LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Internet en Telefoon

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
moppie2411
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 sep 2006 10:43

UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door moppie2411 »

:wink: sorry maar ik heb geen slechte ervaring met UPC. Als er iets is dan bel ik ze op en dan wordt ik altijd goed geholpen. Er waren problemen met de opzegging van mijn Scarlet abonnement en toen hebben zij gebeld en nu is alles geregeld. Ook als er problemen zijn met internet dan bel ik de servicedienst en dan leggen ze stap voor stap uit wat ik moet doen. Ik had geen goed beeld op de tv in de slaapkamer en toen hebben ze een kabel gestuurd en nu doet alles het heel goed. SORRY MAAR IK BEN POSITIEF OVER UPC!!!!! :!: :!: :)

IkBenJan

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door IkBenJan »

sorry maar ik heb geen slechte ervaring met UPC.
En toen dacht je: "kom, laat ik eens een forum gaan zoeken, me registreren, een topic hierover openen, en deze blijde boodschap delen met de rest van de wereld", is het zo gegaan vanochtend?

Maar je hebt toch ook geen slechte ervaringen met je rioolservice? Waarom heb je daar dan geen topic over geopend? Met je gas en licht is toch alles goed, waarom dan geen topic geopend dat je geen slechte ervaring hebt met je energiebedrijf? You get the point, of moet ik nog even verder wat instanties afgaan waar de meeste mensen nooit slechte ervaringen mee hebben?

moppie2411
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 sep 2006 10:43

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door moppie2411 »

De reden dat ik iets geschreven heb is dat er zoveel negatieve dingen over UPC op het forum staan.

IkBenJan

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door IkBenJan »

De reden dat ik iets geschreven heb is dat er zoveel negatieve dingen over UPC op het forum staan.
Ja, en wat is dan het nut ervan om je te komen registreren en een bericht te plaatsen dat jij nergens last van hebt? Moeten er tegenover negatieve berichten evenzoveel positieve berichten staan? Een ying en yang evenwicht of zo? Wat schieten die mensen die problemen hebben met UPC er nou mee op dat jij langs komt om te vertellen dat jij nergens last van hebt?

Als je op straat een bedelaar ziet waarvan zijn huis afgebrand is, loop je er dan ook op af om te zeggen "de mijne niet" en dan weer door te lopen?

Hoe kwam je eigenlijk op dit forum terecht? Was je zo tevreden met je UPC dat je vanochtend dacht: "kom, laat ik eens een forum gaan zoeken om te zien of er meer mensen net zo tevreden zijn als ik"?

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door Wankytan »

Waarom mag je wel zeggen dat er iets niet deugt, en als je tevreden bent moet je dan je mond houden?

Beetje éénrichtingsverkeer zo...........dat kan toch niet de bedoeling zijn van een forum.

Hoeveel topics zij er al door Hasjroker geopend met allemaal het zelfde doel...............is dat wel goed?

De één is hier tevreden over de ander daar en maar goed ook anders konden er een heleboel providers sluiten. En dat is helemaal een ongezonde situatie, het alleen recht.

Maar hier krijg je een beetje de indruk maar mee te moeten met de negatieve lingen anders deugt het niet.

Jammer IkBenJan voor jouw maar als ik ergens tevreden mee ben, meldt ik dat.

En nu niet roepen weer een medewerker van UPC...nee is niet het geval..........gewoon iemand die ook een eerlijke mening heeft over dingen.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

ikbenjan: als moppie2411 zich wilt registreren en dan wat wilt plaatsen dan doet ze dat gewoon, ze zal wel gek zijn om aan jou verantwoording af te leggen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door Laurent »

Ikben Jan, heeft hij soms de hashroker laatstelijk ontmoet ??.


UPC is in mijn ogen een goed werkend bedrijf met de normale optredende mankementen, kan toch ??> :D

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Wacht maar tot je UPC wil opzeggen. Dan wordt je bestolen waar je bijstaat. UPC is echt niet zo goed als je denkt. Het is een maffioze organisatie.

Marijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:31

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door Marijk »

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met UPC, de ene storing volgt op de andere, mailen naar UPC lukt vandaag ook niet. De correspondentie beslaat, als ik alles uitprint, een ordner vol. Er is twee keer een monteur geweest, de eerste stond erbij, keek ernaar en constateerde dat alles in orde was, de tweede heeft iets gerepareerd, het resultaat is dat er niets is veranderd, dat een normaal telefoongesprek onmogelijk is, dat ik me blauw betaal aan mobiel bellen, niet kan mailen of mail ontvangen zonder problemen, het Internet nauwelijks op kan. Op mailtjes wordt niet gereageerd, behalve het standaard antwoord. Dit duurt al een jaar of twee. Ook op mijn verzoek de ongevraagd gestuurde mediabox op te halen wordt niet gereageerd. Ok, je mag ermee doen wat je wilt, zie het BW, iets dat je ongevraagd wordt toegezonden mag je houden maar vervelend is het allemaal wel.

Jovel
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:38

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door Jovel »

Beste forum gebruiker :-)

Ik weet niet of je van het bestaan van COAX NL, weet,
maar deze Kabel Internetbelangen Vereniging, heeft directe contacten met UPC om dit soort problemen samen op te lossen.

U kunt hier voor gebruiken de volgende site gebruiken:

http://www.coax.nl/feedback/index.php

wel graag presies uw klacht met data omschrijven

Vriendelijke groet,

Hans Ronhaar
Voorzitter COAX NL.

Marijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:31

Re: UPC Internet en Telefoon

Ongelezen bericht door Marijk »

Jovel, COAX ken ik wel, (Chelloo ook) maar dank voor de tip want ik heb er helemaal niet aan gedacht. Ik zal inderdaad een mailtje sturen en daar alle tot dusver ingediende klachten bijvoegen.

Gesloten