LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Erg dat de problemen met upc soms zo erg lijken dat je het "haast" niet zou geloven!!!
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Vooral dat die judith hekker van upc mijmegen een paar weken opzout van de hekpdesk. kunnen ze daro eens normaal werken
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
De redactie van Boycot.nu krijgt regelmatig klachten binnen van absurde prijsverhogingen van kabelexploitanten. Hier komen UPC en Casema veel in voor.
Boycot.nu is een onderzoek begonnen naar deze prijsverhogingen en de rol van betrokken gemeentes hierin. Graag willen wij uw ervaring, als consument, in dit onderzoek betrekken.
De monopoliepositie van betrokken kabelexploitanten en diverse gemeenten zijn discutabel. De consument is de dupe, om de prijsstijgingen door te kunnen voeren, betalen kabelexploitanten aan veel gemeentes miljoenen euro’s.
Wilt u hierop reageren stuur den een E-mail naar [email protected]
Boycot.nu is een onderzoek begonnen naar deze prijsverhogingen en de rol van betrokken gemeentes hierin. Graag willen wij uw ervaring, als consument, in dit onderzoek betrekken.
De monopoliepositie van betrokken kabelexploitanten en diverse gemeenten zijn discutabel. De consument is de dupe, om de prijsstijgingen door te kunnen voeren, betalen kabelexploitanten aan veel gemeentes miljoenen euro’s.
Wilt u hierop reageren stuur den een E-mail naar [email protected]
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
pfff rot ff op met rotzooi als boycot. nu oid dat net zo erg als UPC
proberen geld te scoren
proberen geld te scoren
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Meneer boycot heeft wel gelijk .Boycotten dit bedrijf Is nog de enigste oplossing voor een bedrijf wat lak aan de klanten heeft.
En voor de degene die vinden dat deze mensen zeurpieten zijn is kwaliteit niet meer belangrijk.
[/quote]
En voor de degene die vinden dat deze mensen zeurpieten zijn is kwaliteit niet meer belangrijk.
[/quote]
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Gaat het beter met UPC ???
Ik heb ze net geprobeert te bellen ...na 52 minuten wachten (waar ik het geduld vandaan haalde ??) heb ik opgehangen. Dus beter NEE ZEKER NIET
Groeten,
Patrick
Ik heb ze net geprobeert te bellen ...na 52 minuten wachten (waar ik het geduld vandaan haalde ??) heb ik opgehangen. Dus beter NEE ZEKER NIET
Groeten,
Patrick
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Ik krijg vanochtend een mailing dat als ik overstap op Chello classic ik gratis gebruik kan maken van Kabel TV op de PC. Gelukkig heb ik al chello classic dus ik bel op voor mijn gratis pakketje.
Eerst weer eens 37 minuten in de wachtrij om vervolgens te horen dat ze een verkeerde mailing hebben weggestuurd. De door mij ontvangen mailing was bedoeld voor chello light abonees.
Maar als ik telefonie via de kabel aanvraag of digitale televisie krijg ik het natuurlijk ook gratis.
Het is weer de grootste miskleun van het laatste jaar! Hebben ze bij UPC ooit gehoord van het verbod op misleidende reklame????
Eerst weer eens 37 minuten in de wachtrij om vervolgens te horen dat ze een verkeerde mailing hebben weggestuurd. De door mij ontvangen mailing was bedoeld voor chello light abonees.
Maar als ik telefonie via de kabel aanvraag of digitale televisie krijg ik het natuurlijk ook gratis.
Het is weer de grootste miskleun van het laatste jaar! Hebben ze bij UPC ooit gehoord van het verbod op misleidende reklame????
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
HOi,
Ik had dus het zelfde ...ik heb er een appart onderwerp voor aangemaakt op het forum !
Groeten,
Patrick
Ik had dus het zelfde ...ik heb er een appart onderwerp voor aangemaakt op het forum !
Groeten,
Patrick
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Nou nou steeds beter ???
Merk er nog weinig van en het aantal klachten blijft maar groeien.
KOM MET ANTI UPC?CHELLO SPANDOEKEN NAAR DE TRIATLON IN ALMERE EN LAAT OP TV ZIEN HOE JE OVER DEZE MALAFIDE HOOFDSPONSOR DENKT
Merk er nog weinig van en het aantal klachten blijft maar groeien.
