Oktober 2007 wilde ik mijn abonnement opzeggen bij UPC omdat andere providers leuke aanbiedingen hadden. De UPC medewerkster haalde mij over te blijven met een aantrekkelijk voorstel nl. een snellere internet verbinding plus anytime bellen voor 29,95 per maand totaal incl. BTW. Had ik dat maar nooit gedaan.
Daarna kwamen de veel te hoge facturen maandelijks op mij af.
Hiervoor 6 maal telefonisch contact gezocht (namen en data heb ik zorgvuldig bewaard) met verschillende afdelingen. Allen bevestigden mijn terechte klacht en beloofden het teveel ingehouden bedragen te crediteren. Maar tot op heden worden de te hoge factuurbedragen nog steets automatisch afgeschreven incl. de vele keren dat ik de 0900 nrs van UPC heb gebeld.
Ik heb het maar niet over het aantal klachtenformulieren welke ik aan deze website heb gestuurd want daar komen of geen reacties uit of tegenstrijdige berichten.
Ik word hier allemaal wel heel erg droevig van.
Een zeer bedroefde en gebroken UPC klant.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC een droevige zaak
Re: UPC een droevige zaak
als nu iets eenvoudig te doen is: Automatische incasso beeindigen ipv bellen cs,UPC heeft een internet facturatie systeem
Ik kan wel wat leuke tips mailen om alsnog van de firma list en bedrog af te komen, deze werken beslist.
een contract verlenging met meer kosten was toch jouw eigen keuze ?.
nogmaals om zo vaak te bellen en te schrijven, zoals jij ons doet geloven is onzin, elke facturatie is via jouw bank te corrigeren, neem de tips van een geroyeerde Agro zeker over, (*_*) !!!!!!!!
nogmaals om zo vaak te bellen en te schrijven, zoals jij ons doet geloven is onzin, elke facturatie is via jouw bank te corrigeren, neem de tips van een geroyeerde Agro zeker over, (*_*) !!!!!!!!