LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC, eindeloze bak ellende

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
conny61

UPC, eindeloze bak ellende

Ongelezen bericht door conny61 »

Afgelopen week 5x met UPC gebeld, totaal anderhalf uur aan belkosten..vandaag maar liefst tweemaal.. Eerste maal trof ik eindelijk iemand die begreep waar het over ging, dacht ik, maar na 26 minuten wachten werd de verbinding verbroken.. ik weer bellen... ik zou terug gebeld worden ivm het ongemak en de kosten... ik zit nog te wachten..en morgen gaat de stekker er hier uit voor een aantal diensten..
Omdat het issue niet is opgelost...
Een issue dat ontstaat omdat ik door omstandigheden voor de eerste maal een keer wat achterstand heb opgelopen, daar in eerste instantie alle begrip voor kreeg en een regeling voor werd aangeboden.
Toen de regeling werd toegestuurd klopte de afgesproken bedragen niet...tot twee maal toe wordt de fout toegegeven en de regeling hersteld maar het te betalen bedrag werd steeds hoger ipv lager.. bizar , bizar, bizar...
Vandaag zou de definitieve en correcte regeling worden getroffen..dus niet.... zie bovenstaande verhaal..verbinding verbroken etc...
Ik heb geen idee hoe dit nu nog op te lossen, wat een ballentent zeg daar

trail46

Re: UPC, eindeloze bak ellende

Ongelezen bericht door trail46 »

conny61 schreef:Afgelopen week 5x met UPC gebeld, totaal anderhalf uur aan belkosten..vandaag maar liefst tweemaal.. Eerste maal trof ik eindelijk iemand die begreep waar het over ging, dacht ik, maar na 26 minuten wachten werd de verbinding verbroken.. ik weer bellen... ik zou terug gebeld worden ivm het ongemak en de kosten... ik zit nog te wachten..en morgen gaat de stekker er hier uit voor een aantal diensten..
Omdat het issue niet is opgelost...
Een issue dat ontstaat omdat ik door omstandigheden voor de eerste maal een keer wat achterstand heb opgelopen, daar in eerste instantie alle begrip voor kreeg en een regeling voor werd aangeboden.
Toen de regeling werd toegestuurd klopte de afgesproken bedragen niet...tot twee maal toe wordt de fout toegegeven en de regeling hersteld maar het te betalen bedrag werd steeds hoger ipv lager.. bizar , bizar, bizar...
Vandaag zou de definitieve en correcte regeling worden getroffen..dus niet.... zie bovenstaande verhaal..verbinding verbroken etc...
Ik heb geen idee hoe dit nu nog op te lossen, wat een ballentent zeg daar
Om te beginnen de rekeningen op tijd betalen en het niet laten aankomen op een betalingsregeling. Daarover klagen is zinloos want een betalingsregeling is een gunst en geen recht.De laatste opmerking is kortzichtig en een beetje dom.Hoe op te lossen? plaats je verhaal hier en laat de laatste zin vooral weg.
https://chelloo.com/forum/ stel de vraag daar op het UPC-forum.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

wat een ballentent zeg daar
Als je dit op het chelloo forum zegt , kan je beter niet er heen gaan. Je kan beter het op dat forum een beetje vriendelijker vragen, wie weet komen jullie er uit.

Als je Facebook hebt , kan je ook daar je vraag neerzetten. Nogmaals blijf vriendelijk bereik je meer mee.

aarie25

Ongelezen bericht door aarie25 »

heb je geen telefoon van upc? ik kan gratis bellen met hun via 1200
ik snap alleen niet wat er steeds mis gaat. mij bellen ze netjes terug als ze iets moeten uitzoeken,
maar dit is dan wel de technische afdeling. maar als ik een probleem heb word het netjes afgehandeld.
op 2 monteur afspraken die ze niet na komen dan, maar kreeg ik 2x 25 euro vergoeding voor.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

aarie25 schreef:heb je geen telefoon van upc? ik kan gratis bellen met hun via 1200
ik snap alleen niet wat er steeds mis gaat.
mij bellen ze netjes terug als ze iets moeten uitzoeken,
maar dit is dan wel de technische afdeling. maar als ik een probleem heb word het netjes afgehandeld.
op 2 monteur afspraken die ze niet na komen dan, maar kreeg ik 2x 25 euro vergoeding voor.
ook de administratie afd van UPC belt je netjes terug:), maar schulden hebben en een grote mond tegen de klantenservice werkt voor mijn gevoel niet oplossend :wink: :)

ps: correctie door v H is overbodig, een begrijpende prikker zal het wel begrepen hebben
Laatst gewijzigd door Har06 op 07 feb 2015 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Har06 schreef:
aarie25 schreef:heb je geen telefoon van upc? ik kan gratis bellen met hun via 1200
ik snap alleen niet wat er steeds mis gaat.
mij bellen ze netjes terug als ze iets moeten uitzoeken,
ook de administratie afd van UPC belt je netjes terug:), maar schulden hebben en een grote mond werkt niet coöperatief :)
In welke vorm ziet u Upc als "coőperatief" , wij als klanten / gebruikers hebben geen enkele zakelijke/bedrijfs/compagnon verbintenis met Upc, wij zijn slechts vrijwillige huurders van een aangeboden product.
Google even op "coőperatie"

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@conny61,

Wat een gedoe! Als je na anderhalf uur bellen nog niet de gewenste oplossing oplossing hebt dan kan ik me voorstellen dat het frustrerend is.

Kun je via een e-mail naar [email protected] je postcode en huisnummer eens door sturen onder vermelding van 'Reactie TROS Radar'? Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen en neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Marcel | UPC Webcare

Gesloten