LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en DELL in Internet en Computers
UPC en DELL in Internet en Computers
Dit stond in het AD van vandaag.Zal wel wat moois worden twee bedrijven die qua service niet hoog staan aangeschreven gaan samenwerken.
http://www.ad.nl/economie/article1568065.ece
http://www.ad.nl/economie/article1568065.ece
Laatst gewijzigd door Beertje02 op 08 aug 2007 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: UPC en DELL in Internet en Computers
Tja soort zoekt nu eenmaal soort.
Hopelijk de laatste stuiptrekkingen, wordt Nederland eindelijk weer eens echt mooi.
Hopelijk de laatste stuiptrekkingen, wordt Nederland eindelijk weer eens echt mooi.
Ik heb eens (toen ik nog een Dell desktop had ) een keer verkeerd geheugen dat ik goed besteld had geleverd gekregen.
dit heeft me toen 3 maanden en tig telefoontjes gekost om dit in orde te krijgen. De burocratie ten top bij Dell. UPC is geen haar beter dus inderdaad Agro ze passen precies bij elkaar.
dit heeft me toen 3 maanden en tig telefoontjes gekost om dit in orde te krijgen. De burocratie ten top bij Dell. UPC is geen haar beter dus inderdaad Agro ze passen precies bij elkaar.
-
Punt er bij voor Henri om zijn UPC aan te prijzen
hahahahahha ja daar heb je een punt
Kabelaar UPC en computermaker Dell gaan samen de markt op. UPC-klanten kunnen een Dell computer met korting kopen.
Wederom een fantastische aanbieding van UPC, het illustere trio A B R kan en mag er geen gebruik van maken ::
Wederom een fantastische aanbieding van UPC, het illustere trio A B R kan en mag er geen gebruik van maken ::
-
Het is maar de vraag hoe fantastisch dat is. Je krijgt een 19,95 abo voor 49,95. Je betaalt dus voor je PC € 30 per maand X 24 is totaal € 720. Dan wil ik wel eens zien wat je voor dat bedrag krijgt.
Ach goz nog steeds dezelfde namen, wisselen jullie nou eens msn uit hebben jullie de hele dag wat te doen.
zeuren over UPC hoe kinderachtig.
zeuren over UPC hoe kinderachtig.
Precies Chief het wordt erg eentonig op deze manier.
-
@Nijmegen, wat mij betreft mag TrosRadar inmiddels tot actie over gaan. Discussies geraken steeds sneller dood terwijl het juist het doel van dit forum is om discussies te voeren
------
Voor w.b.t. het onderwerp... het is voor de beginnende internetter lang geen slechte aanbieding. Wat je voor het bedrag krijgt is opzich lang zo slecht niet:
PC: - http://www.ervaarhdtv.nl/dell/pc.html -
Desktop configuratie
Intel® Pentium® Dual Core E2140 Processor
(1,60 GHz, 800 MHz, 1 MB cache)
2048 MB DDR2 Intern geheugen
320 GB Harddisk (7.200 rpm)
19'' breedbeeld flatpanel
DVD +/- RW station
Windows Vista Home Basic
2 jaar garantie op hardware
2 jaar McAfee Security Center
Winkelwaarde: ca. € 850,- ***
Notebook: - http://www.ervaarhdtv.nl/dell/laptop.html
Notebook configuratie
AMD® TurionTM 64 X2 Mobiele Technologie TL56
1024 MB DDR2 Intern geheugen
120 GB Harddisk (5.400 rpm)
15.4'' breedbeeld flatpanel
DVD +/- RW station
Windows Vista Home Basic
------
Voor w.b.t. het onderwerp... het is voor de beginnende internetter lang geen slechte aanbieding. Wat je voor het bedrag krijgt is opzich lang zo slecht niet:
PC: - http://www.ervaarhdtv.nl/dell/pc.html -
Desktop configuratie
Intel® Pentium® Dual Core E2140 Processor
(1,60 GHz, 800 MHz, 1 MB cache)
2048 MB DDR2 Intern geheugen
320 GB Harddisk (7.200 rpm)
19'' breedbeeld flatpanel
DVD +/- RW station
Windows Vista Home Basic
Notebook: - http://www.ervaarhdtv.nl/dell/laptop.html
Notebook configuratie
AMD® TurionTM 64 X2 Mobiele Technologie TL56
1024 MB DDR2 Intern geheugen
120 GB Harddisk (5.400 rpm)
15.4'' breedbeeld flatpanel
DVD +/- RW station
Windows Vista Home Basic
De discussies mogen volgens de upc maffia echter alleen pro upc zijn, zodra er iets negatiefs verschijnt, is het volgens diezelfde maffia zeuren.wat mij betreft mag TrosRadar inmiddels tot actie over gaan. Discussies geraken steeds sneller dood terwijl het juist het doel van dit forum is om discussies te voeren
Voor een beginnende internetter, computeraar is het de slechtste keuze die je kan bedenken, niet voor niets is er de (alternatieve) slogan "Dell service's like Hell"Voor w.b.t. het onderwerp... het is voor de beginnende internetter lang geen slechte aanbieding
Eenieder die een klein beetje ervaring heeft met computers zal je ten alle tijde een Dell afraden, niet voor niets staan ze op de rand van de afgrond, hopelijk trekken ze upc met zich mee de afgrond in.
