LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC gaat nu failliet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Hasjroker

UPC gaat nu failliet

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Kamer schaft monopolie op kabel af
AMSTERDAM - De Tweede Kamer schaft het monopolie op het televisiekabelnet af. Moties van het CDA en de PvdA kunnen vandaag bij voorbaat rekenen op een meerderheid. Dat betekent dat mensen kunnen kiezen bij wie ze hun kabelabonnement afsluiten.

De Kamer denkt dat het openbreken van het kabelnet leidt tot concurrentie en op termijn tot lagere tarieven en betere kwaliteit. Het monopolie is de Kamer al jaren een doorn in het oog.

Uit de Telegraaf.

Hahahahahahahahahahahahahahaha :P :P :P :P :P :P :P :P
Weg monopolie positie Hahahahahahahahahaha.
Dat wordt de ondergang van UPC Hahahahahaaha
Mijn dag kan niet meer stuk! 8)

rene112

Re: UPC gaat nu failliet

Ongelezen bericht door rene112 »

heb jij nou niets anders te doen dan te zeuren over upc
er zijn een hoop mensen die wel teverden zijn
en er is er maar een in nederland die er op dit momend een puin zooi van maakt en niet allen upc

droopcat

Ongelezen bericht door droopcat »

Nou Rene dan heb je een lotje uit de loterij hoor als je nog nooit problemen hebt gehad met UPC. Ik ben het volledig eens met hasjroker. Als UPC hun monopoliepositie kwijt raken dan kunnen ze het wel schudden. Zo'n slecht bedrijf met zo'n bagger-administratie en zo'n verschrikkelijke onkunde kan echt niet blijven bestaan in een concurerende omgeving.

De eerste dag dat ik de kans krijg om over te stappen naar een ander kunnen ze mij uitzwaaien, hoe eerder hoe liever. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze iets goed deden, ik houd iedere keer m'n hart vast als er een rekening van ze binnenkomt, als UPC bellen en mailen je hobbie is dan zit je goed bij ze, anders kun je beter geen tv kijken :-)

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Momenteel heeft UPC 54 % van de kabel in handen, de service wordt dan ook steeds beter , LOL met UPC :D

four-eyes

Ongelezen bericht door four-eyes »

Helaas heb ik ondertussen gelezen dat Brussel (Neelie Smit Kroes) tegen is. Dus UPC mag rustig zijn gang gaan.

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

GELUKKIG, uiteindelijk iets goed van ex mevr Peper

ech wel

Ongelezen bericht door ech wel »

UPC failliet?
Nee de sukkelaars die toen aandelen kochten van UPC, die zijn failliet.
UPC is erger dan Enron

Hasjroker

Ongelezen bericht door Hasjroker »

UPC failliet?
Nee de sukkelaars die toen aandelen kochten van UPC, die zijn failliet.
UPC is erger dan Enron

Naar boven

Kan je dus zien wat voor gore oplichters het zijn. hahahahahahaha :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P 8)

Gesloten