LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC brengt teveel in rekening

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
JordyBogaert
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:11

UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door JordyBogaert »

Begin dit jaar heb ik het UPC alles-in-1 pakket afgesloten waarvoor in 54 euro per maand zou gaan betalen INCLUSIEF het standaard radio en tv van UPC. Nu krijg ik vandaag de eerste rekening binnen en zie ik dat dat standaard radio/tv er doodleuk bovenop gerekend wordt waardoor ik dus €72 betaal in plaats van €54. Zijn er meer mensen met dit probleem?

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket/

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het is waarschijnlijk een afrekening over een grotere periode dan een maand. Begin en einddatum staan op de factuur.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door tiptoo »

als je ergens in januari UPC hebt gekregen dan rekenen ze ook februari erbij , doen alle providers ik heb ook voor januari en februari, heb je ook misschien nog het modum daarvan de kosten.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door Henri42 »

JordyBogaert schreef:Begin dit jaar heb ik het UPC alles-in-1 pakket afgesloten waarvoor in 54 euro per maand zou gaan betalen INCLUSIEF het standaard radio en tv van UPC. Nu krijg ik vandaag de eerste rekening binnen en zie ik dat dat standaard radio/tv er doodleuk bovenop gerekend wordt waardoor ik dus €72 betaal in plaats van €54. Zijn er meer mensen met dit probleem?

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket/
de betreffende specificatie al grondig bekeken en zo ja overleg met UPC gehad ?????? :wink:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door G7 »

Wij zijn sinds een dag of 10 nu ook lid van dit zelfde pakket en ook ik zal alles heel goed in de gaten moeten houden, want ik had al voor 3 maanden vooruit standaard tv betaald. Maargoed, ik kan er nu dus nog weinig van zeggen, maar opletten zal ik zeker! 8)

By the way.... toen we ons zo'n 2 weken geleden hiervoor aangemeld hadden, kregen we te horen dat de routers a €60 NIET meegeleverd worden, i.v.m de grote aanvraag voor het all.inn pakket en of je er zelf maar een wilde kopen. Hebben we inmiddels gedaan en alles draaid hier tot nu toe naar wens. Op de rekening die erbij zat staat de router inderdaad niet vermeld, dus nu eerdaags de eindafrekening maar even goed in de gaten houden. :wink:

JordyBogaert
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:11

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door JordyBogaert »

Als ik de factuurspecificatie niet goed had bekeken dan had ik het hier nog niet gepost. Heb hem er voor de zekerheid nog even bijgepakt en er staat duidelijk:

01/02 - 28/02 Standaardpakket Radio/TV €17,05.

Bovenop het alles-in-1 pakket dus!

Contact met UPC heb ik nog niet gehad, ga er maandag of dinsdag voor bellen. Zal me benieuwen wat ze ervan zeggen, vind het in elk geval erg schofterig om gewoon extra kosten in rekening te brengen waardoor ik er weer achteraan moet gaan bellen.

edwinknight

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door edwinknight »

Heb 7 maanden geleden de overstap naar UPC gemaakt en ind de eerste termijn dubbele tv kosten ( is voor analoge tv ). Telefoontje gepleegd, en zou normaal al verrekend worden met de volgende termijn. En ind is dat netjes gedaan.

Als je voorheen alleen het analoge tv pakket had en daarna overstapt naar het totale pakket, dan zit er een overlap in welke administratief verwerkt moet worden.

Vindt wel dat met de huidige technieken het mogelijk moet zijn, om direct met de eerste factuur te verrekenen.

Anyway, wilde nooit naar UPC, moest wel tv, maar moet eerlijk zeggen, geen problemen, geen geknijp van snelheid, telefoon prima.......voorlopig blijf ik ff.

S6

MAXIEM

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door MAXIEM »

JordyBogaert

Als het in de papieren gaat lopen, dan kun je naar mijn mening die schade verhalen op dit ****** bedrijf.

