LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Forumparadijs
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:04

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Forumparadijs »

Upc doet het helemaal niet beter de laatste tijd.

Zo kampt het eurodocsis netwerk in Rotterdam nu al met capaciteits problemen waardoor al die com21 klanten nog niet gemigreerd kunnen worden en dus ook nog steeds op de oude snelheid zitten, maar wel de volledige €49 moeten betalen.

Abnormaal hoge prijzen voor het standaard pakket voor radio en tv.

Om beide redenen heb ik alle diensten van UPC opgezegt en Adsl aangevraagd en digitenne.

forumpolitieas

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door forumpolitieas »

Ik ben nu terwrede met UPC

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Jantje, ik heb andere ervaringen met upc. op het gebied van facturering.

Klant: ik heb opgezegd, UPC: meneer we hebben uw brieven niet ontvangen. Klant : maar ik heb ze persoonlijk langsgebracht. UPC: toch hebben we ze niet ontvangen. u zult toch gewoon moeten betalen. Klant: maar ik heb bewijs van aflevering van de brieven. UPC: meneer ik blijf mezelf herhalen. hebt u ooit bewijs van opzegging ontvangen. Klant :nee maar ik heb wel bewijs van aflevering van de brieven. UPC :omdat u geen bewijs van opzegging van upc heeft ontvangen had u ook wel kunnen weten dat uw opzegging niet vewerkt is. Klant: maar ik heb ook om een bevestiging gevraagd. UPC : meneer u wilt niet luisteren ik ga het gesprek beeindigen. Dag meneer. Klant: maa mamamamaar.......

Als klant voel je zoiets als : :twisted:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

goh jij had nog een vriendelijke medewerker te pakken .............. :twisted:


hoi

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoi »

echt beter doen ze t niet ik wacht al sind februari op een snelheids verhoging die ze beloven en t is nu bijna september :shock:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Dat gratis datalimietje is echt het allerbeste van UPC\Chello

Eddy_G

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Eddy_G »

Bij mij duurde het ook lang maar sinds een aantal weken is chello bij mij toch sneller geworden. Ik kan nu gewoon met 330 kb/sec max downloaden en dat nog met de oude modem, En 29 sept krijg ik hun nieuwe eurodocsis modem dusja dan zal het wel nog beter gaan. Ik heb eigenlijk de laatste tijd geen problemen meer met chello

Grtz Eddy

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

snelheid omhoog datalimiet omlaag, jajaja wat zijn we tevreden over chello

winnie2004

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door winnie2004 »

Ik ben ook niet tevreden over chello.. Ze sluiten zomaar je internet af omdat je zogenaamd een betalings achterstand hebt.. :?
Ik betaal elke maand netjes het gehele bedrag en daar heb ik genoeg bewijs voor! Maar ik heb het met ze gehad..weet iemand mischien nog een goede internet aanbieder?

paulvanvloten

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door paulvanvloten »

u.p.c. maakt veel reclamen voor chello,digitale televisie en noem maar op.Maar wij in Haarlem(in het gedeelte waar ik woon)kunnen geen gebruik hiervan.Ik heb de afgelopen 2 jaar ongeveer 30 mailtjes gestuurd maar nooit meer wat van gehoord.Onze wethouder de heer Grodel heeft een deal gesloten met U.P.C dat ze de gemeente €10.000000 geven als hun de tarieven mogen verhogen met 100% en dat doe ze dan ook,maar wat krijgt de burger er voor terug.....Een slecht te ontvangen R.T.L.4(en ja,dat is de schuld van Nozema zeggen ze)en niks geen digitele t.v.of wat dan ook.Ja,daar kom je voor thuis zeggen ze in hun spotje,nou ik ga mijn huis juist uit om naar de videotheek te gaan!!

Paul van Vloten.

paulvanvloten

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door paulvanvloten »

u.p.c. maakt veel reclamen voor chello,digitale televisie en noem maar op.Maar wij in Haarlem(in het gedeelte waar ik woon)kunnen geen gebruik hiervan.Ik heb de afgelopen 2 jaar ongeveer 30 mailtjes gestuurd maar nooit meer wat van gehoord.Onze wethouder de heer Grodel heeft een deal gesloten met U.P.C dat ze de gemeente €10.000000 geven als hun de tarieven mogen verhogen met 100% en dat doe ze dan ook,maar wat krijgt de burger er voor terug.....Een slecht te ontvangen R.T.L.4(en ja,dat is de schuld van Nozema zeggen ze)en niks geen digitele t.v.of wat dan ook.Ja,daar kom je voor thuis zeggen ze in hun spotje,nou ik ga mijn huis juist uit om naar de videotheek te gaan!!

Paul van Vloten.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad het gaat nu veel beter ze staan nu ruim op de eerste plaats wat betreft "de koude douche". :lol:

Geef chello een koude douche mischien komen ze dan in het programma en worden hun "vuile zaakjes" eindelijk eens via de TV
aan het licht gebracht

http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/douche


F.Kooiman

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door F.Kooiman »

Ik heb een aantal uitermate slechte ervaringen met dit bedrijf (geen een goede ervaring). Ik word onbeschoft behandeld en mijn problemen worden niet opgelost. Ik word nodeloos lang in de wacht gezet en de verbinding werd zelfs een keer verbroken. Ik heb problemen met mijn ontvanger voor mijn digitale televie, ik kan al maanden geen factuur bekijken en ik zit vast aan een zogenaamd FUP voor wat betreft mijn internet (i.e. keiharde datalimiet) terwijl ik getekend heb voor een contract zonder datalimiet (classic). Ik heb geen goed woord over voor deze criminele organistie! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Yep ze doen het weer ouwerwets goed, en staan daarom weer netjes in de klachten top 3 van Kassa

Kunnen die UPC medewerkers niet geblokt worden?????

god

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door god »

:upc zit ook op deze site ,dus pas op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!twisted:

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ah, dus daarom hebben ze de datalimieten, zodat ze zelf meer kunnen surfen naar klachtensites :twisted:

kaatje_1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2005 15:16

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door kaatje_1979 »

Hoi allemaal,

Ik heb gelukkig deze keer geen klachten over UPC.
Mijn vriend had voordat we gingen samenwonen ook Chello maar die had zoveel problemen ermee dat ik zoiets had van bekijk het maar.
Uiteindelijk hebben we toch besloten om Chello te nemen en het bevalt me tot nu toe prima.

groetjes Kaatje

[email protected]

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door [email protected] »

:twisted: UPC heeft dit jaar zijn tarieven ook weer verhoogd met 8 a 10 procent.Is dat wat U bedoeld met beter geworden??????

Gesloten