LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
DaMenaCe

UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door DaMenaCe »

Bijna iedereen is nog steeds aan het klagen bij UPC/CHello.
Maar ik vind dat ze het de afgelopen tijd toch veel beter doen.
Is het iemand met mij eens?

Virco

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Virco »

Het kan nooit slechter zijn dan Essent.

Klaas2131

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Klaas2131 »

Mijn persoonlijke ervaring is dat het beter is geworden. Ik wordt sneller geholpen en heb het idee dat ze wat slimmer zijn geworden :)

Speed-Ray

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Speed-Ray »

Klaas2131,

Ik vind het altijd vervelend en irritant als iemand commentaar heeft op de intelligentie van anderen, terwijl ze zelf typefouten (althans dat hoop ik) maken.
Ik-vorm is stam + niets.

Dus dan zou het:
Ik word (zonder t) sneller geholpen.

En ja, mijn ervaringen met upc zijn goed

Gr. Speed-Ray


DaMenaCe

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door DaMenaCe »

Zeker beter!
Ze moeten die grootverbruikers aanpakken.
Sinds ze vorig jaar een top 250 hadden, had ik savonds ook snel internet.
Grootverbruikers moeten geen chello nemen, maar een adsl verbinding zonder data limiet.
112GB en 92GB is wel veel hoor.
Die mensen moeten een leven hebben en niet zo zeuren!

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Als chello deze mensen niet als klant wil moeten ze daar eerlijk over zijn. Zoiets als dag en nacht chello in huis maar niet om te downloaden maar om te surfen. Of zoiets als Chello plus maximale download 20 gig.
Duidelijkheid is wat ze moeten bieden voordat je klant wordt!!!!!!!!

DaMenaCe

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door DaMenaCe »

"Duidelijkheid is wat ze moeten bieden voordat je klant wordt!!!!!!!!"

En als je geen duidelijkheid krijgt, word dan ook geen klant.
Niet achteraf zeuren.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Hahaha.

Paar dingen, gemiddelde ligt schijnbaar rond de paar GB per maand. Zit jij dus VER boven. Ten tweede, er zijn andere manieren om al die illigale ****** verkrijgen die je download.

Conclusie, het is je eigen probleem dat je zo superveel zit te downloaden, het is VER boven het gemiddelde, dus je benadeeld andere mensen met jou over-, dwangmatige downloadgedrag, en het staat in de AV dat mensen die overmatig gebruik maken van netwerk aangepakt kunnen worden.

DUS niet zeuren, je roept het zelf over je heen.

PS, je heb op deze manier ook tegen de helpdesk zitten zeuren. Geen wonder dat ze je niet supervriendelijk tegen je doen.

Nospa

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Nospa »

onzin !!!!

Downloads vanaf 24:00 t/m 06:00 uur ('s-ochtends) kunnen toch geen nadelige gevolgen hebben voor andere gebruikers. :P

DaMenaCe

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door DaMenaCe »

-----
Downloads vanaf 24:00 t/m 06:00 uur ('s-ochtends) kunnen toch geen nadelige gevolgen hebben voor andere gebruikers.
-----

Dus ik mag tussen 24:00 en 6:00 ook 220km per uur rijden op de snelweg?

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Nee UPC vraagt erom. Wat versta jij onder : Te leuk om te stoppen!!!!!!!
Als UPC zulke klanten niet wil moet je ze ook niet werven. Duidelijkheid bieden dus.

Nospa

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Nospa »

Van mij mag (vooral jij) zo snel rijden als je wilt tussen 24:00 en 6:00

Echter het misbruiken van UPC van de door hun opgemaakte FUP/AUP
valt onder MISLEIDING

essentie is DOWNLOADEN TUSSEN 24:00 en 6:00 UUR is niet in strijd met deze AUP en FUP omdat niemand hier NADELIGE GEVOLGEN van ondervindt !!!!!!

