LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Blokkeert terecht.?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Hidje
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jun 2005 10:41

UPC Blokkeert terecht.?

Ongelezen bericht door Hidje »

Maandag 5 december werden wij geconfronteerd met het feit dat wij door UPC geblokkeerd zijn. Eerlijk is eerlijk we hadden de rekening van oktober te laat betaald namelijk op 27 november. Deze rekening hebben wij later betaald omdat wij al tijden problemen hebben met de telefonie van UPC en zaten te wachten op een correctie, deze hebben wij gekregen in de vorm van een korting van 16 euro. Inmiddels hadden wij een rekening van oktober en een rekening van november + oktober, wij hebben ervoor gekozen om de rekening van oktober te betalen (op 27 november) want anders zouden wij op 5 december afgesloten worden. Helaas hebben ze ons toch afgesloten met sinterklaas. In het telefoongesprek met een medewerker van UPC werd ons verteld dat inderdaad de betaling van oktober op 1 december binnen was en dat de blokkade maandag middag er vanaf gehaald zou worden edoch was dit vandaag 6 december nog steeds niet het geval, dus weer mobiel bellen, nu met een medewerkster die ons vertelde dat wij eerst de rekening van november moeten betalen voordat de blokkade eraf gaat, inmiddels is het voor mij een principe kwestie geworden. UPC heeft ons nu zo vaak tegen de haren in gestreken met slechte diensten dat ik wil weten wat ik nu het beste kan doen, ik wil uiteraard eerst hebben dat ze de blokkade opheffen voordat ik betaal…. sammi en voip gelieve niet te reageren

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: UPC Blokkeert terecht.?

Ongelezen bericht door Bink007 »

Dat ze eerst de blokkade opheffen kun je waarschijnlijk wel vergeten. Als ik jou was zou ik wanneer ik daar ook maar even de mogelijkheid daar toe had, een schotel nemen. Niet daar UPC daar wakker van zal liggen maar meer voor je eigen gemoedsrust.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Blokkeert terecht.?

Ongelezen bericht door agro »

Je zou kunnen overwegen terug te gaan naar KPN, deze hebben nu een nieuwe dienst Internetplusbellen, zet alles eens goed op een rijtje en je zal zien dat je goedkoper uitbent dan met upc.
De internetsnelheden welke op de site van KPN staan worden deze maand nog verdubbeld, dan zijn deze ook weer ongeveer gelijk met de snelhedn van upc.

Je kan nu gratis overstappen je hoeft nu GEEN aansluitkosten te betalen en een monteur van KPN komt het boeltje bij je aansluiten.

Zie www.kpn.com op prive klikken daarna adsl endaarna internetplusbellen. Het gratis bellen zijn 3 mogelijkheden snachts en weekend is standaard, voor 2,50 euro meer mag je ook savonds gratis bellen en voor nog 7,5 euro meer mag je 24 uur per dag en 7 dagen per week gratis bellen naar alle vaste telefoonnummers binnen nederland.
Uiteraard geen 09 en 067 nummers, maar hier heb je wel meer mogelijkheden dan bij upc.
En mocht je meerdere telefoonnummers nodig hebben dan heb je die al voor 1,5 euro per maand met standaard gratis bellen snachts en weekend.

Met betrekking tot upc zal je zeer waarschijnlijk aan het korste eind trekken, om je een hoop ergernis en frustratie te besparen denk ik dat je beter je maand november kan betalen en dan er een streep onder zetten, of je de borg van je modem terug zal krijgen is nog onzeker zelf wacht ik hier al 2,5 jaar op.

Hidje
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jun 2005 10:41

Re: UPC Blokkeert terecht.?

Ongelezen bericht door Hidje »

agro en Bink007, jullie hebben waarschijnlijk gelijk dat ik aan het kortste eind trek...helaas zit ik er nog een half jaar aan vast. Ik zit er wel aan te denken om bijvoorbeeld KPN erbij te nemen en de abbonements kosten van UPC voor een half jaar voor lief te nemen...Ik erger me kapot aan sommige UPC medewerkers die bot en onverschilig doen, ik moet natuurlijk wel eerlijk blijven dat ik ook wel een paar keer zeer goed geholpen ben. maar een goeie ervaring wordt wel heel snel teniet gedaan door slechte ervaringen.....

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Blokkeert terecht.?

Ongelezen bericht door agro »

Een mogelijkheid zou nog kunnen zijn het contract proberen te afkopen, elke euro die je daarmee kan verdienen is er een toch?

Nee heb je in deze en ja kan je krijgen. misschien

pregnant-woman
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2005 12:19

Re: UPC Blokkeert terecht.?

Ongelezen bericht door pregnant-woman »

Wat een bekend verhaal zeg! Wij zijn ook zo weg van UPC (NOT) Ook wij hadden een conflict met UPC, en we moesten voor 24-11 onze rekening betalen, prima. Maar ach hun hebben de touwtjes in handen en sluiten je dan gewoon 21-11 af omdat het hun te lang duurt. We hebben jaren bij KPN gezeten en ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat we zijn overgestapt. Ik heb in de 5 jaar bij KPN 1 storing gehad dat ik niet kon bellen, en dat kwam omdat half Almere niet kon bellen. Sinds april 2005 zitten wij bij UPC en de keren dat ik niet kon bellen of internetten kan ik niet eens meer tellen, dus dat zegt genoeg lijkt me. Gelukkig hebben we een jaarcontract en kunnen we niet wachten totdat we in april weer terug kunnen naar het vertrouwde KPN!!!
Iemand een idee om ze te boycotten?? Ik ben van de partij!! :lol:

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: UPC Blokkeert terecht.?

Ongelezen bericht door Uranus »

Beste mensen,

Tijd voor Illegal Television. Koop een schotel voor 15,= en een kastje van 75,=. Je hebt dan voor het eerste jaar 90,= betaald. Kaart is niet nodig,. want daarvoor zijn die kastjes gemanipuleerd dat het niet nodig is. Dus voor de rest herb ik zo prima beeld en ik kan ook alle zenders welke achter de decoder staan allemaal bekijken met zo'n prachtige beeldkwaliteit en je betaalt verder helemaal niets. Dus daar ben ik naar toe overgegaan en ik heb mijn betaling van TV naar UPC stopgezet en ook alle abbo's.

Weet je dat je ook prima internet en telefonie achter die schotel kan krijgen? Heb ik nu dus ook en ik betaal geen cent meer. Ik `leen' de verbinding waar andere mensen weer `meer' voor moet betalen. Ik heb exact 40 Mbit internet en ik kan naar alle landen gratis bellen.

Mooi toch!!

Groet Uranus.

Gesloten