LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC knijpt weer nieuwsgroepen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
niko88

UPC knijpt weer nieuwsgroepen

Ongelezen bericht door niko88 »

Wij hebben sinds 3 weken een totaalpakket van UPC met 30mbit fiber power internet.
De eerste week ging het perfect, downloaden ging met 27mbit dus helemaal tevreden. Maar na de eerste week is er niets meer van over, tot 9.30uur kunnen we met 20mbit downloaden, maar daarna stort het in tot 800kb, en dat duurt dan de hele dag, ik weet niet precies hoelaat het dan weer 20mbit word.
met speedtests en "normale" downloads halen we wel gewoon de 27mbit.

We hebben al 2 mailtjes gestuurd hierover naar UPC maar daar reageren ze gewoon niet op!

Frantic43

Re: UPC knijpt weer nieuwsgroepen

Ongelezen bericht door Frantic43 »

Ook hier wordt er flink geknepen door UPC. Wij hebben hebben afgelopen december 2009 een abonnement genomen van 25mb totaalpakket voor €45,00 p.m. Ook ik maak gebruik van nieuwsgroepen en wat blijkt, de downloadsnelheid gaat vanaf ongeveer 12:00 uur tot 00:00 uur omlaag van 25mb naar 600/800 kpbs. Oftewel er wordt geknepen door UPC de gehele dag!!! Hier heb ik dit abonnement niet voor genomen en had beter bij Telfort kunnen blijven waar ik een 20mb abonnement had en dit ook bijna haalde 24 uur per dag. Ik vind het schandalig van UPC dat zij hier hun klanten niet over inlichten en alleen maar met mooie praatjes komen in hun reclameblokken op tv en hun internetsite, ik noem dit mensen blij maken met een dode mus!!! De consument wordt weer gigantisch in de maling genomen en als je UPC bel a 10 cent per minuut dan wordt doodleuk alles ontkend!! Het is jammer dat zij enige monopolie hebben met digitale tv in mijn regio want als ik de boel op kan zeggen dan ben ik ook mijn digitale tv kwijt en dat weten ze maar ik vind wel als UPC niet levert wat ze beloven dat wij dan als consument het recht hebben om de boel weer op te zeggen. Zo zie je maar dat alleen de zon voor niks opkomt en denkende dat je in deze tijd van recessie een relatief betaalbaar alles in 1 pakket kan nemen wordt je weer op deze manier belazerd!!!

Ik woon in Spijkenisse maar ik heb al op het gebruikersforum van UPC kunnen lezen dat deze klachten uit het hele land komen!

Gesloten