DaMenaCe

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door DaMenaCe »

Ik vind dat ze nu ook duidelijk zijn.
Mensen moeten gewoon geen misbruik van hun netwerk maken.
Dat kost geld en andere gebruikers hebben er last van.
En als ze dan geknepen worden dan beginnen ze te zeuren omdat ze zelf de voorwaarden overschrijden.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

essentie is DOWNLOADEN TUSSEN 24:00 en 6:00 UUR is niet in strijd met deze AUP en FUP omdat niemand hier NADELIGE GEVOLGEN van ondervindt !!!!!!


Dat beweer jij.
Maargoed, UPC vind van niet, en aangezien jij ook de AV heb getekend vind jij dat ook.

Dus **** niet zoveel, je verliest het toch.

BTW, valt wel op, dat de zogenaamde mensen die zoveel problemen hebben met UPC, dat ook in elk topic gaan posten waar mensen zeggen tevreden te zijn. Vinden jullie dat niet een beetje zielig.

Ene is tevreden, jij niet, hou dat lekker voor je, want wat heeft die andere persoon eraan???????????????????????/

Nospa

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Nospa »

zie url]http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 847569/8//

voor meer gelul van Demanace tsjj wat een loosers daar bij Chello :lol: [/url]

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

DeMenace, maar wanneer vind jij dat iemand misbruik maakt van het netwerk. 1 gig, 10 gig, 20 gig 30 gig 31 gig,?????

Ontevreden klant

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Ontevreden klant »

Per 1 februari a.s. zijn wij verlost van UPC Chello.
Na maanden van problemen is voor ons de maat vol.
Bij de helpdesk komen ze niet verder dan: "uw pc zal wel kapot zijn", terwijl we met twee laptops (nieuw) ook geen internet hadden.
Toppunt was de behandeling in de UPC winkel, waarop wij hebben besloten niet verder te willen met UPC.
Begrijp me niet verkeerd, als het werkt is het ontzettend snel (sneller dan ADSL), maar na bijna 2 maanden geen internet lijkt een andere provider ons toch beter.
We kunnen er niet eerder uit dan 1 februari, maar ik wil wel gaan proberen om het geld wat we de afgelopen maanden hebben betaald, voor een niet bestaande internet aansluiting en de kosten die wij hebben gemaakt aan telefoontjes naar de helpdesk, terug te krijgen.

Voor ons zijn de kosten die we maken voor kabel tv zo langzamerhand ook te gek voor woorden. We denken er dan ook over om een schotel te nemen.
Als ik dan hoor dat men in andere delen van het land veel minder betaald en dat daar de verhoging van de rechter niet door mag gaan vraag ik me af in wat voor land we leven.
Wij betalen nu €15,20 per maand, ter vergelijking: in Amsterdam betalen ze nu €11,36.

Waar is de gelijkheid in ons land???????
Waarom betalen wij in het noorden van Nederland bijna 4 euro meer???
Als iemand dit nog begrijpt, laat het dan weten, want wij weten zo langzamerhand niet meer wat het klantenbeleid van UPC is.

lkhlkh

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door lkhlkh »

o o o

ontevreden klant.. je geeft het zelf al aan

UPC mag in bepaalde gemeentes van de RECHTER de tarieven niet verhogen...

UPC probeert juist de tarieven gelijk te krijgen.. maar omdat sommige kansloze te gierig zijn om 4 euro meer te betalen en daarom de rechter inschakelen hun gelijk krijgen... KAN EN MAG UPC zijn tarieven niet verhogen...

Nospa

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Nospa »

En daarom onder het mom van Harmonisatie nergens goedkoper worden ????

Denk eerder dat UPC er financieel slecht voor staat vandaar overnames,
en beursgang Priority tevens zal UPC met foutieve facturatie alsmede een slecht werkende administratie onterecht een hogere winst boeken dan feitelijk het geval is dus wederom een misleiding en ditmaal van de aandeelhouders !!!!!

Gesloten