LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC-Classic list en bedrog

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ik77
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:39

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door ik77 »

Overgestapt van Planet naar UPC...
Hier het zelfde probleem na de installatie van het nieuwe modem. Wat UPC niet vermeld heeft, maar wel op hun site staat is dat je je modem/router moet aanmelden bij de server.


uiteraard moet je een router of modem instellen,software installeren en aanmelden bok de betreffende provider.
wat instellen? Stekker in de modem en hij liep als een tierelier :)
router ertussen, router vertellen dat het een dynamisch ip-adres betreft ipv rare lastige planetinstellingen, modem upc resetten en ook router werkt meteen.

Ik moet zeggen dat UPC er in 5 jaar wel op vooruit is gegaan. (destijds weggehold bij Chello toen ADSL mogelijk werd, nu dus weer terug...)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door Henri42 »

ik77, jij wilde en mocht terug (*_*), niet iedereen mag terug ivm wanbetalingen (*-*)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door agro »

Niet iedereen zijn kop was geschikt voor het model staan van het nieuwe logo, i.v.m. dat deze lelijk en leeg moest zijn. :wink:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door Henri42 »

Agro wou jij weer model staan ??? succes met OnsNet en het faillisement ervan binnen een paar maanden :twisted: :idea: :arrow:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door agro »

wou jij weer model staan
Weer model staan? Hoe kom je er bij, ik wil met dat onbeschofte arrogante schorem niks meer te maken hebben, heb nu schotel meer zenders betere kwaliteit, en met cardsharing op elke tv onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender te ontvangen, das nog eens wat anders dan bij de firma list en bedrog, waar je voor elke tv waar je digitaal wil kijken een apart abonnement moet nemen.
Met cardsharing in princiepe onbeperkt aantal tv's op aan te sluiten. :lol: :lol:
succes met OnsNet en het faillisement ervan binnen een paar maanden
Sorry jongen maar je bazelt weer flink wat onzin uit, ik heb niks met onsnet ben er geen klant, en of ze zoals jij beweerd ze binnenkort failliet zullen zijn is nog maar de vraag, het lijkt er eerder op dat je weer eens met je kop tegen de upc antennemast bent opgeknald, overkomt je nog regelmatig te zien naar wat je deponeerd. :wink:

ik77
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:39

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door ik77 »

Weer model staan? Hoe kom je er bij, ik wil met dat onbeschofte arrogante schorem niks meer te maken hebben, heb nu schotel meer zenders betere kwaliteit, en met cardsharing op elke tv onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender te ontvangen, das nog eens wat anders dan bij de firma list en bedrog, waar je voor elke tv waar je digitaal wil kijken een apart abonnement moet nemen.
Met cardsharing in princiepe onbeperkt aantal tv's op aan te sluiten.
en ik maar denken dat het om de internetprovider UPC ging....
Volgens mij kun je met je schotel nog steeds niet internetten?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door Henri42 »

Het is toch een mooi gebouw van UPC, een blikvanger tussen Eindhoven en Helmond, vanuit de mast kun je naar de Golfbaan De Gulbergen kijken ::: Schitterend allemaal om zo te kunnen genieten, zuurpruimen in Nuenen zijn er voldoende.

Het digitaal kastje inmiddels betaald Agro ? of heeft Hoffie je voor geschoten (*_*)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door agro »

Volgens mij kun je met je schotel nog steeds niet internetten?
Dan ben je niet goed geïnformeerd want dat kan wel degelijk. Kijk maar eens bij www.bysky.nl of google maar eens met "internet via satelliet".
Schitterend allemaal om zo te kunnen genieten.
Je moet wel een volslagen mafkees zijn om van een antennemast te kunnen genieten.
Het digitaal kastje inmiddels betaald Agro
Welk digitaal kastje?????

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door Henri42 »

Agro reageert op UPC items uit frustratie, hij is namelijk al jaren geroyeerd wegens een financieel misverstand (netjes gezegd), uiteraard is hij niet meer op de hoogte van de laatste UPC ontwikkelingen.

Ook liegt hij over schotels, hij neemt af via OnsNet kabellui, met z,n schoteltje tracht hij beelden te ontvangen (*-*)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door agro »

Agro reageert op UPC items uit frustratie, hij is namelijk al jaren geroyeerd wegens een financieel misverstand (netjes gezegd), uiteraard is hij niet meer op de hoogte van de laatste UPC ontwikkelingen.
Enig bewijs hiervoor??
Zo ja plaats het dan!!!
Zo niet, probeer dan tenminste één keer niet uit je nek te zwetsen!!!
hij neemt af via OnsNet kabellui, met z,n schoteltje tracht hij beelden te ontvangen
Hoe bedoel je?? tv van onsnet en via schotel???
Kijk ook eens naar je eerdere postings waar ik volgens jou zou wonen, en dan naar het gebied waar onsnet leverancier is!!!
Wil je met alle geweld bewijzen henri dat je met je kop model hebt gestaan voor het nieuwe upc logo, vandaar dat het lelijk van buiten is en leeg van binnen. :wink:
Ook liegt hij over schotels,
En wat zijn die leugens dan volgens jou???

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door Henri42 »

leugens hoef ik geen 10 keer te bewijzen, droom maar verder in je frustratie , UPC on top (*_*)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door agro »

leugens hoef ik geen 10 keer te bewijzen,
Wordt je ook niet gevraagd, één keer is voldoende, maar ook daar ben je niet toe in staat.
Het enige wat je kan is uit je nek zwetsen, en van "goei brood stront maken" tot meer ben je niet in staat.
Met andere woorden je bestaan dient geen enkel nut.

Gesloten