LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC digitale TV (mediabox)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Toolboy

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het is allemaal een spelletje.
Wat een boer niet kent dat vreet hij niet.
Er is niets mis met het toe sturen wat de upc doet.
De eerste reactie`s van velen is dan neem ik een schotel toch. maar daar gaan straks dan wel de gemeentes een plaatselijke verordening voor opstellen.De huidige schotels mogen blijven ,maar geen nieuwe erbij net zo als met de antennes jaren geleden.

Marijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:31

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door Marijk »

Er zijn ook mensen die geen behoefte hebben aan nog meer zenders. Daarbij werkt het systeem heel slecht, net als internet en telefoon. Overschakelen van het ene kanaal naar het andere duurt zeven seconden, de afstandsbediening werkt maar gedeeltelijk, teletekst is niet op te roepen, alleen met de afstandsbediening van de tv, kortom, waardeloos, regionale zenders ontbreken, uiteindelijk is TV Rijnmond er dan bijgekomen maar daar houdt het mee op.

Toolboy

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door Toolboy »

MMM
Overschakelen bij mij duurt nog geen 3 sec.
Ja daar heb je een punt er zijn mensen die geen behoefte hebben aan meer zenders,Maar weten die dan wat ze missen??
Ik kan hier op de veluwe toch zeker 6 regionale zenders verkrijgen.

Let wel ik werk niet voor de upc, maar stel mij open voor nieuwe ontwikkelingen

Marijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:31

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door Marijk »

Eigenlijk gaat mijn belangstelling meer uit naar de publieke omroepen en dan voornamelijk naar nieuws en actualiteiten, Engelse comedies, praatprogramma's. Naar de meeste commerciële zenders kijk ik zelden of nooit, sport is niet aan me besteed, films ook nauwelijks dus waarom zou ik me laten opzadelen met een apparaat waarmee ik tegen betaling sport- en filmkanalen kan ontvangen die me niet boeien? Als UPC me een werkend pakket kan bieden waarmee in ook de Franse publieke zenders kan ontvangen en Duitsland 3, BBC 3 zou ik het misschien overwegen.

Toolboy

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door Toolboy »

Let wel als er voor een ieder een uitzondering moet worden gemaakt dat het niet goed komt.
Upc bied nu een totaal pakket aan waar je gebruik van kan maken of niet.
Volgens mij wordt het toch wel door onze strot gedrukt.
En mannetjes kijken over het algemeen wel graag sport,voor de mij ging er een nieuwe wereld open motor tv.
Het is een rigoreuze aanpak van de upc maar ik denk dat we het straks allemaal hebben

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door Laurent »

Ondanks alles , een goed alternatief van UPC Bravo :)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door agro »

Ondanks alles , een goed alternatief van UPC Bravo
Vanuit het standpunt van een aso en onbeschoft bedrijf als upc gezien en degenen die dezelfde dezelfde mentaliteit uitdragen, wel ja.

bosskally
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2006 13:17

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door bosskally »

Laurent(UPC mederwerker),wat je roept over kpn ,dat ze op het matje moeten komen is echt zware onzin.KPN laat het aan de klant over en stuurt niet ongevraagd naar zijn klanten.


Ik kan kort zijn over UPC:

werkt het dan is er niks aan de hand,als je problemen krijgt met de
afgemomen diensten (ook chello)dan is de service zeeeer slecht te noemen.Je wordt gewoon afgescheept.het ligt bijna nooit aan de upc apparatuur maar aan je eigen apparatuur.( na 10 telefoontjes van zoveel cent per minuut sturen eindelijk een keer een monteur aan)

Ook wordt er gewaarschuwd om te wachten met digitale tv via de kabel aangezien het nog in de kinder schoenen staat.Veel uitval van beeld ,problemen met soft en hardware.

Praktische voorbeelden van kennissen die steeds hun box moeten resetten en geen beeld hebben.


Ik wacht in ieder geval nog een jaar of 2 of 3 met deze nieuwe techniek ,als TPG de box bij mij thuis wil bezorgen is het gewoon retour afzender.

En laurent ,veel plezier met je digitale tv

Toolboy

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door Toolboy »

laat ik voorop stellen dat ik neutraal ben.
Ben het zeker niet eens met de aanpak van de upc.
Maar ik wil graag meewerken om de kinderschoenen uit te krijgen. en tot op heden heb ik absoluut geen klagen ik heb altijd beeld.
Totdat de upc niet gebruik maakt van de afgegeven incasso opdracht.
Dan begint de elende.
Tegen de werkwijzevan de upc ben ik tegen.
Maar wil het graag uitproberen vanwege m`n hobby tv kijken

ger1000
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2005 13:02

Re: UPC digitale TV (mediabox)

Ongelezen bericht door ger1000 »

Gelukkig bemoeit eindelijk de minister/staatssecretaris zich ook met de Amerikaanse maffiapraktijken van UPC, de grootste monopolist van Nederland. Door de ligging van mijn huis is voor mij een schotel of digitenne geen optie en moet ik dus bij UPC blijven.
Maar geen mediabox!!!
TROS RADAR, wanneer bemoeien jullie je er eens mee en hou eens op met alleen kpn-netje te pesten.

Gesloten