| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc abonnement opzegging
upc abonnement opzegging
Ik heb regelmatig brieven aan upc verstuurd om mijn abonnement op te zeggen omdat upc heeft verzuimd mijn abonnement bij kpn op te zeggen,zodat ik bij upc kon overstappen,Upc reageert niet op mijn aangetekende stukken maar stuurt mij iedere maand acceptgiro,s om te betalen.U begrijpt dat ik niet in staat ben om 2abonnementen te betalen dus betaal ik alleen mijn kpn abonnement.Dit is allemaal buiten mijn schuld om,maar upc geeft nergens gehoor aan.Wat kan ik doen om hier aan een eind te maken want de rekening loopt aardig uit de hand.
-
Wassily-UPC
- Contacteer:
Re: upc abonnement opzegging
UPC Nederland kan uw abonnement bij KPN alleen beeindigen indien u ons daartoe schriftelijk heeft gemachtigd.
Ik verzoek u uw klacht en gegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van “reactie trosradar forum”. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
Ik verzoek u uw klacht en gegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van “reactie trosradar forum”. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team