LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Upc Internet/telofonie in één.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Extrosistee
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 sep 2005 23:47

Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door Extrosistee »

Hallo,
Ik vraag me af wie deze combo heeft van upc internet/telofonie in één?
Want wij hebben deze combo pakket al vanaf juni/juli, Sinds dien hebben we eigelijk allemaal kleine maar toch ook groote storingen gehad ,het af en toe geen internet of telefonie hebben ,tot het totaal uitvallen van internet en telefonie,
Maar nu hebben we een storing die al precies 1 week duurt, we hebben geen internet en geen telefonie meer, we hebben de (helpdesk) van UPC al meer dan 20x gebeld circa 1 uur lang per gesperk, x 0,10 cent p/m + mobiele kosten circa 0.20cent p/m ongeveer rond de 360,€ euro
aan mobiele kosten in 1 week tijd!. En het ergste van alles is dat je geen kloot veder komt met die knuppels van helpdesk ,je wordt letterlijk van de kast naar de muur gestuurd.
zoals vandaag zou er tussen 08:00 /12:00 uur een monteur langs komen ,ik ben de heele dag thuis geweest maar heb geen monteur gezien , dus ik rond een uur of 16:00uur bellen van waar blijft die monteur helpdesk: uuh? monteur zou er een monteur langs komen?
terwijl je een week geleden telefonisch een afspraak hebt gemaakt voor de 16-09-2005 dat ie tussen 08:00/12:00uur zou komen .
na veel gezeik heb ik ze zover gekregen dat er een monteur s'avonds langs zou komen rond 18:00uur dat werdt al gauw 19:30uur voor dat ie er was.
De monteur kon echter niet veel doen dan kijken of de singaal binnen kwam,en een andere internet/telefonie modem plaatsen.
Maar die modem wou ook niet online komen dus hij bellen naar de technische dienst van upc of ze me open wouden zetten of zo iets.
En dat ik die elfde avond nog terug zou worden gebeld over de gang van zaken.
echter je raad het al upc terug bellen kennen ze niet dus ik bel om 21:00 uur nog maar een met die gasten en ja hoor ....
'helpdesk':uuuuh?... terug bellen technische dienst ik weet nergens van?.
technischedienst:Afspraak gemaakt? terug bellen ?
kortom die knuppels weten echter nog minder dan de achterkant van een varken.

dus morgen gaat ik vrolijk naar de winkel en dump die zooi bij ze neer en zal ik ze erop wijzen dat ze hun contract niet na komen en dat ze geen service verlenen terwijl je daar wel recht op hebt.

vriendelijke groeten,
Extrosistee.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door hoffie »

vraag me af waarom mensen dit forum pas vinden als ze problemen hebben, er zijn er je al zooooooooveel vooraf gegaan

Extrosistee
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 sep 2005 23:47

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door Extrosistee »

Dat is geinig dat je daar mee komt ,heb echter nooit problemen gahad met upc. (zo doende ook nooit naar dit soort forums gezocht)
maar het is gewoon kul, dat je als een nummer word behandeld.
Ga ook over naar kpn zal ook zo zijn problemen hebben.
en anders gaan we weer naar een ander maakt mij weinig uit, het is enkeld verveelend.
heb het internet nodig, voor werk hobby en vrijetijds bestending dus wel belangrijk dat ie het doet .

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Let op:

UPC is een amerikaanse toko en je weet hoe amerikanen te werk gaan.

1: Met geweld de markt veroveren (irak)

2: Als er stront aan de knikker is geen gehoor geven (new orleans)



u is gewaarschuwd

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door VoIP »

3: Mensen bevrijden uit de tentakels van schurken die o.a. bankrekeningen leegplunderden. (WWII)

4: Actie ondernemen en geen oeverloze polderpolitiek bedrijven als er direct en adequaat ingegrepen dient te worden tegen kwaadaardige storingen. (Saddam)

:)

louis van brakel
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2005 19:03

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door louis van brakel »

:( Blijf hier maar eens vro;ijk onder!!!!!

Ik heb totaal pakket van upc!!! nahet getob met het internet,wat gelukkig nu redelijk is. Is het nu tobben met dubbel tttttt, met de telefoon!van af 9september ligt de telefoon er regelmatig uit.
Na contact met upc (wat heel wat voeten in aarde heeft,kreeg ik de volgende tip!!!!!!!!!!!!!!!
Even de stekker van het moden er uit halen 30sec. wachten en dan weer er in>
En warempel het werkte, nou ja voor even.
Dus weer maar 0900 1850 gebeld, ge mailt gebeld gemaild, geen reactie, tot afgelopen vrijdag tien dagen na de meldingen.
Stond er voor de deur bij ons een monteur van Cable uit rotterdam,
althans dat melden hij via mijn mobiel.
Geen afspraak maar zo maar!!!!!
Ik als de weerga naar huis, eindelijk zou het dan toch goed komen!

