De negatieve reclame die UPC. over zich heen krijgt maakt klaarblijkelijk niks uit.
Normaal zou je verwachten dat een bedrijf zich voorneemt om de service naar de klant te verbeteren,maar niks blijkt.
Integendeel,UPC zorgt ervoor dat de service alleen maar verder achteruit holt.
Ook ik heb gebruik gemaakt van de internetdiensten van dit beroemd bedrijf.
Voor een bedrag van toen nog 49,95 gulden per maand zou je een snelle internetverbinding hebben.
Klopt had ik ook,voor een jaartje.
Daarna was het huilen met de pet,snelheden vlogen naar beneden.
Ik had sávonds een snelheid van gem. 50 Kbps.
Terwijl ik dus dik boven de 200 Kbps moest zitten.
Denk je,ik ga even bellen met de heren.
Alleen daarvoor moet je al een dag vrijnemen,de bereikbaarheid van de helpdesk is even hopeloos.
En als je dan contact heb krijg je als antwoord dat men er niks aan kan doen,omdat het aantal abonnees in mijn omgeving is toegenomen zodat de snelheid niet meer te garanderen is.
Op mijn vraag,waarom ik dan moet betalen voor een snelheid die ik niet meer krijg,is antwoord dat men het niet weet.
Al met al is Upc heel slecht bezig en ik ben blij dat ik sinds haast een jaar over ben gestapt naar Tiscali.
Deze komen hun beloften wel na.
En inderdaad,als je alles op heb gezegd blijven ze toch van je bankrekening afschrijven.
Het duurt dan ook enige tijd voordat je dat weer recht heb gezet.
En de Modem kun je maar beter aangetekent terug sturen,zo kunnen ze niet zeggen dat er niks is ontvangen.
Mijn tip,gaat nooit met UPC in zee het is een grote RAMP.