Dan wordt het pas weer echt leuk in Nederland.
en daar ben ik het geheel mee eens
Ja klopt dit in tegenstelling tot de upc maffia welke steeds dezelfde personen zijn met telkens andere namen.Ach goz nog steeds dezelfde namen
Eigenlijk missen we een naam (nou ja missen) en dat is hoffie, en het gekke hiervan is dat als agro weer van de partij is dat je van hoffie niks meer hoort/ziet.
En nu zul je zien dat spontaan hoffie weer om de hoek komt kijken, het is erg doorzichtig allemaal.
En nu zul je zien dat spontaan hoffie weer om de hoek komt kijken, het is erg doorzichtig allemaal.
waarom zeuren jullie over upc en dell, heb internet via upc bevald me prima,en inderdaad heb ook een dell computer nooit geen problemen mee gehad en die is toch al bijna 3 jaar oud . mvg opa
Njimegen, henri, opa,
jullie zijn niet verplicht om op mijn topic te reageren, liever niet, dan blijven de mensen over die wel weten hoe bagger de service van UPC en Dell is.
jullie zijn niet verplicht om op mijn topic te reageren, liever niet, dan blijven de mensen over die wel weten hoe bagger de service van UPC en Dell is.
Opa60,
ik zeg niet dat de computer van dell slecht is maar hun service, netzoals die van UPC .
Dell heeft nl ook hele goede TFT schermen.
ik zeg niet dat de computer van dell slecht is maar hun service, netzoals die van UPC .
Dell heeft nl ook hele goede TFT schermen.
hallo zit ik hier bij de club van beertje0, de club van huilebalken,waarom zou ik niet mogen reageren op jou topic.ik woon al 10 jaar op dit adres en heb altijd al upc gehad en nog nooit problemen gehad niet met de kabel en niet met internet.dit wilde ik even kwijt opa
nou dan ben jij een van de 250000 klanten die geen klachten heb
maar ik blijf er bij ik zit op de schotel en heb beter beeld dat die digitale vervelend zooi van upc en internet van tele2 en het werkt tien keer beter dan die zooi van dat bagger bedrijf
maar ik blijf er bij ik zit op de schotel en heb beter beeld dat die digitale vervelend zooi van upc en internet van tele2 en het werkt tien keer beter dan die zooi van dat bagger bedrijf
Opa60 mag ik u een wijze raad geven, niet reageren op topics van UPC,hallo zit ik hier bij de club van beertje0, de club van huilebalken,waarom zou ik niet mogen reageren op jou topic.ik woon al 10 jaar op dit adres en heb altijd al upc gehad en nog nooit problemen gehad niet met de kabel en niet met internet.dit wilde ik even kwijt opa
het zijn steeds dezelfde personen die er over zeuren. In het verleden zijn er zeker problemen geweest dat wil ik niet ontkennen. Maar hun blijven oude koeien uit de sloot halen, echt triest gewoon.
En er zullen best nog fouten gemaakt worden maar dat gebeurt met iedere provider. De apart geopende topics over UPC zijn al weg gehaald, gelukkig maar want die werden alleen nog maar bevuilt door deze personen. Het was op een gegeven moment zo erg dat ze last hadden van meerdere persoonlijkheden. Want ze logte in met verschillende namen, triest toch. het zal wel met een slechte jeugd te maken hebben, een gevalletje aandacht tekort.