| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC gebruikt machtspositie
UPC gebruikt machtspositie
Hallo,
Ik heb vorig jaar eens te laat betaald. Het gebeurd me nooit, maar ik was de rekening vergeten. Ken gebeuren.Ik werd direct afgesloten van telefoon en internet. Hartstikke balen natuurlijk, maar eigen schuld.
de automatische afschrijvingen verliepen destijds zo slecht bij hen, dat ik daar vanaf gestapt was.
Maar goed, Ik ben diezelfde dag naar de bank gesneld, en heb met spoed een telefonische overboeking geplaatst. Dit kostte mij 10,- extra, maar de bank garandeerde mij dat ze het waarschijnlijk al dezelfde dag hadden, en anders 100% zeker de ochtend erna.
Nou, dat leek mij het handigst, aangezien ik geen GWK kantoor in mijn buurt heb, die UPC aanraad daar te betalen. Ook daar betaal je 10,- extra.
Na 4 dagen en vele keren bellen ( à 10ct per minuut!) heb ik eindelijk het internet en telefoon teruggekregen.
Zij hielden maar vol dat het geld er nog niet was, 4 dagen NA mijn overboeking was het er volgens hen pas.
Ik heb de postbank gebeld en die vertelde mij dat een spoedopdracht er dezelfde dag al is, toen ik zei dat het om UPC ging zei ze ooooooh.... op zo`n manier van juist ja, maar dat hoor ik niet voor het eerst.
Affijn, ik heb deze week toen ik terugkwam van vakantie een rekening vergeten. BAAL BAAL, n ook weer eigen schuld, meteen het internet er af en telefonie.
Ik weer met spoed overgemaakt. Ik moet anders alles mobiel doen.
Bel ik UPC de dag er na, en ze wisten me al te vertellen dat het minimaal 3 tot 5 werkdagen duurt voordat zij het hebben. Dat klopt echt niet, ze moeten dat volgens mij gewoon zeggen, zodat je lekker lang mag wachten. Naar het buitenland gaat zelfs sneller!!
affijn, gisteren weer gebeld, en het geld was binnen. (4 dagen later)Zegt mevrouw doodleuk dat het dan nog 72 uur kan duren voordat ik het weer heb!
Nou echt, ik moest me ontzettend inhouden, ik heb vriendelijk gezegd dat ik dat niet normaal vond, hoeveel werk het kost om de knop in te drukken, daar het geld er immers was, dat ze me wel met 1 knop konen uitzetten precies om 12 uur ,maar aanzetten ho maar.
Ik heb gezegd dat als het echt zo lang gaat duren ik bij ze wegga. Hopend dat dat misschien zou helpen het sneller aan te sluiten.
Ik heb dus tot vanmorgen mogen wachten.
Ze doen dit gewoon om te treiteren, als je ongeduldig bent, dan komt er volgens mij achter je naam een vinkje met deze mevrouw mag langer wachten.Mevrouw dreigt met opstappen, deze mag wachten.
Ik ben niet kwaad geworden op haar, heb me heel goed ingehouden, al kookte ik van binnen. Ik denk dat als ik kwaad had geworden ik nu nog steeds geen internet had gehad.
Ik ga nu ook overstappen, ik heb al vele problemen gehad met UPC, waar ik niet over geklaagd heb, maar alles bij elkaar nu echt goed zat ben, en opstap.
Ik vind dat ik niet zo behandeld hoef te worden.
Dit wilde ik even kwijt.(ps ik zit niet te wachten op opmerkingen als: betaal op tijd dan heb je dit niet, ik denk dat een ieder dit wel eens overkomt)
Ik heb vorig jaar eens te laat betaald. Het gebeurd me nooit, maar ik was de rekening vergeten. Ken gebeuren.Ik werd direct afgesloten van telefoon en internet. Hartstikke balen natuurlijk, maar eigen schuld.
de automatische afschrijvingen verliepen destijds zo slecht bij hen, dat ik daar vanaf gestapt was.
Maar goed, Ik ben diezelfde dag naar de bank gesneld, en heb met spoed een telefonische overboeking geplaatst. Dit kostte mij 10,- extra, maar de bank garandeerde mij dat ze het waarschijnlijk al dezelfde dag hadden, en anders 100% zeker de ochtend erna.
Nou, dat leek mij het handigst, aangezien ik geen GWK kantoor in mijn buurt heb, die UPC aanraad daar te betalen. Ook daar betaal je 10,- extra.
Na 4 dagen en vele keren bellen ( à 10ct per minuut!) heb ik eindelijk het internet en telefoon teruggekregen.
Zij hielden maar vol dat het geld er nog niet was, 4 dagen NA mijn overboeking was het er volgens hen pas.
Ik heb de postbank gebeld en die vertelde mij dat een spoedopdracht er dezelfde dag al is, toen ik zei dat het om UPC ging zei ze ooooooh.... op zo`n manier van juist ja, maar dat hoor ik niet voor het eerst.
Affijn, ik heb deze week toen ik terugkwam van vakantie een rekening vergeten. BAAL BAAL, n ook weer eigen schuld, meteen het internet er af en telefonie.
Ik weer met spoed overgemaakt. Ik moet anders alles mobiel doen.
Bel ik UPC de dag er na, en ze wisten me al te vertellen dat het minimaal 3 tot 5 werkdagen duurt voordat zij het hebben. Dat klopt echt niet, ze moeten dat volgens mij gewoon zeggen, zodat je lekker lang mag wachten. Naar het buitenland gaat zelfs sneller!!
affijn, gisteren weer gebeld, en het geld was binnen. (4 dagen later)Zegt mevrouw doodleuk dat het dan nog 72 uur kan duren voordat ik het weer heb!
Nou echt, ik moest me ontzettend inhouden, ik heb vriendelijk gezegd dat ik dat niet normaal vond, hoeveel werk het kost om de knop in te drukken, daar het geld er immers was, dat ze me wel met 1 knop konen uitzetten precies om 12 uur ,maar aanzetten ho maar.
Ik heb gezegd dat als het echt zo lang gaat duren ik bij ze wegga. Hopend dat dat misschien zou helpen het sneller aan te sluiten.
Ik heb dus tot vanmorgen mogen wachten.
Ze doen dit gewoon om te treiteren, als je ongeduldig bent, dan komt er volgens mij achter je naam een vinkje met deze mevrouw mag langer wachten.Mevrouw dreigt met opstappen, deze mag wachten.
Ik ben niet kwaad geworden op haar, heb me heel goed ingehouden, al kookte ik van binnen. Ik denk dat als ik kwaad had geworden ik nu nog steeds geen internet had gehad.
Ik ga nu ook overstappen, ik heb al vele problemen gehad met UPC, waar ik niet over geklaagd heb, maar alles bij elkaar nu echt goed zat ben, en opstap.
Ik vind dat ik niet zo behandeld hoef te worden.
Dit wilde ik even kwijt.(ps ik zit niet te wachten op opmerkingen als: betaal op tijd dan heb je dit niet, ik denk dat een ieder dit wel eens overkomt)
-
Mischa0320
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: UPC gebruikt machtspositie
Jij vind het belachelijk dat je wordt afgesloten???
Ik vind het belachelijk dat jij zelfs tot twee keer toe niet tijdig betaald!
Jij draait de wereld helemaal om! Ik heb nog nooit in mijn hele leven één rekening te laat betaald.
Ik denk dat geen enkel bedrijf jou graag als klant ziet. Het klinkt misschien niet leuk, maar als ik jouw verhaal zo lees, dan ben je toch echt een wanbetaler!
Ik vind het belachelijk dat jij zelfs tot twee keer toe niet tijdig betaald!
Jij draait de wereld helemaal om! Ik heb nog nooit in mijn hele leven één rekening te laat betaald.
Ik denk dat geen enkel bedrijf jou graag als klant ziet. Het klinkt misschien niet leuk, maar als ik jouw verhaal zo lees, dan ben je toch echt een wanbetaler!
-
L.Rozenwater
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46
Re: UPC gebruikt machtspositie
Goh, wat een ergelijke definitie van wanbetaler wordt hier gesteld.maar als ik jouw verhaal zo lees, dan ben je toch echt een wanbetaler!
Mischa0320, jij bent zeker weer zo iemand, die meent feilloos te zijn, ofwel niet menselijk maar goddelijk......
Kijk eerst maar eens naar de balk in je eigen oog eer je over de splinter in het oog van een ander begint !
Re: UPC gebruikt machtspositie
Kijk Mischa, dat is nou de reden dat ik al zei ,en zeg nou niet dat ik dan op tijd moet betalen. Dit zei ik al voor simpele zielen als jij.
ik heb dit dus 2x meegemaakt in de 3 jaar dat ik bij UPC zit. Goh wat een wanbetaler ben ik toch he?
ik heb alles van UPC, dus neem elke maand minstens voor 100,- bij hun af. Dan verwacht ik toch een goed product.
Dat ik vaker geen of zeer traag internet had, dat is niet erg, dat zij grove fouten maakten met automatische afboekingen, dat is zeker ook niet erg,.. laten we het nou eens omdraaien, ik wil geen klant meer van hun zijn. Dit is gewoon de druppel.
Ik gaf al toe dat ik te laat was en afgesloten word , dat ik dat ook als eigen schuld aangaf, maar sommige mensen lezen alleen wat ze willen lezen. He Mischa? Jij werkt zeker bij UPC, dat je denkt eigen schuld, straf haar maar met 3 dagen extra.
Afsluiten prima, maar geld binnen = aansluiten!
Hebben zij het geld een minuut te laat, dan zijn ze er met de kippen bij om de stekker eruit te trekken, maar als het geld er is, dan mag je nog eens 3 dagen langer wachten want het aansluiten kan zo lang duren. Dit is gewoon onzin, en treiterij
Kosten die ik daarom moet maken (mobiele tel.) gaan daardoor 3 extra dagen onnodig door.
Mischa, Nog nooit iemand te laat betaald, of vergeten, of je woont nog bij mama die alles voor je regelt.
we zijn allemaal mensen hoor.
ik heb dit dus 2x meegemaakt in de 3 jaar dat ik bij UPC zit. Goh wat een wanbetaler ben ik toch he?
ik heb alles van UPC, dus neem elke maand minstens voor 100,- bij hun af. Dan verwacht ik toch een goed product.
Dat ik vaker geen of zeer traag internet had, dat is niet erg, dat zij grove fouten maakten met automatische afboekingen, dat is zeker ook niet erg,.. laten we het nou eens omdraaien, ik wil geen klant meer van hun zijn. Dit is gewoon de druppel.
Ik gaf al toe dat ik te laat was en afgesloten word , dat ik dat ook als eigen schuld aangaf, maar sommige mensen lezen alleen wat ze willen lezen. He Mischa? Jij werkt zeker bij UPC, dat je denkt eigen schuld, straf haar maar met 3 dagen extra.
Afsluiten prima, maar geld binnen = aansluiten!
Hebben zij het geld een minuut te laat, dan zijn ze er met de kippen bij om de stekker eruit te trekken, maar als het geld er is, dan mag je nog eens 3 dagen langer wachten want het aansluiten kan zo lang duren. Dit is gewoon onzin, en treiterij
Kosten die ik daarom moet maken (mobiele tel.) gaan daardoor 3 extra dagen onnodig door.
Mischa, Nog nooit iemand te laat betaald, of vergeten, of je woont nog bij mama die alles voor je regelt.
we zijn allemaal mensen hoor.
Laatst gewijzigd door sabje! op 04 sep 2005 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mischa0320
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: UPC gebruikt machtspositie
En alle genoemde feiten zijn je eigen schuld!
Dat je dat maar niet door hebt, dat vind ik erg triest!
Wat een mentaliteit zeg!
Nee en ik werk niet bij UPC en ben zeker niet heilig zoals jij het wil voordoen in jouw reaktie.
Maar te laat betalen... dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan!
Dat je dat maar niet door hebt, dat vind ik erg triest!
Wat een mentaliteit zeg!
Nee en ik werk niet bij UPC en ben zeker niet heilig zoals jij het wil voordoen in jouw reaktie.
Maar te laat betalen... dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan!
Re: UPC gebruikt machtspositie
mischa mischa, zoveel leugens in 1 berichtje....
zeggen dat je niet bij UPC werkt
en dan ook nog eens zeggen dat je nooit te laat betaald heb.... denk niet dat er een mens op deze wereld rondloopt die nog nooit een rekening vergeten is......
en ehhhh UPC is lekker op tijd met betalen, als zij moeten betalen
zeggen dat je niet bij UPC werkt
en dan ook nog eens zeggen dat je nooit te laat betaald heb.... denk niet dat er een mens op deze wereld rondloopt die nog nooit een rekening vergeten is......
en ehhhh UPC is lekker op tijd met betalen, als zij moeten betalen
-
Mischa0320
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: UPC gebruikt machtspositie
Ja echt Hoffie, ik snap dat dat er bij JOU niet in gaat !
