LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC er is niets aan de hand meneer
-
UPC er is niets aan de hand meneer
Na meer dan anderhalf jaar ellende te hebben ondervonden met de slechte service en 13 monteurs armer en meer dan € 7000,= armer heeft UPC uiteindelijk toegegeven we kunnen u niet helpen meneer. ik heb zelf een computerzaak en die moet internet hebben. Ik kreeg te horen dan moet u naar de bussines afdeling gaan maar dat schijnt erg moeilijk te zijn na meer dan 8 maanden een poging gedaan om daar te komen. Ik had al een jaar geleden gezegd u heeft een capaciteits probleem maar dat was niet zo. de laatste monteur heeft dit ook al gezegd maar die geloven ze ook niet. Ik heb een 120mb lijn maar kreeg uiteindelijk maar 60mb ook was 10 mb geen uitzondering. In ons blok zijn er veel problemen en na meer dan 1,5 jaar gaan ze het netwerk uitbreiden. helaas voor mij niet meer. complete bagger is het meer niet. UPC ( uitval, problemen, calamiteiten. ) dat is de afkorting. ze gaan vrolijk verder met mensen te beduvelen want die snelheid kan je nooit halen.
-
Re: UPC er is niets aan de hand meneer
Ken de reactie van UPC maar al te goed. Wil je gaan internetten staat het modem vrolijk te knipperen en doet verders niets. Je belt met UPC, die beginnen direct te roepen dat het aan je bekabeling ligt. het voordeel van de twijfel kijk je alles na en kom je tot de ontdekking dat ALLES niet meer werkt. TV, Internet, telefoon. Via een mobieltje kijk je dan op hun site en er staat keurig vermeld dat er geen storingen zijn. Vervolgens bel je een paar deuren verder op aan en die hebben exact hetzelfde probleem. Opnieuw bellen met UPC, geven nu aan meneer ik zie inderdaad dat er meerdere modems in uw wijk niet reageren, we gaan het melden. Na ruim 6 uur verder weer internet verbinding. Nog geen week verder hetzelfde verhaal. Weer geven ze aan het zal uw bekabeling wel zijn. Poot stijf gehouden en aangegeven dat er meer mensen in de wijk zonder zitten. Meneer ik stuur een monteur aan, ik kijk nu in de planning en over 4 dagen kan hij bij u langskomen. Ehhhh mevrouw ik geef u net aan dat de halve wijk weer zonder zit. Meneer ik ga toch een monteur aansturen, als het niet nodig is dan ontvangt u een SMS dat hij wordt geannuleerd. Oh ja als hij bij u langs komt en het ligt bij u thuis dan betaald u de voorrijkosten hoor. Mevrouw de hele wijk zit zonder !!!. Eh ja ik zie het nu, ehhhhhh we gaan er werk van maken. Dank mevrouw en misschien is het een idee om het op de site te zetten dat er een storing is, zodat u ons niet onnodig veel belkosten afhandig maakt. Ehhhh meneer ik geef het door.. Vanaf pakweg 09:00 tot 16:45 zonder internet gezeten...
Nog geen 14 dagen later, mediabox doet het niet meer, geeft aan geen signaal.. Meneer het zal wel aan uw bekabeling liggen...Ach mevrouw die kende ik nog niet. Nou kan u melden dat de mediabox van de buurman prima werkt hier en de mijne bij hem niet, dus stuur maar een nieuwe box op.. helaas meneer dat doen we niet, dat moet met een monteur.. Hoezo niet opsturen..?? Als ik een ander (duurder) abonnement bij UPC neem dan weten jullie niet hoe snel je een box moet opsturen. Ja meneer in dit geval is dat anders.. Nou weer 4 dagen wachten op een monteur. Weer dezelfde discussie aangaan met de monteur, gaat vervolgens alle bekabeling loshalen en gaat dan ineens meten dat het signaal on orde is. Mijn verhaal dat de box het bij de buren ook niet deed werd gewoon in de wind geslagen. Uiteindelijk mediabox vervangen en vrijwel direct weer beeld, ondertussen heb je wel alles om moeten gooien omdat men zonodig denkt dat het aan je bekabeling ligt. Ben benieuwd hoe lang het nu goed blijft gaan, want als ik zo de diverse forums eens bekijk wordt er over de mediabox ook niet veel positiefs gemeld.
Nog geen 14 dagen later, mediabox doet het niet meer, geeft aan geen signaal.. Meneer het zal wel aan uw bekabeling liggen...Ach mevrouw die kende ik nog niet. Nou kan u melden dat de mediabox van de buurman prima werkt hier en de mijne bij hem niet, dus stuur maar een nieuwe box op.. helaas meneer dat doen we niet, dat moet met een monteur.. Hoezo niet opsturen..?? Als ik een ander (duurder) abonnement bij UPC neem dan weten jullie niet hoe snel je een box moet opsturen. Ja meneer in dit geval is dat anders.. Nou weer 4 dagen wachten op een monteur. Weer dezelfde discussie aangaan met de monteur, gaat vervolgens alle bekabeling loshalen en gaat dan ineens meten dat het signaal on orde is. Mijn verhaal dat de box het bij de buren ook niet deed werd gewoon in de wind geslagen. Uiteindelijk mediabox vervangen en vrijwel direct weer beeld, ondertussen heb je wel alles om moeten gooien omdat men zonodig denkt dat het aan je bekabeling ligt. Ben benieuwd hoe lang het nu goed blijft gaan, want als ik zo de diverse forums eens bekijk wordt er over de mediabox ook niet veel positiefs gemeld.
Morgensterwic
Uitval, Problemen, Calamiteiten.
Best grappig zo'n woordspeling!
Maxiem.
Maxiem.
Zo kun je er talloze bedenken, heeft TS er iets aan ??MAXIEM schreef:Morgensterwic
Maxiem.
Wij kampen sinds we zijn overgestapt naar UPC ook regelmatig met problemen met het Internet, maar ook met de TV. Internet is af en toe zeer, maar dan ook zeer traag of je krijgt gewoon helemaal geen verbinding. De TV geeft dagelijks gebrokkeld beeld (met name 's avonds bij veel bekeken programma's, want op andere, minder populaire zenders is er dan niets aan de hand), stil beeld of valt zelfs helemaal weg. Er wordt inderdaad gezegd dat het aan de bekabeling ligt, maar dat is na controle niet het geval. Wij hebben UPC sinds half januari van dit jaar, maar we zijn er niet positief over en overwegen serieus ons abonnement te beëindigen.
Tot op heden weinig problemen gehad met UPC.
Wel heb ik af en toe via on demand dat mijn bestelde films niet goed doorkomen of blijven hangen.
Als ik dan bel wordt ik altijd erg goed geholpen en krijg ik 3 films gratis. ( Ik hoop dus altijd dat de film blijft hangen )
Mijn internet is 60 mbit en die scoor ik meestal ook zonder problemen. ( waar het uberhaupt haalbaar is qua downloads, want meesten geven 40 mbit ).
Het verhaal van de monteur is wel herkenbaar. Als ik zeker weet dat het niet aan mij ligt en ze komen met het verhaal dat de kosten voor mij zijn als het niet bij UPC zou liggen, geef ik meestal aan dat ik de kabels gebruik welke er destijds door HUN monteur opgezet zijn en het dus niet aan MIJN bekabeling ligt.
Oh, is de bekabeling er door ons aangezet? Ja, mevrouw dat is inderdaad het geval... Oh, dat zal ik dan vermelden op het de werkorder voor de monteur.
Vaak binnen no-time toch weer signaal en netjes een vermelding dat de monteur niet meer nodig is via mail.
Tevens heb ik kennelijk geluk, want in mijn gebied heeft UPC echt ERG weinig tot geen storing op jaarbasis.
Ik hoor ook wel eens anders.
Wel heb ik af en toe via on demand dat mijn bestelde films niet goed doorkomen of blijven hangen.
Als ik dan bel wordt ik altijd erg goed geholpen en krijg ik 3 films gratis. ( Ik hoop dus altijd dat de film blijft hangen )
Mijn internet is 60 mbit en die scoor ik meestal ook zonder problemen. ( waar het uberhaupt haalbaar is qua downloads, want meesten geven 40 mbit ).
Het verhaal van de monteur is wel herkenbaar. Als ik zeker weet dat het niet aan mij ligt en ze komen met het verhaal dat de kosten voor mij zijn als het niet bij UPC zou liggen, geef ik meestal aan dat ik de kabels gebruik welke er destijds door HUN monteur opgezet zijn en het dus niet aan MIJN bekabeling ligt.
Oh, is de bekabeling er door ons aangezet? Ja, mevrouw dat is inderdaad het geval... Oh, dat zal ik dan vermelden op het de werkorder voor de monteur.
Vaak binnen no-time toch weer signaal en netjes een vermelding dat de monteur niet meer nodig is via mail.
Tevens heb ik kennelijk geluk, want in mijn gebied heeft UPC echt ERG weinig tot geen storing op jaarbasis.
Ik hoor ook wel eens anders.
-
nu ook weer mijn hd media box ga uit aan uit aan kan geen tv kijken
dus eve bellen (dat is maandag)ja is 1 landelijk probleem ja leuk maar kan al vanaf 20 juni 2011 geen tv kijken ja we doen ons best nu vrijdag 24 juni doe mijn media box het nog steeds niet dus nog 1 x bellen ja nee we zijn er mee bezig huhhhhhhhhhhhhh nog steeds dat zijn 5 dagen je klopt meneer hoelang ga het nog duuren geen idee meneer ja grapig maar mag wel 45 euri eindevan de maand betaalen tewel ik geen tv kan kijken ja meneer ik kan er ook niets aan doen
kijk deze opmerking moet ze eve niet maken bij mij dus helle discuzie uit eindelijk ging ze niet met mij in descizie een haakte de telefoon er op met gevolgen kan nog geen tv kijken
dus bijdeze doek ik heel het zooitje op heb ik net gedaan kijken wat ze zegen einde van de maand als de rekening komt
upc nooit meer
dus eve bellen (dat is maandag)ja is 1 landelijk probleem ja leuk maar kan al vanaf 20 juni 2011 geen tv kijken ja we doen ons best nu vrijdag 24 juni doe mijn media box het nog steeds niet dus nog 1 x bellen ja nee we zijn er mee bezig huhhhhhhhhhhhhh nog steeds dat zijn 5 dagen je klopt meneer hoelang ga het nog duuren geen idee meneer ja grapig maar mag wel 45 euri eindevan de maand betaalen tewel ik geen tv kan kijken ja meneer ik kan er ook niets aan doen
kijk deze opmerking moet ze eve niet maken bij mij dus helle discuzie uit eindelijk ging ze niet met mij in descizie een haakte de telefoon er op met gevolgen kan nog geen tv kijken
dus bijdeze doek ik heel het zooitje op heb ik net gedaan kijken wat ze zegen einde van de maand als de rekening komt
upc nooit meer
-
Heb inderdaad ook problemen met UPC ( thomson ) mediabox.
Startte steeds opnieuw op, dus had hem uitgezet ( ik dacht aan overhitting ).
Weer aangezet en resette weer na paar minuten, inderdaad gebeld, en moet de site in de gaten houden wanneer de update beschikbaar is, ken nu alleen tv kijken en niet de extra zenders, uitzending gemist, en opgenomen tv programma's :@
Startte steeds opnieuw op, dus had hem uitgezet ( ik dacht aan overhitting ).
Weer aangezet en resette weer na paar minuten, inderdaad gebeld, en moet de site in de gaten houden wanneer de update beschikbaar is, ken nu alleen tv kijken en niet de extra zenders, uitzending gemist, en opgenomen tv programma's :@
-
Volgens UPC is het probleem opgelost, modem/router of welk elektrisch apparaat dan ook 1 minuut uitzetten en weer aanzetten en het moet weer werken !
en werkt het dan ooklooneytune88 schreef:Volgens UPC is het probleem opgelost, modem/router of welk elektrisch apparaat dan ook 1 minuut uitzetten en weer aanzetten en het moet weer werken !