Hij mat de modem door en kwam tot de conclusie dat het signaal te zwak was, en dat de reden was , maar het kon ook nog de modem zijn.
Maar ja daar ging hij niet over, maar hij zou een afspraak maken met upc, die mijn dan een afspraak zouden toezeggen, en zo ging het dan ook!!
afgelopen maandag tussen 8 en 1300 uur zou er iemand van upc langs komen,u begrijpt het al dus mooi niet.
Ik weer gemaild gebeld gemaild Enz enz.........

Nu komen ze morgen tussen 1300 -18 00 maar ik vrees het ergste.

Wat kan en moet ik hier aan doen? Handen vol geld kost dit alles. mijn mobieltje kan ik blijven opwaarderen. het is al bij al mooi kl............
voor jullie de groetjes uit het toch mooie Veldhoven

louis van brakel hou doe[/b]

hans_goosen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2005 14:34

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door hans_goosen »

Wij hebben nu een jaar of 5 behalve rtv en internet ook telefoon via UPC. In mijn om geving heb ik vernomen dat er in het begin problemen waren met de combinatie, maar wij hebben dat zelf nooit gehad.
De bereikbaarheid van de helpdesk was niet altijd even goed, maar die hadden we zelden nodig. De laatste jaren is er eigenlijk geen echte storing meer geweest. Het enige wat af en toe wel eens wil haperen is de voice-mail. Aan de oproeptoon moet je kunnen horen of er een voice-mail bericht is. Helaas is dat de laatste tijd af en toe niet het geval en bellen we dagelijks bij thuiskomst maar even 1233.

Har

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door Har »

hans_goosen


Jouw statement past inderdaad in het totaal plaatje van UPC, op wat kleine storingen na en een af en toe haperende helpdesk na . is het goed zaken doen met UPC.

Elke provider heeft zijn eigen troubles. :)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door agro »

Inderdaad als je van storingen houdt en van een haperende en een niet bekwame helpdesk is het heel goed zaken doen met upc.

Anders kan je beter een andere provider nemen, welke maakt dan niet zo veel uit je kan overal beter terecht dan bij de imbicielen van upc.

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Ja en dat is dan JOUW mening die je al twee jaar lang onafgebroken ventileert op dit forum.

Twee jaar lang een bedrijf afkraken en ieder forum lid afkraken die ook iets positiefs heeft te vertellen... dat is ZIEK !

En dat is MIJN mening!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door agro »

En wat is er op tegen dat ik mijn mening verkondig op dit forum?
Dat deze voor upc negatief is hebben ze aan zichzelf te danken, er kan niet genoeg tegen deze arrogante onbeschofte club gewaarschuwd worden.

Jij verkondigd jou mening ook, ook al is deze nergens op gebaseerd en doe je uitspraken welke kant noch wal raken, bovendien is in het verleden gebleken dat als het niet in jou straatje past je woedend word, en dezelfde arrogantie en onbeschoftheid tentoonstelt welke voor het upc gespuis zo normaal is.
Laatst gewijzigd door agro op 23 sep 2005 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door Bink007 »

Beste mischa, weet je wel dat het ongepast is om zo met hoofdletters in je mailtjes te keer te gaan. Ik zou het dan ook prijs stellen wanneer je dit gedrag bij jezelf aanpast.

DUIDELIJK!!!!!!!!!!

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Bedankt voor je zinvolle en intelligente mening!

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door VoIP »

Hihi.

Ps.
Hier werkt alles prima. UPC? Ik zou niet zonder kunnen. :D

zwaluw
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 apr 2005 14:29

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door zwaluw »

Ik heb mijn klacht m.b.t UPC aangemeld op www.boycot.nu en de klacht was binnen enkele dagen afgehandeld

WilmaVinja
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2005 18:32

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door WilmaVinja »

hoi mensen,
ook ik heb problemen met upc.
Sinds een paar maanden heb ik een com. Ik dacht, leuk kan ik ook internetten. Vergeet het maar. de helft van de tijd heb ik geen verbinding. Heb er ook gelijk mijn tel.lijn bij genomen. Ook daar problemen mee. Sinds ik dit alles via upc heb stoort mijn tv vaak en vaak helemaal geen beeld. Veel gemait naar upc omdat ik mijn klachten niet door wil bellen á 0,10 per min. De fouten liggen bij hen en de klant kan betalen. No way. Waar ben ik aan begonnen. Nu moet ik regelmatig met mijn mobiel mensen bellen omdat mijn vaste tel. het niet doet. Weer extra kosten. Met die service en productlevering kan ik ook stunten. Hoe kom ik hier weer vanaf.
Groetjes Wilma.

PS. ben een mail aan het rond laten gaan waar upc klanten met klachten op kunnen reageren om zoveel mogelijk reacties te verzamelen. Misschien kunnen we zo krachten en klachten verzamelen en dan actie ondernemen.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door skippy »

dit is een veelvoorkomend probleem met kabelinternet en telefonie,adsl
is vele malen stabieler,dan maar iets duurder want het is toch wel prettig
dat als je internet en e-mail wilt gebruiken dat het goed werkt!

renej
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 nov 2005 15:59

Re: Upc Internet/telofonie in één.

Ongelezen bericht door renej »

heb alles van UPC soms is het internet wel traag maar voor de rest gaat alles perfect

Gesloten