Grappig trouwens dat je onder vier verschillende pseudoniemen telkens reageert op alle positieve postings.
En... ik zou best wel bij UPC willen werken, maar ik heb al acht jaar een hele leuke baan. Misschien wel de leukste baan dan van iedereen op dit forum. Echt.
Nou wijsneus ik zal wel weer een aardige reaktie ontvangen vanaf één van jouw pseudoniemen.
Grappig trouwens dat je onder vier verschillende pseudoniemen telkens reageert op alle positieve postings.
En... ik zou best wel bij UPC willen werken, maar ik heb al acht jaar een hele leuke baan. Misschien wel de leukste baan dan van iedereen op dit forum. Echt.
Nou wijsneus ik zal wel weer een aardige reaktie ontvangen vanaf één van jouw pseudoniemen.
Re: UPC gebruikt machtspositie
Zelfs al ben je een keer te laat met betalen, dan is het toch belachelijk dat je direct wordt afgesloten? Als je dezelfde dag nog een telefonische overboeking doet, dan kan UPC toch gewoon wachten met afsluiten? Beetje service zou geen kwaat kunnen voor dat bedrijf. Ik vind dat het niets met wanbetaler heeft te maken. Een wanbetaler is iemand die niet betaald of veel te laat betaald.
(ongeacht je baan, hoe lang je er werkt of hoe leuk het er wel niets)
@tje
(ongeacht je baan, hoe lang je er werkt of hoe leuk het er wel niets)
@tje
Re: UPC gebruikt machtspositie
Mischa is een voorbeeldige nederlander zullen we maar denken.
Laat haar maar in die waan.
@tje,
Ik vind het ook erg snel op de uiterste betaaldatum meteen de stekker er uit.
Maar dat ze je niet meteen weer aansluiten, dat vind ik erger.
ze profiteren op dat moment wel van je geld, maar je kunt geen gebruik maken van de diensten. Dat is gewoon scheef. en ik maak wel extra kosten want ik moet alles mobiel doen.
Ik heb ook wel eens teveel betaald, en dat houden ze gewoon vast, net zolang tot je belt. Maar dat bedrag wat er teveel is betaald brengen we automatisch in mindering met de volgende rekening zeggen ze dan.
Aan jou word niets gevraagd. Ik heb gezegd, nou liever niet , want ik kan die extra 100,- niet missen stort het maar liever zsm terug.
En na twee weken had ik het nog niet. Ookal bel je, ze zeggen allen weer wat anders, de een zegt het is al weg, en twee dagen later zegt een ander weer, ja het moet langs de adminisratie en dat kan wel een paar dagen duren.
Krijg je een paar dagen voor je nieuwe rekening het bedrag terug. goh nou dat heeft wel zin gehad.
Dus andersom , zijn ze ook niet zo snel met betalen! En,.. ze lullen allen door elkaar heen want een ieder zegt wat anders, maar confronteer je ze daarmee dan weten ze van niks!
Laat haar maar in die waan.
@tje,
Ik vind het ook erg snel op de uiterste betaaldatum meteen de stekker er uit.
Maar dat ze je niet meteen weer aansluiten, dat vind ik erger.
ze profiteren op dat moment wel van je geld, maar je kunt geen gebruik maken van de diensten. Dat is gewoon scheef. en ik maak wel extra kosten want ik moet alles mobiel doen.
Ik heb ook wel eens teveel betaald, en dat houden ze gewoon vast, net zolang tot je belt. Maar dat bedrag wat er teveel is betaald brengen we automatisch in mindering met de volgende rekening zeggen ze dan.
Aan jou word niets gevraagd. Ik heb gezegd, nou liever niet , want ik kan die extra 100,- niet missen stort het maar liever zsm terug.
En na twee weken had ik het nog niet. Ookal bel je, ze zeggen allen weer wat anders, de een zegt het is al weg, en twee dagen later zegt een ander weer, ja het moet langs de adminisratie en dat kan wel een paar dagen duren.
Krijg je een paar dagen voor je nieuwe rekening het bedrag terug. goh nou dat heeft wel zin gehad.
