LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC heeft ongelijk maar erkend dit niet.
-
UPC heeft ongelijk maar erkend dit niet.
Na verhuizing geen internet en telefoon. Na langdurig met eigen mobiele telefoon gebeld te hebben lag het volgens UPC aan onze router. Op advies van UPC nieuwe router gekocht terwijl ik al had medegedeeld dat modem van UPC niet goed was. Nieuwe woonwijk, andere (digitale) kabels in de grond. Nieuwe router werk ook niet. Weer bellen met eigen mobiele telefoon. Hoge rekening. Bezoek aan de winkel. Medewerkster erkend probleem. Oude modem nieuwe digitale kabels. Medewerkster belt en krijgt bij eigen collega's (!) nul op rekest. Toevallig komt er een monteur van de oude stempel binnen. Iemand met verstand van zaken!. Kijkt in systemen en concludeert: Modem is niet goed. Nieuwe woonwijk met digitale kabels -> oude modem (en ik ben bedrijfseconoom...). Monteur komt op eigen titel binnen half uur langs, monteert nieuwe modem en alles werkt goed. Wij zitten met hoge mobiele telefoonrekening die niet vergoed wordt. Schande!!
-
- Contacteer:
Re: UPC heeft ongelijk maar erkend dit niet.
Beste frankvanbaaren,
Ik wil graag kijken wat ik kan doen om uw klachten alsnog naar tevredenheid op te lossen. Zou u uw gegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
Ik wil graag kijken wat ik kan doen om uw klachten alsnog naar tevredenheid op te lossen. Zou u uw gegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC