09

UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door jsschaap »

Momenteel heeft UPC diverse aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten. Kijk op: http://www.upc.nl/pakketten
Bestaande klanten kunnen van de actie meeprofiteren als ze één extra dienst afsluiten ten opzichte van het oude abonnement. Ik neem als voorbeeld het "Alles-in-1 Voordeelpakket met 60 MB internet". Hier staat met koeienletters dat de eerste maanden slechts €24,50 per maand betaald hoeft te worden en na 6 maanden betaal je €49,95 per maand.
Op zich lijkt dit goedkoop als je kijkt naar wat je allemaal krijgt voor dit bedrag. Vervolgens staat er onderaan de pagina het volgende: "Dit pakket is op basis van een jaarcontract inclusief UPC Kabel TV en Radio, en is daarna maandelijks opzegbaar. Lees de voorwaarden". Als je vervolgens doorklikt op de voorwaarden en je kijkt naar de voorwaarden van UPC Internet, Televisie en die van Telefonie en dan de "Specifieke voorwaarden Internet", dan staat er het volgende: "UPC Internet/Televisie/Telefonie is alleen beschikbaar in combinatie met UPC Kabel TV en Radio. Het maximale tarief voor UPC Kabel TV en Radio voor 2013 is €18,20." Dit bedrag komt dus nog bovenop het bedrag waarmee met koeienletters geadverteerd wordt.
Dan ziet het er opeens heel anders uit. Dan betaal je de eerste 6 maanden €42,70 per maand in plaats van €24,50 en na die 6 maanden betaal je €68,15 per maand in plaats van €49.95. Mag dit zomaar? Is dit niet hetzelfde als in het verleden de luchtvaartmaatschappijen adverteerden zonder de luchthavenbelasting te vermelden? Dit is toch misleidende reclame?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

Gewoon het contract houden wat je nu hebt, bijna alles wat er nu nog bij upc aangeboden wordt is met de Horizon. Als je ellende wil....moet je die nemen.

Of het mag, denk van wel.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door Har06 »

[quote="jsschaap"]Momenteel heeft UPC diverse aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten. Kijk op: http://www.upc.nl/pakketten
Bestaande klanten kunnen van de actie meeprofiteren als ze één extra dienst afsluiten ten opzichte van het oude abonnement. Ik neem als voorbeeld het "Alles-in-1 Voordeelpakket met 60 MB internet". Hier staat met koeienletters dat de eerste maanden slechts €24,50 per maand betaald hoeft te worden en na 6 maanden betaal je €49,95 per maand.
Op zich lijkt dit goedkoop als je kijkt naar wat je allemaal krijgt voor dit bedrag. Vervolgens staat er onderaan de pagina het volgende: "Dit pakket is op basis van een jaarcontract inclusief UPC Kabel TV en Radio, en is daarna maandelijks opzegbaar. Lees de voorwaarden". Als je vervolgens doorklikt op de voorwaarden en je kijkt naar de voorwaarden van UPC Internet, Televisie en die van Telefonie en dan de "Specifieke voorwaarden Internet", dan staat er het volgende: "UPC Internet/Televisie/Telefonie is alleen beschikbaar in combinatie met UPC Kabel TV en Radio. Het maximale tarief voor UPC Kabel TV en Radio voor 2013 is €18,20." Dit bedrag komt dus nog bovenop het bedrag waarmee met koeienletters geadverteerd wordt.
Dan ziet het er opeens heel anders uit. Dan betaal je de eerste 6 maanden €42,70 per maand in plaats van €24,50 en na die 6 maanden betaal je €68,15 per maand in plaats van €49.95. Mag dit zomaar? Is dit niet hetzelfde als in het verleden de luchtvaartmaatschappijen adverteerden zonder de luchthavenbelasting te vermelden? Dit is toch misleidende reclame?[/quote]


wat is hier nu misleidend aan ???? Ts begrijpt wat de aanbieding inhoud, all in € 68,15 p/mnd voor 60 mb is m.i een gemiddelde marktprijs bij alle providers :?: :idea:

Nuseya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2013 15:51

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door Nuseya »

Voor zover ik weet hebben meer aanbieders dit. Zo kun je bij Ziggo bijvoorbeeld alleen Telefonie gebruiken als je daarnaast minimaal een TV-standaard abonnement afneemt. Dit staat niet direct op de telefonie pagina, maar ergens in de veelgestelde vragen.

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door denmar »

Je moet eerst eens goed lezen voordat je hier wat onzin op het forum zet, je hebt 100% ongelijk,
deze actie is incl. die €18.20. schaam je.

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door denmar »

Voordeelpakket met 60 Mb€ 49,95
- Digitale TV Standaard
- 60 Mb Internet
- Bellen
- Kabel TV en Radio
Promotie
Nu 6 maanden lang extra korting en Film1 cadeau (stopt automatisch). Tijdelijk geen eenmalige kosten t.w.v. € 25,00!
Lees de voorwaarden.
Actieprijs eerste 6 maanden€ 24,50
Normale prijs per maand€ 49,95
Eenmalige kosten € 0,00
Borg modem € 45,00

jsschaap
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2013 13:09

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door jsschaap »

Ik heb momenteel zelf ook UPC internet/tv/telefonie en op de maandelijkse factuur worden naast de kosten van het alles-in-1 pakket ook apart kosten (€18,20) in rekening gebracht voor UPC Kabel TV en Radio. Die €18,20 komt er dus weldegelijk bovenop... Waaruit kun jij opmaken Denmar, dat deze aanbieding inclusief die €18,20 is?

jsschaap
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2013 13:09

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door jsschaap »

Ik heb dat ook gezien Denmar, Kabel TV en radio wordt specifiek genoemd. Maar kijk nu eens in de algemene voorwaarden, daar staat dat er voor Kabel TV en Radio €18,20 in rekening wordt gebracht. Snap jij dit? iZie ook mijn vorige post dat op mijn huidige UPC factuur bovenop de pakketkosten ook nog eens €18,20 wordt getekend... Ik zal UPC eens bellen, laat het weten.

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door denmar »

staat erbij, incl. kabel en radio, staat gewoon bij de totaalprijs, als je me niet geloofd bel je even naar upc en dan weet je het ook, je kan ze ook naar jou laten bellen,
ik vindt hetzelf ook een hele mooie aanbieding, alleen het vast bellen is schandalig duur als je geen vast bellen onbeperkt neemt, nog duurder als een betaal 0900 nummer, dit is wat mij tegen houdt om het ook te nemen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

jsschaap schreef:Ik heb momenteel zelf ook UPC internet/tv/telefonie en op de maandelijkse factuur worden naast de kosten van het alles-in-1 pakket ook apart kosten (€18,20) in rekening gebracht voor UPC Kabel TV en Radio. Die €18,20 komt er dus weldegelijk bovenop... Waaruit kun jij opmaken Denmar, dat deze aanbieding inclusief die €18,20 is?

Raar dat er nog 18,20 in rekening wordt gebracht bij jou, je zou toch zeggen bij alles in 1 , dat ze dat ook doen.

Had jij zeker eerst alleen tv en radio van upc?

jsschaap
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2013 13:09

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door jsschaap »

Nee, ik heb jaren terug een alles-in-1 abonnement afgesloten met TV, Internet en Telefonie. Heb jij ook UPC Ciske? Zijn er meer mensen die dit lezen waarbij wel of niet €18,20 in rekening wordt gebracht bovenop de alles-in-1 kosten? Ik ben zo thuis, dan ga ik ze bellen...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

jsschaap schreef:Nee, ik heb jaren terug een alles-in-1 abonnement afgesloten met TV, Internet en Telefonie. Heb jij ook UPC Ciske? Zijn er meer mensen die dit lezen waarbij wel of niet €18,20 in rekening wordt gebracht bovenop de alles-in-1 kosten? Ik ben zo thuis, dan ga ik ze bellen...

Ik heb ook UPC ja, maar betaal geen 18,20 apart, ik zou als ik jou was maar eens contact met UPC opnemen, want ik denk dat je dubbel betaalt, althans voor tv en radio.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door TheLD »

Bij een alles-in-1 komt die €18,20 er niet bij.