Maxiem.

marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door marcelxxx »

Moeilijk hoor, iedereen in Nederland betaald rond de 17 euro voor zijn kabelaansluiting, daarbovenop betaal je dan je alles in 1 pakket, leven jullie op wolk of zo??? Bij ADSL is dat niet, bij KPN betaal je geen 17 euro extra, maar de snelheden zijn ook minder!!! Onder de streep zijn ze allemaal ongeveer even duur!!!

marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door marcelxxx »

Die 17 euro zijn dus voor de huur van de kabelaansluiting, dit is al zo vaak in het nieuws geweest!!!

marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door marcelxxx »

Bij Ziggo betaal ik 16,95 en dan 52 euro voor alles in 1!!!

JordyBogaert
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:11

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door JordyBogaert »

Bij het abonnement dat ik heb afgesloten staat er vermeld dat het standaard radio/tv pakket INCLUSIEF is, die inbegrepen zit bij de €54,-.

Als je van niets weet Marcel reageer dan gewoon niet en al helemaal niet op zo'n offensieve manier. Bedankt.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door G7 »

marcelxxx schreef:Die 17 euro zijn dus voor de huur van de kabelaansluiting, dit is al zo vaak in het nieuws geweest!!!
Hoe kom je daar nu weer bij? Ja, als je gewoon standaard analoog kijkt ja, dan klopt het bedrag, maar ik heb ook het pakket van €45 per maand, all. inn, afgesloten en daar zit alles bij in. Alleen de belminuten komen er bovenop en ik wil ook nog een nummermelder a €1,15 per maand erbij. Dat heb ik even over het hoofd gezien, door inderdaad.....niet alles goed te lezen, maar zeker geen €17 apart voor de kabel. Als dat zo is, had ik net zo goed kunnen blijven zitten waar ik zat, maar ben juist omdat ze het voordeliger aanbieden, met hen in zee gegaan.

Ik wacht mijn eerste rekening wel ff af!

edwinknight

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door edwinknight »

marcelxxx schreef:Bij Ziggo betaal ik 16,95 en dan 52 euro voor alles in 1!!!
Dat gaat dan niet goed bij jou ! UPC zitten de standaard analoge kosten erbij in begrepen. Tevens heeft Ziggo dit ook --> https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/basis

Zou maar eens gaan reclameren bij Ziggo.

JordyBogaert
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:11

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door JordyBogaert »

Gebeld en ze hebben het na een discussie aangepast.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door manondoris »

wij betalen ongeveer 64e per maand voor bellen,kabel,kastje,internet naar vaste nummers is gratis maar 06 of info nummers komen apart op de rekening zo komt het wel eens voor dat het de ene maand 64 euro is en een andere 80 euro .

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door Rebellian »

JordyBogaert schreef:Gebeld en ze hebben het na een discussie aangepast.
Dus nu betaal je slechts 54,00 EUR per maand? Bij mij stond het ook niet expliciet vermeld op de e-mail bij het aanbod tot verlengen, weet echter dat het altijd exclusief is en heb er geen zaak van gemaakt. Volgende keer dus toch even een telefoontje plegen!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door G7 »

Ben ik dan gek? Heb ik me dan iets aangehaald wat niet klopt met de belofte? Ik dacht het toch niet.

Dit pakket heb ik besteld en gekregen, waar nog wel de kosten van het bellen en nummermelder bijkomen. Maar zeker geen €17 extra voor de analoge aansluiting. DIT pakket heb ik besteld en daar staat toch duidelijk, dat alles voor DIE prijs erin zit. Zo niet..... dan zal ik zeker ook aan hun bel trekken.

Voordeelpakket€ 45,00 -
- Digitale TV
- 25 Mb Internet - Bellen
- Kabel TV en Radio inbegrepen

Duidelijker kan het toch niet?

Waar ik alleen op zal moeten letten, dat bij de eerste factuur niet nogmaals het standaard tv abonnement word meegerekend, want die had ik nog niet zolang geleden al betaald voor 3 maanden.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door tiptoo »

@G7
dat pakket is maar voor 3 maanden hoor. die 45 euro dan.

edwinknight

Re: UPC brengt teveel in rekening

Ongelezen bericht door edwinknight »

tiptoo schreef:@G7
dat pakket is maar voor 3 maanden hoor. die 45 euro dan.

??? Hoe kom je erbij, is geheel niet zo !!
45 euro is het goedkoopste abonnement, heb ik zelf ook en al 7 maanden.
Momenteel is er een aktie gaande, zie de site dat 4 maanden ietswat goedkoper is.

Gesloten