KOM MET ANTI UPC?CHELLO SPANDOEKEN NAAR DE TRIATLON IN ALMERE EN LAAT OP TV ZIEN HOE JE OVER DEZE MALAFIDE HOOFDSPONSOR DENKT
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Upc maakt je net zo moe als die sporters.KOM MET ANTI UPC?CHELLO SPANDOEKEN NAAR DE TRIATLON IN ALMERE EN LAAT OP TV ZIEN HOE JE OVER DEZE MALAFIDE HOOFDSPONSOR DENKT
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Mijn buurvrouw in Almere heeft Chello.Zij krijgt al geruime tijd geen internetontvangst.Het schijnt een technische storing te zijn, die UPC niet kan verhelpen.Ik heb haar een tijd geleden al gewaarschuwd, dat UPC alleen maar hun zakken vult en de klant verwaarloost.
Nu ervaart ze het zelf.Ze vraagt zich af of ze op de een of andere manier
een vergoeding kan eisen voor de dagen dat ze geen Internet ontvangt.
Kan dat verrekend worden met haar maandnota.
Ik heb haar toegezegd, dat ik voor haar op het forum ga, want zelf zit ze nu met een probleem.
Groeten Mart
Nu ervaart ze het zelf.Ze vraagt zich af of ze op de een of andere manier
een vergoeding kan eisen voor de dagen dat ze geen Internet ontvangt.
Kan dat verrekend worden met haar maandnota.
Ik heb haar toegezegd, dat ik voor haar op het forum ga, want zelf zit ze nu met een probleem.
Groeten Mart
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geniet nu lekker van mn Demon Adsl lijntje van 8192/1024 voor maar 65 euro in de maand zonder downloadlimiet (nu ong 120 gig gedownload in 10 dagen zonder irritante meel). Heerlijk genieten voor minder geld.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Planet Internet had gister ook een grote storing in de ADSL dienst en op dit moment ligt hun POP3 server plat. Storingen komen bij elke provider voor.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Maar d'r is maar 1 kampioen in storingen. we noemen geen namen maar.......... 3 letters,.............begint met een u en eindigt op een c...........
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Elke provider heeft last van storingen dsaar kan je niet omheen. Maar de manier waarop er omgegaan word met storingen is het verschil.
Elke goede provider heeeft meerdere storingen in de week als meding staan op hun status-pagina. UPC heeft echter voor haar omvang veel te weinig storingen. Er worden er veel ontkent.
Ook bij onderhoud gaat je lijn er zonder vooraankondiging gewoon uit, waarbij je er via een 0900 nummer achter moet komen dat het gewoon onderhoud is.
Is er wel degeljik een storing en is daar een telefonische bevestiging van verschijnt deze ook niet op de statuspagina van UPC/Chello. Dat is wel makkelijk verkopen dat er geen/weinig storingen zijn bij UPC.
Elke goede provider heeeft meerdere storingen in de week als meding staan op hun status-pagina. UPC heeft echter voor haar omvang veel te weinig storingen. Er worden er veel ontkent.
Ook bij onderhoud gaat je lijn er zonder vooraankondiging gewoon uit, waarbij je er via een 0900 nummer achter moet komen dat het gewoon onderhoud is.
Is er wel degeljik een storing en is daar een telefonische bevestiging van verschijnt deze ook niet op de statuspagina van UPC/Chello. Dat is wel makkelijk verkopen dat er geen/weinig storingen zijn bij UPC.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geloof het of niet: er zijn gebieden waar de dienst nooit off gaat. Mensen lijken te vergeten dat je met het internet veelal afhankelijk bent van externe servers. Vaak is een storing opgelost voordat het noodzakelijk is om te bellen. Ik doe dat ook niet meer.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geloof ik niet jantje. vervelende ervaringen met upc en helpdesk
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Die ik heb niet maar over het algemeen zijn de storingen bij ADSL wel snel opgelost .Zo wordt dat bij Zonnet ,uitgezonderd hele korte storingen , allemaal vermeld op hun homepage.Uiteraard kan je dat op dat moment niet zien me je ADSL verbinding .Je zal dan moeten inbellen met een 56K.Planet Internet had gister ook een grote storing in de ADSL dienst en op dit moment ligt hun POP3 server plat. Storingen komen bij elke provider voor
Maar het is nu éénmaal moeilijk om bij UPC de waarheid te zeggen dus dit zullen ze nooit doen.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Ben jij er ook zo 1 die de helpdesk belt als je ergens niet op kan?Geloof ik niet jantje. vervelende ervaringen met upc en helpdesk
"Ik kan niet op MSN. Doe er wat aan."
"Maar meneer, MSN is van Microsoft. Wij kunnen daar niks aan doen."
"Niks mee te maken. UPC is slecht en traag. Ik wil op MSN."