Dus andersom , zijn ze ook niet zo snel met betalen! En,.. ze lullen allen door elkaar heen want een ieder zegt wat anders, maar confronteer je ze daarmee dan weten ze van niks!
Re: UPC gebruikt machtspositie
nou hier bij multikabel kunnen ze er ook wat van,enkele voorbeelden
ze moeten in een straat nummer 190 afsluiten wegens verhuizing
ze sluiten per ongeluk nummer 188 af,waardoor die op donderdagmiddag geen radio en tv meer hebben,na telefonisch contact met multikabel te hebben opgenomen zeggen ze daar dat er een fout is gemaakt en dat er volgende week woensdag! pas een monteur kan komen,zitten die mensen bijna een week zonder hun schuld zonder tv.
een andere kennis heeft voor 3! euro zogenaamde betalingsachterstand
intrum justitia op zijn dak gekregen. de kabelbedrijven gaan er nog steeds van uit dat je toch heel blij mag zijn dat je klant bij hun mag worden, velen weten immiddels wel beter!
ze moeten in een straat nummer 190 afsluiten wegens verhuizing
ze sluiten per ongeluk nummer 188 af,waardoor die op donderdagmiddag geen radio en tv meer hebben,na telefonisch contact met multikabel te hebben opgenomen zeggen ze daar dat er een fout is gemaakt en dat er volgende week woensdag! pas een monteur kan komen,zitten die mensen bijna een week zonder hun schuld zonder tv.
een andere kennis heeft voor 3! euro zogenaamde betalingsachterstand
intrum justitia op zijn dak gekregen. de kabelbedrijven gaan er nog steeds van uit dat je toch heel blij mag zijn dat je klant bij hun mag worden, velen weten immiddels wel beter!
Re: UPC gebruikt machtspositie
Hallo,
Ik ben dus wel een werknemer van UPC, en in dit hele verhaal vind ik het een beetje storend dat de Postbank zegt (volgens u) ohhh UPC dan sanp ik het al, want mevrouw de enige met wie wij een afspraak hebben is het GWK, en verder met geen enkele andere bank, dus zou het misschien zo kunnen zijn dat u dat bij upc moet vragen en niet bij de postbank, ik kan namelijk ook wel zeggen dat u als u een rekening betaald bij de postbank dat u van mij een nieuwe auto krijgt, ook een beetje belachelijk vind u niet, AL-MET-AL optijd betalen met een automatosche incasso en u wordt nooit afgesloten(als er tenminste genoeg geld op uw rekening staat)
groeten
Ik ben dus wel een werknemer van UPC, en in dit hele verhaal vind ik het een beetje storend dat de Postbank zegt (volgens u) ohhh UPC dan sanp ik het al, want mevrouw de enige met wie wij een afspraak hebben is het GWK, en verder met geen enkele andere bank, dus zou het misschien zo kunnen zijn dat u dat bij upc moet vragen en niet bij de postbank, ik kan namelijk ook wel zeggen dat u als u een rekening betaald bij de postbank dat u van mij een nieuwe auto krijgt, ook een beetje belachelijk vind u niet, AL-MET-AL optijd betalen met een automatosche incasso en u wordt nooit afgesloten(als er tenminste genoeg geld op uw rekening staat)
groeten
Re: UPC gebruikt machtspositie
Frsian,goed lezen.. Jullie (UPC) hebben een rekening bij de postbank. Als ik de postbank bel om te vragen hoe lang het duurt voor het geld op een rekening van de postbank binnen is bij een spoedoverdracht en zij zegt dat het er binnen 12 tot 24 uur moet zijn , ik al mijn twijfels trek bij UPC. want bij UPC is het er volgens hen na 3 dagen nog niet. Zeer vaag.
En als ik de medewerkster van de postbank vertel dat ik dan niet begrijp dat het toch zolang duurt,, en als zij mij dan vraagt van wie is die tegenrekening dan, en ik zeg UPC en zij zegt oooooh... dan kan ik er op uit maken dat ze daar vaker over gebeld worden. Omdat de postbank ook wel weet dat het niet zo lang duurt!!! Dus waarschijnlijk krijgen ze deze vraag vaker? En als ik dat verhaal onmiddelijk bij UPC voorleg en ze zeggen ineens.. oh ja ik zie het hoor het is net binnengekomen, ammehoela! Gewoon treiterij!
Als jij een medewerker bent (maar ookal ben je dat niet) dan zul je het met mij eens moeten zijn dat als je mensen afsluit op de dag van betaling, dat je dan ook zo netjes moet zijn als mensen moeite doen om het zsm over te maken en het geld er ook is, dat je dan meteen weer aangesloten word.
niet meer dan normaal vind ik dat.
En niet nog eens 3 extra dagen lang laat wachten! Zeggen gewoon doodleuk, ja mevrouw het bedrag is binnen maar het duurt nog 72 uur voor u weer internet hebt.
Jullie mogen dan een regeling hebben bij het GWK, maar die ligt 30 km bij mij vandaan. Dus tja, er zijn meerdere manieren om geld over te maken, jullie hebben vast wel internetbankieren en zien meteen of het binnen is, op welke manier ik het ook overmaak. En spoed heet niet voor niets spoed, daar betaal ik ook etra voor en dan is het opeker binnen 24 uur binnen.
Als ik geld naar het buitenland overmaak (gewone overdracht via internet) dan heeft diegene het de volgende ochtend al!
Ik ga opzeggen, dat is duidelijk!
Automatisch betalen doe ik niet meer, dat hebben ze ook al vergald.
Ik betaal straks helemaal niet meer, want ik ga nu opzeker weg,ik ben er al mee bezig.
Ik wens de mensen die ook zoveel problemen hebben met UPC heel veel suces,en ik kan je zeggen ik ga straks naar KPN, dan heb je geen gezeur meer dat je bij niemand anders internet kan afnemen, want dan heb je een vaste aansluiting en heb je volop keuze, en ook bij KPN zit je nu stukken goedkoper met je telefoon, ik krijg gratis modem en aansluiten van internet, 50,- retour, en die compenseerd mooi de kosten van de telefoonaansluiting.
Ik ga straks voor 50,- bellen en internetten, nou dan betaal ik niets meer dan bij UPC. Minder zelfs!!! Want het internet zelf kost al 45,- bij UP en dezelfde snelheid bij KPN kost 29,95. Daar hoef ik niet over na te denken. Ik heb twee telefoonlijnen voor 21,13 bij KPN
Ik kan voor 1,50 pm 100 minuten gratis bellen.
Mensen denk er over na, het lijkt een grote stap, wat je tegenoud, maar echt het lucht op en eigenlijk is het zo gepiept.
En als ik de medewerkster van de postbank vertel dat ik dan niet begrijp dat het toch zolang duurt,, en als zij mij dan vraagt van wie is die tegenrekening dan, en ik zeg UPC en zij zegt oooooh... dan kan ik er op uit maken dat ze daar vaker over gebeld worden. Omdat de postbank ook wel weet dat het niet zo lang duurt!!! Dus waarschijnlijk krijgen ze deze vraag vaker? En als ik dat verhaal onmiddelijk bij UPC voorleg en ze zeggen ineens.. oh ja ik zie het hoor het is net binnengekomen, ammehoela! Gewoon treiterij!
Als jij een medewerker bent (maar ookal ben je dat niet) dan zul je het met mij eens moeten zijn dat als je mensen afsluit op de dag van betaling, dat je dan ook zo netjes moet zijn als mensen moeite doen om het zsm over te maken en het geld er ook is, dat je dan meteen weer aangesloten word.
niet meer dan normaal vind ik dat.
En niet nog eens 3 extra dagen lang laat wachten! Zeggen gewoon doodleuk, ja mevrouw het bedrag is binnen maar het duurt nog 72 uur voor u weer internet hebt.
Jullie mogen dan een regeling hebben bij het GWK, maar die ligt 30 km bij mij vandaan. Dus tja, er zijn meerdere manieren om geld over te maken, jullie hebben vast wel internetbankieren en zien meteen of het binnen is, op welke manier ik het ook overmaak. En spoed heet niet voor niets spoed, daar betaal ik ook etra voor en dan is het opeker binnen 24 uur binnen.
Als ik geld naar het buitenland overmaak (gewone overdracht via internet) dan heeft diegene het de volgende ochtend al!
Ik ga opzeggen, dat is duidelijk!
Automatisch betalen doe ik niet meer, dat hebben ze ook al vergald.
Ik betaal straks helemaal niet meer, want ik ga nu opzeker weg,ik ben er al mee bezig.
Ik wens de mensen die ook zoveel problemen hebben met UPC heel veel suces,en ik kan je zeggen ik ga straks naar KPN, dan heb je geen gezeur meer dat je bij niemand anders internet kan afnemen, want dan heb je een vaste aansluiting en heb je volop keuze, en ook bij KPN zit je nu stukken goedkoper met je telefoon, ik krijg gratis modem en aansluiten van internet, 50,- retour, en die compenseerd mooi de kosten van de telefoonaansluiting.
Ik ga straks voor 50,- bellen en internetten, nou dan betaal ik niets meer dan bij UPC. Minder zelfs!!! Want het internet zelf kost al 45,- bij UP en dezelfde snelheid bij KPN kost 29,95. Daar hoef ik niet over na te denken. Ik heb twee telefoonlijnen voor 21,13 bij KPN
Ik kan voor 1,50 pm 100 minuten gratis bellen.
Mensen denk er over na, het lijkt een grote stap, wat je tegenoud, maar echt het lucht op en eigenlijk is het zo gepiept.
Re: UPC gebruikt machtspositie
Inderdaad Sabje als je via internetbankieren een bedrag overmaakt is dat de volgende dag op de rekening van begusntigde bijgeschreven.
Alleen niet bij upc blijkbaar, of zouden ze alleen maar op d bankafschriften kunnen kijken die de bank toestuurt, en waarempel die stuurt de bank inderdaad niet iedere dag. vandaar, maar dat snappen die minkukels daar toch niet, daarom zitten ze ook bij upc dus.
Alleen niet bij upc blijkbaar, of zouden ze alleen maar op d bankafschriften kunnen kijken die de bank toestuurt, en waarempel die stuurt de bank inderdaad niet iedere dag. vandaar, maar dat snappen die minkukels daar toch niet, daarom zitten ze ook bij upc dus.
Re: UPC gebruikt machtspositie
He gelukkig, er zijn mensen die me begrijpen..
Ik was al bang, eerst die Mischa, ons heilige boontje en daarna die frisian of hoe die ook heet.
Ik was al bang, eerst die Mischa, ons heilige boontje en daarna die frisian of hoe die ook heet.
Re: UPC gebruikt machtspositie
agreo, zelf banken versturen die dingen elke dag maar ja moet je als ondernemer wel voor betalen, en ben bang dat UPC dat niet wenst te doen
Re: UPC gebruikt machtspositie
Ten eerste AGRO, met jou heb ik helemaal niks te maken want deze reactie op het originele bericht is niet voor jou bedoeld.
Ten tweede, wat de postbank ook zegt, het geld is pas 3 dagen nadat je het hebt overgemaakt per "spoedbetaling" (en 5 dagen als je het per post doet) bij ons binnen.
UPC wil ook graag zo snel mogelijk het geld wat door u verschuldigd is, voor de geleverde diensten, binnen hebbben, dus ik denk dat UPC wel een van de laatste is die het proces vertraagd denkt u niet?
En nu reageerd u natuurlijk weer met"de geleverde diensten waren niet goed" maar daar hebben we het nu niet over, want met 2.3 miljoen klanten en honderden werknemers kan er inderdaad wel eens iets misgaan.
Geachte meneer/mevrouw, wat u, u zelf ook aanpraat, na overmaken van het geld duurt het 3 dagen voordat het bij ons binnen is, en wat betreft die 72 uur, dat is het maximale aantal dagen dat het kan duren.
En hoe durft u het uberhaupt in uw hoofd te halen te gaan klagen over deze 72 uur, UPC heeft namelijk iets langer dab 72 uur op u moeten wachten.
Dit is trouwens het laatste bericht dat ik hier over schrijf want, asl u gewoon op tijd had betaald had u hier ook niet het ziellige slachtoffer hoeven uithangen.
Ik wens u het allerbeste bij KPN en het zal mij benieuwen dat als u niet betaald of u dan wel mag blijven bellen.
Oh ja nog 1 ding op de valreep, u was niet afgesloten maar er was een blokkade op u telefoon gezet, u kon nog wel gebeld worden, kon bellen met de klantenservice en 112 was bereikbaar, u kon allen niet uitbellen dit om te voorkomen dat u nog meer kosten ging maken.
met vr gr een upc medewerker die het heel erg naar zijn zin heeft bij dit (niet altijd foutloze) bedrijf, en die ook weet dat waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt (werkt u trouwens wel?)