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door Faye1971 »

jsschaap schreef:Nee, ik heb jaren terug een alles-in-1 abonnement afgesloten met TV, Internet en Telefonie. Heb jij ook UPC Ciske? Zijn er meer mensen die dit lezen waarbij wel of niet €18,20 in rekening wordt gebracht bovenop de alles-in-1 kosten? Ik ben zo thuis, dan ga ik ze bellen...
Je zegt het zelf al: jaren terug afgesloten'.... Dus heb jij een oud pakket, die je niet kunt vergelijken met de huidige pakketten. De pakketten van jaren terug, werden anders benoemd en hadden een totaal ander pakketinhoud. Ik zou zeggen pak je factuur erbij, en kijk hoe de abonnementen benoemd worden. Welk telefoonabonnement, welk internetabonnement en welk digitale tv abonnement staan er nu op je factuur? KabelTV en Radio staat bij jou apart op de factuur, omdat jij nog een verouderd pakket afneemt. En aangezien jij dus alle diensten al afneemt, heb jij geen recht op die extra korting. Echter, uit coulance willen ze je die in sommige gevallen wel aanbieden.

Maar hierbij wel mijn complimenten aan TS, die heeft de algemene voorwaarden doorgenomen. Wat je van veel mensen niet kunt zeggen.

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door denmar »

Faye1971 schreef:
jsschaap schreef:Nee, ik heb jaren terug een alles-in-1 abonnement afgesloten met TV, Internet en Telefonie. Heb jij ook UPC Ciske? Zijn er meer mensen die dit lezen waarbij wel of niet €18,20 in rekening wordt gebracht bovenop de alles-in-1 kosten? Ik ben zo thuis, dan ga ik ze bellen...
Je zegt het zelf al: jaren terug afgesloten'.... Dus heb jij een oud pakket, die je niet kunt vergelijken met de huidige pakketten. De pakketten van jaren terug, werden anders benoemd en hadden een totaal ander pakketinhoud. Ik zou zeggen pak je factuur erbij, en kijk hoe de abonnementen benoemd worden. Welk telefoonabonnement, welk internetabonnement en welk digitale tv abonnement staan er nu op je factuur? KabelTV en Radio staat bij jou apart op de factuur, omdat jij nog een verouderd pakket afneemt. En aangezien jij dus alle diensten al afneemt, heb jij geen recht op die extra korting. Echter, uit coulance willen ze je die in sommige gevallen wel aanbieden.

Maar hierbij wel mijn complimenten aan TS, die heeft de algemene voorwaarden doorgenomen. Wat je van veel mensen niet kunt zeggen.
jij snapt er ook helemaal niks van, je schrijft pure onzin.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

[b][jij snapt er ook helemaal niks van, je schrijft pure onzin/b]
Lekker vriendelijk, vertel jij het dan eens denmar.

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door denmar »

ciske schreef:
[b][jij snapt er ook helemaal niks van, je schrijft pure onzin/b]
Lekker vriendelijk, vertel jij het dan eens denmar.
Uit deze reactie blijkt wederom dat er niet goed gelezen wordt, kortom lees mijn eerdere reacties op deze vraag en dan wordt het je wel duidelijk waarom ik wat onaardig reageer.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door ciske »

Nou sorry hoor , mij was het duidelijk, maar vind het niet netjes richting Fay.

Een goed bedoelde reacties van haar zo af te katten.

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door denmar »


Ook voor fay geldt, eerst alles lezen en dan nadenken en dan pas reageren, heel simpel.

florijn4
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2007 21:31

Re: UPC aanbieding, extra kosten

Ongelezen bericht door florijn4 »

jsschaap schreef:Ik heb momenteel zelf ook UPC internet/tv/telefonie en op de maandelijkse factuur worden naast de kosten van het alles-in-1 pakket ook apart kosten (€18,20) in rekening gebracht voor UPC Kabel TV en Radio. Die €18,20 komt er dus weldegelijk bovenop... Waaruit kun jij opmaken Denmar, dat deze aanbieding inclusief die €18,20 is?
Dat heb ik nou ook 18,20. Ik vraag mij werkelijk af waarvoor ik die betaal. Vroeger stond er de gemeente doetinchem bij en kreeg ik een of ander verhaaltje dat dit de kabelkosten zijn. Tegenwoordig denk ik dat het ook wel eens de analoge kabelkosten kunnen zijn. Navraag bij andere kabelaars geven die aan dit totaal niet te kennen. Hun prijsniveau ligt beduidend lager. UPC is dan ook gemiddeld met deze 18,20 duurder. Maar weer es gebeld met UPC en kan het met antwoord doen van, dit zijn de kosten voor de kabel. Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van. Ik krijg het vermoeden dat ik om de tuin geleid wordt. Wie kan hier meer over zeggen ?????, want het blijft een vaag verhaal.

Gesloten