Ten tweede, wat de postbank ook zegt, het geld is pas 3 dagen nadat je het hebt overgemaakt per "spoedbetaling" (en 5 dagen als je het per post doet) bij ons binnen.
UPC wil ook graag zo snel mogelijk het geld wat door u verschuldigd is, voor de geleverde diensten, binnen hebbben, dus ik denk dat UPC wel een van de laatste is die het proces vertraagd denkt u niet?
En nu reageerd u natuurlijk weer met"de geleverde diensten waren niet goed" maar daar hebben we het nu niet over, want met 2.3 miljoen klanten en honderden werknemers kan er inderdaad wel eens iets misgaan.
Geachte meneer/mevrouw, wat u, u zelf ook aanpraat, na overmaken van het geld duurt het 3 dagen voordat het bij ons binnen is, en wat betreft die 72 uur, dat is het maximale aantal dagen dat het kan duren.
En hoe durft u het uberhaupt in uw hoofd te halen te gaan klagen over deze 72 uur, UPC heeft namelijk iets langer dab 72 uur op u moeten wachten.
Dit is trouwens het laatste bericht dat ik hier over schrijf want, asl u gewoon op tijd had betaald had u hier ook niet het ziellige slachtoffer hoeven uithangen.
Ik wens u het allerbeste bij KPN en het zal mij benieuwen dat als u niet betaald of u dan wel mag blijven bellen.
Oh ja nog 1 ding op de valreep, u was niet afgesloten maar er was een blokkade op u telefoon gezet, u kon nog wel gebeld worden, kon bellen met de klantenservice en 112 was bereikbaar, u kon allen niet uitbellen dit om te voorkomen dat u nog meer kosten ging maken.
met vr gr een upc medewerker die het heel erg naar zijn zin heeft bij dit (niet altijd foutloze) bedrijf, en die ook weet dat waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt (werkt u trouwens wel?)
Re: UPC gebruikt machtspositie
wel grappig, eindelijk iemand die roep dat ie van UPC is en nou geloof ik hem niet....
Alhoewel, kan natuurlijk de liftboy zijn, want enige verstand van zaken heeft ie niet.....
Ships hij is wel van UPC, heeeeeeeeeee wanneer krijg ik mijn borg terug???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Alhoewel, kan natuurlijk de liftboy zijn, want enige verstand van zaken heeft ie niet.....
Ships hij is wel van UPC, heeeeeeeeeee wanneer krijg ik mijn borg terug???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Re: UPC gebruikt machtspositie
heee hoffie, hahaha wat ben je ook een grapjas.
Maar uhh helaas is het callcentre gelijkvloers dus die lift..... dat word pittig.
En asl je in je volgende bericht je klantnummer even neerzet zorg ik ervoor dat jij, je borg terug krijgt, als.... dat zolas jij zegt nog niet gebeurd is.
En...... begrijp niet zo goed waarop jij baseerd dat ik geen verstand van zaken heb
gr
Maar uhh helaas is het callcentre gelijkvloers dus die lift..... dat word pittig.
En asl je in je volgende bericht je klantnummer even neerzet zorg ik ervoor dat jij, je borg terug krijgt, als.... dat zolas jij zegt nog niet gebeurd is.
En...... begrijp niet zo goed waarop jij baseerd dat ik geen verstand van zaken heb
gr
Re: UPC gebruikt machtspositie
wat dacht je van dat je niet eens weet hoe overboekingen werken?????
dus waarom zou ik voor jou hier mijn klantnummer neerzetten aangezien Chello niet eens op mailtjes reageerd als ik mijn ex-klantnummer erbij zet???????????????????
dus waarom zou ik voor jou hier mijn klantnummer neerzetten aangezien Chello niet eens op mailtjes reageerd als ik mijn ex-klantnummer erbij zet???????????????????
Re: UPC gebruikt machtspositie
als jij me dan eens haarfijn uitlegd hoe overboekingen werken volgens jou dan heb ik er misschien wat aan, want ik neem aan dat jij dan bij de postbank werkt, dat moet haast wel, dus.... vertel en laat me versteld staan, P.S. geloof ook dat ik, net als bij dat agro figuur, niet op jou reageerde maar.... voorruit maar weer doe je best hoffie
